Op de OP naquote:
Laten we het maar lezen als een voltooid deelwoord.quote:
Zo bedoel ik het ook.quote:Op maandag 24 februari 2025 20:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Laten we het maar lezen als een voltooid deelwoord.
Alles is veranderd.
welke waanzin?quote:Op maandag 24 februari 2025 20:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij doet niet mee aan die waanzin?
Van niet veranderen, alles moet hetzelfde blijvenquote:
o nee hoorquote:Op maandag 24 februari 2025 20:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Van niet veranderen, alles moet hetzelfde blijven
Mensen kunnen volgens mij niet tegen dingen die hetzelfde blijven. De wens naar verbetering is eerder een wens naar verandering, ook als deze niet beter uitpakt. En dan kan men achteraf zeiken dat vroeger alles beter was.quote:Op maandag 24 februari 2025 20:54 schreef Superbadeendje het volgende:
Verandering moet verbetering zijn en dat is niet altijd zo.
moet dat?quote:Op maandag 24 februari 2025 20:54 schreef Superbadeendje het volgende:
Verandering moet verbetering zijn en dat is niet altijd zo.
Zondequote:
Geen idee waar dat is ookquote:Op maandag 24 februari 2025 21:15 schreef chufi het volgende:
Het 50-er jaren straatje waar ik vroeger (vorige eeuw) woonde ziet er nu heel anders uit
chufi in SPL / Raad de Straat - Amsterdam - Deel 77
Waarom zou je anders veranderen?quote:Op maandag 24 februari 2025 21:11 schreef maily het volgende:
[..]
moet dat?
ben ik het niet mee eens.
sommige dingen kunnen ook veranderen zonder dat je er zelf invloed op hebt.quote:Op maandag 24 februari 2025 21:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waarom zou je anders veranderen?
Mensen moeten ook aan veranderingen wennen, sommige hebben daar moeite mee voordat ze de voordelen inzien.quote:Op maandag 24 februari 2025 21:26 schreef maily het volgende:
[..]
sommige dingen kunnen ook veranderen zonder dat je er zelf invloed op hebt.
en soms is het "beter" en soms niet.
dat is ook persoonlijk .....
dat gebeurt ookquote:Op maandag 24 februari 2025 21:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mensen moeten ook aan veranderingen wennen, sommige hebben daar moeite mee voordat ze de voordelen inzien.
Niet altijd zonder slag of stoot.quote:
neequote:Op maandag 24 februari 2025 21:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet altijd zonder slag of stoot.
Veranderingen moet je tijd geven. Als mensen het gewend zijn dan willen ze niet meer terug.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |