SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
![]()
.
Denk ik ook.quote:
Ik heb een container laten komen en ik pleur het er gewoon in.weg ermee.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
.
Weg ermee, hoppa!quote:Op woensdag 26 februari 2025 16:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Denk ik ook.
Ik heb een container laten komen en ik pleur het er gewoon in.weg ermee.
![]()
![]()
.
![]()
.
Als hij de kans krijgt stookt hij al het hout op dat hij kan vinden.quote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
.
Heb jij een bos hout voor de deur?quote:Op woensdag 26 februari 2025 16:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als hij de kans krijgt stookt hij al het hout op dat hij kan vinden.![]()
Als het net wat lekkerder weer is, de overkapping afspuiten en de aanbouw. Trampoline schoonmaken. En dan even de tuinset opfrissen.
Klaar voor de zomer straks
In een container weliswaarquote:Op woensdag 26 februari 2025 16:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heb jij een bos hout voor de deur?
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: