Hier wordt nu gewaarschuwd voor DANA achtige toestanden en grote langdurige hoeveelheden regen komend weekend en komende week...quote:
Vaak zo! Hier hogedruk betekent daar knake weer. Maar Spanje kan nog wel wat water gebruiken. Reservoirs vullen voor de zomer. Niet te veel in 1x natuurlijkquote:Op donderdag 27 februari 2025 15:02 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hier wordt nu gewaarschuwd voor DANA achtige toestanden en grote langdurige hoeveelheden regen komend weekend en komende week...
De bordjes worden even verhangen lijkt het.
Kon slechter, inderdaad.quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:25 schreef Geschiedkundige het volgende:
We mogen toch wel concluderen dat we een erg mooie februari hebben gehad
Hopelijk zet maart dat voort
Eind maart jarig, dus dan zou een graaf of 18 wel puik zijn.quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:25 schreef Geschiedkundige het volgende:
We mogen toch wel concluderen dat we een erg mooie februari hebben gehad
Hopelijk zet maart dat voort
Dana Scullyquote:Op donderdag 27 februari 2025 15:02 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hier wordt nu gewaarschuwd voor DANA achtige toestanden en grote langdurige hoeveelheden regen komend weekend en komende week...
De bordjes worden even verhangen lijkt het.
Doe dat warme weekend maar een week uitstellen, dan heb ik er ook nog wat aanquote:
Nee hoor, ik vind het prima zo. Vanaf woensdag 5 dagen roostervrij dus laat de zon maar schijnen en de temperatuur maar oplopen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Doe dat warme weekend maar een week uitstellen, dan heb ik er ook nog wat aan
25cm sneeuw hier toenquote:
In maart krijgen we er ook 2 uur daglicht bijquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:35 schreef Evangelion het volgende:
Het walgelijke februari is voorbij
De maand van ingang zomertijd is hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |