SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI Buienradar
• KNMI Pluim
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel![]()
Gisteren nietquote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:23 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Je hoeft niet iedere dag te roepen dat het zonnig is, nu weten we het wel!
Dat zal je lerenquote:
Dik in orde? Morgen en donderdag hier regenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 13:36 schreef GarlandBriggs het volgende:
Top weer! En de vooruitzichten zijn ook echt dik in orde!
Ja hoor...beter dan 3 graden, grijs, motregen en waterkoudquote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dik in orde? Morgen en donderdag hier regennee dat is nog niet dik in orde. Ook dagen erna toch nog veel bewolking die blijft hangen helaas.
Daar moet ik je wel gelijk in geven inderdaadquote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:31 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Ja hoor...beter dan 3 graden, grijs, motregen en waterkoud
Ben dolblij dat ik het eindelijk weer een beetje warm heb
Wie weet in maart wel weerquote:
Met je poard zeker?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:38 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]Ik wist het niet... maar bedankt.
Was meteen na het posten de zon in gegaan.
Best aardig pluimpje wel. Gaat qua temperatuur de goede kant opquote:Op woensdag 26 februari 2025 10:09 schreef michiel_merk het volgende:
TT klopt niet, we krijgen gewoon Lente, punt.
[ afbeelding ]
Mwa, is nog erg ver weg allemaal. 5-7 dagen vooruit is al moeilijk genoeg.quote:Op woensdag 26 februari 2025 10:09 schreef michiel_merk het volgende:
TT klopt niet, we krijgen gewoon Lente, punt.
[ afbeelding ]
Ligt allemaal maar net aan het systeem wat eraan komt. Een koersvast hoog laat zich prima langer vooruit voorspellen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 10:42 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Mwa, is nog erg ver weg allemaal. 5-7 dagen vooruit is al moeilijk genoeg.
Nog wel ja.. regengebied steekt nu over vanuit Engeland.quote:
Voor dat hier is, dan is het al donkerquote:Op woensdag 26 februari 2025 11:52 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nog wel ja.. regengebied steekt nu over vanuit Engeland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |