Is zeker zoquote:Op woensdag 26 februari 2025 11:58 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Voor dat hier is, dan is het al donker
Ga je naar de Etos. Smeerpijp 😉🫣quote:Op woensdag 26 februari 2025 12:59 schreef RamboDirk het volgende:
In de kruidvat net bijna alle zonnebrand creme alweer weg.
Weinig wind inderdaad en best zonnig ja. Soms schuift er een wolkje voor.quote:Op woensdag 26 februari 2025 13:25 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Even op bezoek gaan bij @:Geschiedkundige
Daar is het altijd windstil en volle bak zon
Ik word daar altijd weggestuurdquote:Op woensdag 26 februari 2025 13:01 schreef mitt het volgende:
Voor de eerste keer heerlijk in het speeltuintje voor de deur gezeten.![]()
Kan ik wel weer aan wennen
Ik heb alles opgekocht, deze zomer wordt de zomer des doodsquote:Op woensdag 26 februari 2025 12:59 schreef RamboDirk het volgende:
In de kruidvat net bijna alle zonnebrand creme alweer weg.
Volgende week vrijdag mogelijk 20 graden en zon. De zomer start op 7 maart lijkt het.quote:Op donderdag 27 februari 2025 07:37 schreef MissButterflyy het volgende:
Het is weer koud!
Maar ik zie dat de voorspellingen voor volgende week goed zijn, vanaf woensdag dubbele cijfers en zon!
Hopelijk kakt het niet nog in.
Zal uiteindelijk wel 15-17 worden. Helemaal prima.quote:Op donderdag 27 februari 2025 08:01 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Volgende week vrijdag mogelijk 20 graden en zon. De zomer start op 7 maart lijkt het.
Hier vanaf dit weekend een week lang regen 13 graden. Jaloers op mensen zoals jij die in een tropisch windstil zonnig paradijs wonen...quote:Op donderdag 27 februari 2025 08:01 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Volgende week vrijdag mogelijk 20 graden en zon. De zomer start op 7 maart lijkt het.
Zoiets verwacht ik ook wel. Hopelijk wel met zonquote:Op donderdag 27 februari 2025 08:22 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Zal uiteindelijk wel 15-17 worden. Helemaal prima.
Heb grote vriend ChatGPT weer even gevraagd om jou in je leefomgeving af te beelden. Ik denk wederom dat dit wel vrij accuraat is:quote:Op donderdag 27 februari 2025 11:50 schreef Geschiedkundige het volgende:
Prima ochtendje. Het waait zowaar hier. Wel lekker veel zon
Zoiets ja.quote:Op donderdag 27 februari 2025 12:16 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Heb grote vriend ChatGPT weer even gevraagd om jou in je leefomgeving af te beelden. Ik denk wederom dat dit wel vrij accuraat is:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Graag ook nog even een foto van de korte broek.quote:Op donderdag 27 februari 2025 12:39 schreef Geschiedkundige het volgende:
@:dick_laurent
[ afbeelding ]
links van me
[ afbeelding ]
rechts van me
[ afbeelding ]
recht boven me (camera vies zie ik)
quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:13 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik word daar altijd weggestuurd
Forum Opties | |
---|---|