quote:Hollywood-legende Gene Hackman en zijn vrouw dood aangetroffen in woning
De Amerikaans acteur Gene Hackman (95), die Oscars won met The French connection en Unforgiven, en zijn vrouw Betsy Arakawa zijn woensdag allebei dood aangetroffen in hun woning in de Amerikaanse staat New Mexico, zo melden lokale media. Ook de hond van het echtpaar werd dood gevonden.
quote:Amerikaanse acteur Gene Hackman (95) en echtgenote dood teruggevonden, 'geen vermoeden van kwaad opzet'
De Amerikaanse acteur Gene Hackman (95) en zijn vrouw Betsy Arakawa zijn dood teruggevonden in hun woning in Santa Fe (New Mexico). Dat bevestigt de plaatselijke sheriff. Ook de hond werd levenloos aangetroffen. Er wordt niet uitgegaan van een misdrijf.
Adan Mendoza, de lokale politiechef, bevestigde net na middernacht plaatselijke tijd dat het echtpaar was overleden, samen met hun hond. Volgens Mendoza zijn er "geen directe aanwijzingen van kwaad opzet". Hij gaf geen doodsoorzaak of tijdstip van overlijden.
Hackman won twee Oscars voor beste acteur voor zijn rollen in de films 'The French Connection' (1971) en 'Unforgiven' (1992).
Zijn vrouw Betsy Arakawa (63 jaar) was een klassiek pianiste.
Was tijdens het lezen van het bericht ook mijn eerste gedachte.quote:Op donderdag 27 februari 2025 09:34 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Wat![]()
Koolmonoxide dan oid?
Hoezo dat dan?quote:Op donderdag 27 februari 2025 10:45 schreef nixxx het volgende:
Zou eerder zelfmoord denken… maar rust in vrede..
Gezamenlijke euthanasie komt in Nederland ook steeds vaker voor, in de categorie het is mooi geweest, we gaan samen. Dus dat dacht ik in eerste instantie ook maar zijn vrouw blijkt pas 63, de ouwe snoepert, en de hond was er wellicht ook nog niet aan toe.quote:
Ja inderdaad. Als ik de foto hierboven zie kan ik me ook voorstellen dat wanneer zij gegaan zou zijn de rest van het huisgezin vrij kwetsbaar is.quote:Op donderdag 27 februari 2025 11:29 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Gezamenlijke euthanasie komt in Nederland ook steeds vaker voor, in de categorie het is mooi geweest, we gaan samen. Dus dat dacht ik in eerste instantie ook maar zijn vrouw blijkt pas 63, de ouwe snoepert, en de hond was er wellicht ook nog niet aan toe.
Dus dan is koolmonoxide waarschijnlijker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |