Goed gelukt!quote:Op donderdag 27 februari 2025 16:45 schreef Dave het volgende:
Inspiratie uit 'ne me quitte pas' wat ie bij Beste Zangers deed. Dat gevoel hebben ze in de eerste 30 seconden proberen te vangen.
Het is nu wel aangepastquote:Op donderdag 27 februari 2025 16:43 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Alles gaat fout aan deze song release, dus ook dat. Die thumbnail + titel had allang moeten worden aangepast, dankjewel Eurovision.
quote:Op donderdag 27 februari 2025 16:49 schreef Dave het volgende:
De eerste keer dat die zo heeft gedanst.
quote:
Paris/merci vorig jaar.quote:Op donderdag 27 februari 2025 16:51 schreef NailQueen het volgende:
Is dit de eerste keer dat we een gedeeltelijk Frans liedje sturen?
Ik zou dit op het ESF-podium niet zo doen. Het moet uitnodigend zijn voor demense op de bank.quote:Op donderdag 27 februari 2025 16:49 schreef Dave het volgende:
De eerste keer dat die zo heeft gedanst.
JIj ziet liever de douche cabine van Olly Alexander versiert met wat kunststof klimop struiken en een spiegeltje?quote:Op donderdag 27 februari 2025 16:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zou dit op het ESF-podium niet zo doen. Het moet uitnodigend zijn voor demense op de bank.
quote:Op donderdag 27 februari 2025 16:40 schreef Dave het volgende:
Waarom heet dat nummer op Youtube nog Netherlands Song Reveal - wordt dat nog hernoemd?
quote:
Dat vond ik ook niet zo heel uitnodigend, en de televotingscore liet ook nog wat ruimte naar de bovenkant.quote:Op donderdag 27 februari 2025 16:56 schreef Dave het volgende:
[..]
JIj ziet liever de douche cabine van Olly Alexander versiert met wat kunststof klimop struiken en een spiegeltje?
Dan hadden we nu een rode staging gehadquote:Op donderdag 27 februari 2025 16:44 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Hoera! Eigenlijk vond ik dat ze nu eens een keer die Sacha Jean Baptiste moesten inhuren, of hoe heet dat mens. Maar dit is ook al een eind in de goede richting.
Het is moderne dans. Ik snap wat je bedoelt maar dit geeft zeker in de video het nummer een bepaalde diepte die het misschien eigenlijk niet heeft. Ik vind het zeker niet storend in elk geval. We moeten nu niet bij alles wat een beetje lijkt op krumpen meteen in een (krumpende) stuip schieten.quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat vond ik ook niet zo heel uitnodigend, en de televotingscore liet ook nog wat ruimte naar de bovenkant.
Maar gewoon lekker dansen lijkt me een stuk aanstekelijker voor de kijker dan houterig bewegen.
okquote:Op donderdag 27 februari 2025 17:19 schreef Greys het volgende:
Het lied is nu uit.
Die aandachthoer van het lek hoeft idd verder geen aandacht meer.
Ik weet even niet hóe ze dat moeten meenemen, het jongetje op een led scherm misschien.quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:19 schreef usagi414 het volgende:
Met de clip erbij krijgt het nummer wel meer lading.
Mooie interactie tussen de jonge en de huidige Claude. Dat mogen ze meenemen naar het podium.
Dit is een hele fijne inzending
Mijn auto is ook aangeredenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |