Ze studeerde idd in Utrecht. Oh shit, die andere zou het dus ook geweest kunnen zijn.quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:10 schreef Domnivoor het volgende:
Hier in Utrecht is (of was) er een opleiding Geofysica en een opleiding Fysische Geografie. De beschrijvingen van deze opleidingen in de studiegids lijken op elkaar. Maar ze vallen onder verschillende faculteiten.
Ik heb gewoon maar eens aan studenten van beide opleidingen gevraagd wat de verschillen zijn
Dat is Geodesie.quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja maar dan net wat anders. Iets met kaarten/atlas dacht ik. Ze moest daarna omgeschoold worden.
En?quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:10 schreef Domnivoor het volgende:
Hier in Utrecht is (of was) er een opleiding Geofysica en een opleiding Fysische Geografie. De beschrijvingen van deze opleidingen in de studiegids lijken op elkaar. Maar ze vallen onder verschillende faculteiten.
Ik heb gewoon maar eens aan studenten van beide opleidingen gevraagd wat de verschillen zijn
Ik wou het net zeggen.quote:
Kijk eens aanquote:
Geofysica is meer theoretisch en richt zich vooral op ondergrondse processen.quote:
quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:23 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik speelde vroeger in de zandbak, ik ben een geoducky.
Had DoeMaar een geo liedje?quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat doet me dan weer denken aan een liedje van Doe Maar
Bitchquote:
Ze komen elkaar tegen op breuklijnenquote:Op donderdag 27 februari 2025 20:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Geofysica is meer theoretisch en richt zich vooral op ondergrondse processen.
Fysische geografie richt zich meer op het aardoppervlak, en heeft ook een praktische component.
Het zijn heel verschillende disciplines, maar er zijn ook raakvlakken.
Ik trek de haren uit d’r kop en plak ze onder dr kinquote:Op donderdag 27 februari 2025 20:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Want? dit is wat de vs wil toch?
Waarom dat?quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik trek de haren uit d’r kop en plak ze onder dr kin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |