Nee, startplek of death oftewel 2quote:Op woensdag 26 februari 2025 15:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit wordt weer startplek 3 of 4 in de finale
Of hun beeld was vetroebeld door de vreselijke andere inzendingen. Na uren naar meuk van Gerard Joling en de Bankzitters geluisterd te hebben, gaf het nummer van Claude ze écht kippenvel.quote:Op woensdag 26 februari 2025 16:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Stel dat wij, jij en ik, in de commissie hadden gezeten. Hele dikke vette kans dat wij dit lied van Claude ook gewoon het beste hadden gevonden uit alle inzendingen hoor. Want we hebben ze volgens mij nog nooit op een verkeerde keuze kunnen betrappen door een lied dat daarna uitkwam van 'dit hadden ze beter kunnen nemen'.
Er moet hooguit (imho dan) een filter op de te enthousiasme bewoordingen van de commissieleden om de verwachtingen iets te temperen.
Al snap ik de kippenvel bij de intro wel van hen allen. En heel misschien komt het live nog wat beter over. Zij hebben dat gehoord.
Ik heb goede vermoedens dat dit via een buitenlands radiostation is gelekt die de embargo's niet heeft aangehouden. Niets via Spotify of Youtube.quote:Op woensdag 26 februari 2025 16:28 schreef Greys het volgende:
Zou Eurovision die klaarstaande youtube wel goed hebben beveiligd of hoe dat ook heet. Het moet toch ergens vandaan komen en ik vertrouw ze voor geen meter meer.
Hoe houd je dat vol? Iedereen praat er vandaag al overquote:Op woensdag 26 februari 2025 17:01 schreef Cyan9 het volgende:
Leaks luister ik uit principe niet, dus ik wacht lekker tot morgen.
Ik luister sowieso al geen radio, filmpjes op de socials staan bij mij standaard op mute, en ik denk dat het ook wel moet lukken om het op YouTube te vermijden.quote:Op woensdag 26 februari 2025 17:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hoe houd je dat vol? Iedereen praat er vandaag al over
Gisteren postte een Belg op Escforum dat het refrein "C'est lalalalala vie" ging. Dat leek toen nog een flauwe grap. Maar dat is wellicht een medewerker van een Vlaamse radiozender?quote:Op woensdag 26 februari 2025 17:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb goede vermoedens dat dit via een buitenlands radiostation is gelekt die de embargo's niet heeft aangehouden. Niets via Spotify of Youtube.
Mjah, er waren vorig jaar meerdere dingen die totaal niet logisch waren en toch deden ze dat toen ook. Dus ik zal de rest van m'n leven ze nooit meer ergens een voordeel van de twijfel geven.quote:Op woensdag 26 februari 2025 17:05 schreef Cyan9 het volgende:
Lijkt me trouwens ook sterk dat de EBU dit zelf gelekt heeft, daar schieten ze niks mee op.
https://www.msn.com/nl-nl(...)f969f82af10b4b&ei=39quote:Getty Kaspers, die met Teach-In het Eurovisie Songfestival won in 1975, vindt dat het lied C'est La Vie van Claude "de potentie heeft om te winnen". Dat laat de 76-jarige zangeres woensdag weten aan het ANP.
Vooral dat uptempodeel bevalt me heel erg goed", meldt Kaspers. "Het is een soort feestnummer, het is veel vrolijkheid en mensen kunnen meezingen. De muziek gaat knap naar een climax toe. C'est La Vie kan het wel eens heel erg goed gaan doen."
De songfestivalwinnares plaatst wel een kleine kanttekening. "Ik heb in de loop van de jaren steeds beter begrepen dat het momentum enorm verschil kan maken", legt ze uit. "Het publiek moet juist in de stemming zijn voor een bepaald liedje op een bepaald moment. Er zijn altijd factoren die je als zanger niet in de hand hebt. Maar ik denk dat Europa op dit moment, in deze wereld, behoefte heeft aan een Claude en een C'est La Vie."
Ja maar het zou geen slechte zet zijn als er een oud-kandidaat in de commissie komt. Een S10 of Ilse Delange ofzo.quote:Op woensdag 26 februari 2025 16:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Stel dat wij, jij en ik, in de commissie hadden gezeten. Hele dikke vette kans dat wij dit lied van Claude ook gewoon het beste hadden gevonden uit alle inzendingen hoor. Want we hebben ze volgens mij nog nooit op een verkeerde keuze kunnen betrappen door een lied dat daarna uitkwam van 'dit hadden ze beter kunnen nemen'.
Er moet hooguit (imho dan) een filter op de te enthousiasme bewoordingen van de commissieleden om de verwachtingen iets te temperen.
Al snap ik de kippenvel bij de intro wel van hen allen. En heel misschien komt het live nog wat beter over. Zij hebben dat gehoord.
Straks vind Johan Derksen het nog mooiquote:Op woensdag 26 februari 2025 17:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
https://www.msn.com/nl-nl(...)f969f82af10b4b&ei=39
Dit kan niet meer mis, dit.
Die zal wel klagen dat het woke is dat er in het Frans gezongen wordt, terwijl Nederlands zo'n mooie taal is.quote:Op woensdag 26 februari 2025 17:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Straks vind Johan Derksen het nog mooi
Ik las dit ook al online ergens. Zal ze eens naast elkaar luisterenquote:Op woensdag 26 februari 2025 17:24 schreef rickyszz het volgende:
Het liedje doet mij dus denken aan Tele-Romeo van K3
Als zelfs Gordon dat denktquote:Op woensdag 26 februari 2025 17:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
https://www.msn.com/nl-nl(...)f969f82af10b4b&ei=39
Dit kan niet meer mis, dit.
https://www.msn.com/nl-nl(...)4a0104f8f90e51c&ei=7quote:Gordon vindt de songfestivalinzending van Claude "sensationeel goed". De zanger denkt zelfs dat Nederland ermee zou kunnen winnen.
"OMG zojuist zijn inzending gehoord. Sensationeel goed! De melodie, de speling met de tekst, zijn stem en uiterlijk! Nederland wint dit jaar met overmacht het ESF!!!", reageert Gordon lyrisch via Instagram. De zanger feliciteert vervolgens Claude en AVROTROS.
quote:Op woensdag 26 februari 2025 17:42 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Als zelfs Gordon dat denkt
[..]
https://www.msn.com/nl-nl(...)4a0104f8f90e51c&ei=7
Gordon was toch aan de spuitpoep? Mooi dat hij voldoende opgeknapt is om zich over dit soort zaken druk te maken.quote:Op woensdag 26 februari 2025 17:42 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Als zelfs Gordon dat denkt
[..]
https://www.msn.com/nl-nl(...)4a0104f8f90e51c&ei=7
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |