Ouch. (schrijf ik het goed?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 16:57 schreef golfer het volgende:
Hier weer verder:
[ link | afbeelding ]
Met jabba the hut was het nog beter geweest.quote:
Het zou mooier zijn als er "Tesla not allowed, sorry" op het bord had gestaan.quote:
Dit begrijpen denk ik niet veel Nederlanders, maar je hebt volkomen gelijk. En zij die het wel begrijpen hou het voor je en zie de rest vertwijfelenquote:Op zondag 9 maart 2025 13:12 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Het zou mooier zijn als er "Tesla not allowed, sorry" op het bord had gestaan.
ongeveer hetzelfde idee, maar dan als grafisch beeld uitgevoerdquote:
Zeer treffendquote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:38 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ongeveer hetzelfde idee, maar dan als grafisch beeld uitgevoerd
[ afbeelding ]
door de streetartist Never Made uit Calfornia (https://nevermade.com/)
Er zitten er hier wel meer.quote:Op zondag 16 maart 2025 12:23 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ach gus, een Nederlander die nog aan Trump gelooft.
Trouwens toch opvallend dat op een forum waar nog maar zo weinig actieve users over zijn, nog zoveel van die MAGA figuren zitten. Ik hoop niet dat het een indicatie is voor hoeveel steun er in Nederland is voor die illiberale waanzin.quote:Op zondag 16 maart 2025 12:50 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Er zitten er hier wel meer.
Verspreid over NWS, POL en dat subforum met het kapotte hek, en die klinkt als een Duits premium automerk.
Geen idee. Ik ben niet zo een kenner van Duitse WO-2 uniformen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:25 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Enige nazi is Putin in SS uniform? Musk Luftwaffe en de rest Wehrmacht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |