Veel te negatief dit. Je kan niet verwachten dat dit weken aan zal houden. Maart zit nu al op ongeveer 80 uur zon waarbij 140 normaal is voor een hele maand, dus we zitten al over de helft in 8 a 9 dagen. Temperatuur is bijzonder fijn en aangenaam, maar voor maart begrippen natuurlijk aan de hoge kant, niet erg maar dat terzijde. Komende week wordt er nog steeds vrij weinig tot geen neerslag verwacht. temperatuur gaat wat meer richting normale waardes voor maart en wat minder zon, dus zal met iets meer wind wat frisser aanvoelen, maar echt reden tot klagen denk ik niet. Wat langere termijn lijken de dubbele cijfers zelfs weer terug te komen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:19 schreef Evangelion het volgende:
Wel deprimerend dat het na dit weekend (en maandag een beetje) weer over is
Insert Geschiedkundige met een post dat het op “zijn lokale weerstation” vandaag al tegen de 30 graden wasquote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:43 schreef INViCTuS het volgende:
Eerste twintiger van het jaar is een feit! Deelen heeft de primeur
[ x ]
30? 40 hier joh.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:05 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Insert Geschiedkundige met een post dat het op “zijn lokale weerstation” vandaag al tegen de 30 graden was
Je sensor hangt in de zonquote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:21 schreef THEFXR het volgende:
ben benieuwd of ik deze sunburst ga overleven, het is wel erg veel in korte tijd.
.
[ afbeelding ]
Dit vind ik altijd zo treurig. Melding maken van het moment dat het record is gebroken, maar niet van het uiteindelijke record. Het werd uiteindelijk 19,6 graden in De Bilt vandaag. Veel warmer nog dan de 16,5 die gemeld wordt.quote:Warmste 8 maart ooit in NL gemeten
Het is officieel de warmste 8 maart
sinds het begin van de metingen in
1901,zegt Weeronline.In De Bilt is de
temperatuur om 11.20 uur gestegen tot
16,5 graden.Het vorige record dateert
uit 2014:toen werd het in De Bilt,waar
het KNMI is gevestigd,16,0 graden.
De hoogste temperatuur van de dag is
tot nu toe gemeten in Deelen.Rond 15.00
uur was het daar op de vliegbasis 20
graden.Dat is warmer dan het oude
landelijke record van 18,9 graden dat
ook in 2014 werd gemeten in Maastricht.
Het is de derde dag op rij dat er
temperatuurrecords worden geboekt,wat
een sterke aanwijzing is dat er een
verband is met klimaatverandering.
Bron: Teletekst.
Die laatste alinea ook. Warme dagen komen vaak niet alleen, goh.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:52 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dit vind ik altijd zo treurig. Melding maken van het moment dat het record is gebroken, maar niet van het uiteindelijke record. Het werd uiteindelijk 19,6 graden in De Bilt vandaag. Veel warmer nog dan de 16,5 die gemeld wordt.
Rond de 20 en morgen nog 15 hierquote:Op zondag 9 maart 2025 13:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
Vandaag 16 graden, morgen bewolkt bij 8 graden hier
Dacht morgen 8 gradenquote:Op zondag 9 maart 2025 14:50 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Rond de 20 en morgen nog 15 hier
Echt intens jaquote:
Dit belooft wat voor de komende maandenquote:
Hier zijn ze stiekem best goed verbrand, zeker de vrouw. Maar ze kunnen niet bruin worden.. die gaan van wit naar vuurrood naar wit haha.quote:Op maandag 10 maart 2025 07:37 schreef MissButterflyy het volgende:
Ja, hier nog wel warm vandaag.
Ik ben dus al best bruin geworden, meer mensen die dat ook hebben?
Bij zo'n lage zonkracht/uv index word je ook amper bruin. Dat kan gewoon niet.quote:Op maandag 10 maart 2025 09:21 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Hier zijn ze stiekem best goed verbrand, zeker de vrouw. Maar ze kunnen niet bruin worden.. die gaan van wit naar vuurrood naar wit haha.
Dat klopt niet. Ik ben echt bruin geworden.quote:Op maandag 10 maart 2025 09:25 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Bij zo'n lage zonkracht/uv index word je ook amper bruin. Dat kan gewoon niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |