Ja dat wel, mijn vader stond er altijd op het met de hand te malenquote:
Nog plannen voor het weekend?quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:06 schreef Domnivoor het volgende:
Waarom antwoorden jullie met tegenvragen?
Natuurlijk nietquote:
Voor jou een vraag, voor mij een weet.quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet
Maar dat is geen antwoord
Dat ook ja. Begin-midden-eind allemaal opquote:
Werkenquote:
Ik ben alom immuun maar vleermuis is niet te vretenquote:Op woensdag 26 februari 2025 18:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
He, is dit niets voor jou?
Je krijg er geen griep van
Food
Grote jongen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:10 schreef engine het volgende:
[..]
Dat ook ja. Begin-midden-eind allemaal op![]()
En jij?
Je antwoordt tegenwoordig voor mijquote:Op woensdag 26 februari 2025 18:10 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Werken![]()
Aoibhin gaat Wie is de mol kijken.
TMIquote:Op woensdag 26 februari 2025 18:10 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Werken![]()
Aoibhin gaat Wie is de mol kijken.
Waarom vraag je het dan?quote:
Ook lekker....zonder de prei en courgette danquote:Op woensdag 26 februari 2025 18:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Grote jongen.
Pasta met prei, courgette en zalm, ook allemaal op. Straks een lekkere sinaasappel, ik zit in mijn sinaasappelperiode
Ik vroeg naar jouw plannen, niet naar die van Aoibhin.quote:
Hoe weet je dat, dat het niet te vreten is?quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben alom immuun maar vleermuis is niet te vreten
Lekkere druiven zijn lekker. Zijn er lekkere druiven nu?quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:13 schreef engine het volgende:
[..]
Ook lekker....zonder de prei en courgette dan![]()
Sinasappel![]()
Al heb ik meer een druivenperiode. Is net snoep.
Intuitiequote:Op woensdag 26 februari 2025 18:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat, dat het niet te vreten is?
Ook lekker.quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Kip, rijst, paprika... moet nog wel beginnen
Komt wel dichtbij zo, heb net ook druiven gekochtquote:Op woensdag 26 februari 2025 18:13 schreef engine het volgende:
[..]
Ook lekker....zonder de prei en courgette dan![]()
Sinasappel![]()
Al heb ik meer een druivenperiode. Is net snoep.
-/- blinde vink = lekkerquote:Op woensdag 26 februari 2025 18:14 schreef pullup het volgende:
Blinde vinkjes met gebakken aardappeltjes, stoofpeertjes en spruitjes
Moet ook nog beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |