Vooral zorgen dat ik schapboten doe morgen. Veel winkels zijn gewoon de halve week dicht hierquote:
Er is dan ook geen woord Nederlands bijquote:Op donderdag 27 februari 2025 17:20 schreef engine het volgende:
[..]
Versta de helft van de Nederlandse inzending niet![]()
En een kut nummer ook nog
Dit jaar geen Nederlandse inzending dus.quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Er is dan ook geen woord Nederlands bij
Dat was ook mijn eerste reactie.quote:
quote:
Dat gaat vast goed scorenquote:Op donderdag 27 februari 2025 19:05 schreef chufi het volgende:
Lijkt wel een samenraapsel van bekend in de oren klinkende Franse zinnen/kreten etc ..
Ja die kans zit er in ..quote:Op donderdag 27 februari 2025 19:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Dat gaat vast goed scoren
Net zo goed als die randmongool van vorig jaar?quote:Op donderdag 27 februari 2025 19:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Dat gaat vast goed scoren
Die zou hebben gewonnen met een geweldig nummer.quote:Op donderdag 27 februari 2025 19:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Net zo goed als die randmongool van vorig jaar?
Dat zou mij niets verbaasd hebben.quote:Op donderdag 27 februari 2025 19:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die zou hebben gewonnen met een geweldig nummer.
Die scoorde iets té goed, dus die hebben ze gecanceldquote:Op donderdag 27 februari 2025 19:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Net zo goed als die randmongool van vorig jaar?
Een corrupte bendequote:Op donderdag 27 februari 2025 19:26 schreef Superbadeendje het volgende:
Het ESF is één grote poppenkast.
Gelijk heb je hoor, vooral dat blijven volhoudenquote:Op donderdag 27 februari 2025 19:28 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die scoorde iets té goed, dus die hebben ze gecanceld
quote:Op donderdag 27 februari 2025 19:28 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die scoorde iets té goed, dus die hebben ze gecanceld
Zie je me liever in het cachot?quote:Op donderdag 27 februari 2025 19:42 schreef Prisha het volgende:
Ik vind hem nog niet geweldig. Gewoon een “aardig” liedje.
Tevens: Free Domni?? Wtf
Relaxquote:Op donderdag 27 februari 2025 19:42 schreef Prisha het volgende:
Ik vind hem nog niet geweldig. Gewoon een “aardig” liedje.
Tevens: Free Domni?? Wtf
quote:Op donderdag 27 februari 2025 19:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zie je me liever in het cachot?
Geen streep geen streepquote:Op donderdag 27 februari 2025 19:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
RelaxEr is geen streep door Domni
Jaaaaquote:
Net terug van een week vakantie met mijn zusje. Samen naar Lanzarote geweest. 30 jaar geleden afgesproken dat we dat zouden doen en nu eindelijk is het ervan gekomen. Dus het gaat goedquote:Op donderdag 27 februari 2025 19:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaaa![]()
Hoe gaat het met jou verder?
Je snapt toch wel dat je daar vanaf morgen zit he?quote:Op donderdag 27 februari 2025 19:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zie je me liever in het cachot?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |