Maar de muggen ookquote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:14 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Moet er alleen niet ineens nog een vorstperiode overheen komen. Dan wordt alles gesloopt.
Leef je nog?, was echt puur noodweer in Spanje.quote:Op maandag 3 maart 2025 13:17 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Correcto. Gebied waar ik woon is geel/donkergeel, dus we hebben het over 30-40 mm in totaal. Is heel wat voor hier
Niet waar hij woontquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:48 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Leef je nog?, was echt puur noodweer in Spanje.
Kerel heeft ook een paar dagen herfst :p. Duurt hier altijd maandenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:19 schreef dick_laurent het volgende:
Nope, geen noodweer hier. Wel flinke bak wind vandaag, echt al ongebruikelijk lang herfstig hiero. Morgen en overmorgen ook nog buien, daarna gaat het langzaam afnemen als t goed is.
Vandaag nog wat?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:19 schreef dick_laurent het volgende:
Nope, geen noodweer hier. Wel flinke bak wind vandaag, echt al ongebruikelijk lang herfstig hiero. Morgen en overmorgen ook nog buien, daarna gaat het langzaam afnemen als t goed is.
Lekker joh, die lente hier.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:19 schreef dick_laurent het volgende:
Winterjas aan 's middags in de zonquote:Op woensdag 5 maart 2025 09:31 schreef Frutsel het volgende:
Al drie dagen mooi weer en nog steeds allerlei fietsers (naja, fietsers... zo kun je ze met een elektrische fiets niet noemen natuurlijk) met handschoenen aan
![]()
Maar tis wel mooi weer
Als je 's morgens vertrekt is het -2. Logisch dat je handschoenen aan trekt.quote:Op woensdag 5 maart 2025 09:31 schreef Frutsel het volgende:
Al drie dagen mooi weer en nog steeds allerlei fietsers (naja, fietsers... zo kun je ze met een elektrische fiets niet noemen natuurlijk) met handschoenen aan
![]()
Maar tis wel mooi weer
Donderdag/Vrijdag korte broek jonguhquote:Op woensdag 5 maart 2025 10:29 schreef Hanca het volgende:
[..]
Als je 's morgens vertrekt is het -2. Logisch dat je handschoenen aan trekt.
En de winterjas gaat hier pas boven de 20 graden uit.
Het komt hier niet boven de 18, mijn thermokleding kan nog niet weg.quote:Op woensdag 5 maart 2025 10:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Donderdag/Vrijdag korte broek jonguh
De winterjas gaat hier pas aan als het streng vriest.quote:Op woensdag 5 maart 2025 10:29 schreef Hanca het volgende:
[..]
Als je 's morgens vertrekt is het -2. Logisch dat je handschoenen aan trekt.
Ik heb onder de 15 graden trouwens altijd handschoenen aan. Dit weer is een grensgeval.
Ja en dat doet het tegenwoordig niet of nauwelijks nog in Nederlandquote:Op woensdag 5 maart 2025 10:32 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
De winterjas gaat hier pas aan als het streng vriest.
ik ga ook altijd lekker op jouquote:Op woensdag 5 maart 2025 11:17 schreef MissHobje het volgende:
Ik ga zo lekker op dit weertypekon dat maar altijd zo zijn (en ja mag nog tikkie warmer geen probleem)
OPBOKKENquote:Op woensdag 5 maart 2025 11:08 schreef 12Beaufort het volgende:
Het gemiddelde naar 15 graden de komende dagen. Na maandag weer kouder met nachtvorst.
[ afbeelding ]
Oh, het is jouw schuld.quote:Op woensdag 5 maart 2025 10:00 schreef Dven het volgende:
Dat koelere intermezzo zit er dus zeker aan te komen. Spijtig dat ik juist dan in NL benLijkt in ieder geval niet te gaan regenen. Dat scheelt weer.
Bro.quote:Op woensdag 5 maart 2025 10:29 schreef Hanca het volgende:
Ik heb onder de 15 graden trouwens altijd handschoenen aan. Dit weer is een grensgeval tussen 14 en 16 uur.
Nee, alleen wel iemand met fibromyalgie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |