Afgelopen nacht ook niet, toch moest ik gisteravond krabben.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:17 schreef Haags het volgende:
[ x ]
De temperatuur komt vannacht niet lager dan 2 graden.
Ja zag het, ook beetje neerslagquote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:16 schreef MissHobje het volgende:
@:SpeedyGJ de zon scheen gister ook een klein beetje
Aan de grond is het meestal kouder dan op 1.5m hoogte.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:17 schreef Haags het volgende:
[ x ]
Rollen omgedraaid. Hier meer dan een week regen en veel wind voorspeld. Herrufst.quote:Op zondag 2 maart 2025 08:47 schreef MissButterflyy het volgende:
Heerlijk weertje de komende dagen, oplopende temperaturen en volop zon.
Een verschil met een jaar geleden, toen waaide er continu een koude wind in het voorjaar. Nu bijna windstil hier.
Alleen Zeeland bleef afgelopen nacht op 1 plek boven 0, veder overal onder 0...quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:17 schreef Haags het volgende:
[ x ]
Een keer wat anders dan de natte ellende van vorig jaar.quote:Op zondag 2 maart 2025 17:53 schreef INViCTuS het volgende:
Binnenkort weer berichten over droogte in de media![]()
[ x ]
Jullie hebben het nodig. Voorraad voor de zomerquote:Op maandag 3 maart 2025 08:58 schreef dick_laurent het volgende:
Ik heb grote vriend ChatGPT even gevraagd om een situatieschets te maken van de de huidige stand van zaken hier in Spanje:
[ afbeelding ]
Redelijk accuraat.
Compleet landelijk geen idee. Hier een paar maanden geleden nog. Mei/juni 2023 ook een maand droog geweest. 2022 volgens mij ook best wat lange droge periodes.quote:Op maandag 3 maart 2025 09:06 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Jullie hebben het nodig. Voorraad voor de zomer
Hier 10-12 dagen achter elkaar droog. Ongekend en uniek in Nederland. Zal het zijn? 2018 voor het laatst?
Nederland kennende is het echt niet vaak 2 weken compleet droog.quote:Op maandag 3 maart 2025 09:27 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Compleet landelijk geen idee. Hier een paar maanden geleden nog. Mei/juni 2023 ook een maand droog geweest. 2022 volgens mij ook best wat lange droge periodes.
Lokaal zeer zeker niet uniek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |