Het maakt niet uit eigenlijk.quote:Op maandag 24 februari 2025 20:29 schreef greysbones het volgende:
trouwens net zo dom van Jordy en Jolien om het aan Jane te vertellen
Ja klopt. En dat duel van Charice niet werkt wist hij al.quote:Op maandag 24 februari 2025 20:28 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze heeft niet verteld wát voor GC's hij heeft, alleen dat die van Sharice er niet op werkt
of wel ?![]()
Jane is bij mij nu ook wel een beetje af.quote:Op maandag 24 februari 2025 20:29 schreef Joyce-43 het volgende:
zeg maar niet anders zeggen ze niets meer tegen mijn ook zegt ze tegen Axel
Kk wou schrijven alle graftakken verzamelen, maar dan krijg je rare gezichten en vragen hierquote:
Die hebben jolien en jordy ook.quote:Op maandag 24 februari 2025 20:31 schreef Kodiak100 het volgende:
Jane zou haar dubbele stem in kunnen zetten
en Axel zijn censuur
wel gezellig een polonaise in het huisquote:Op maandag 24 februari 2025 20:27 schreef Verity het volgende:
Axel heeft een hekel aan dat iedereen achter Jordy aanloopt. Net zoals vorig jaar bij Ashley.
Was het niet Jordy zelf die aan Sharice/Milena/... veel over zijn nieuwe GC's vertelde? Dat hij ze enkel deze week mag inzetten, dat Sharice haar GC er geen invloed op heeft, etc.. Enige wat hij niet zei, was WAT zijn GC's precies inhouden.quote:Op maandag 24 februari 2025 20:28 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze heeft niet verteld wát voor GC's hij heeft, alleen dat die van Sharice er niet op werkt
of wel ?![]()
Zou wel een klapper geven als Axel er uit moetquote:Op maandag 24 februari 2025 20:33 schreef Koos1958 het volgende:
Als axel erop komt stem ik echt niet op hem
Oh dat kan,ik was ook effe wegquote:Op maandag 24 februari 2025 20:33 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Was het niet Jordy zelf die aan Sharice/Milena/... veel over zijn nieuwe GC's vertelde? Dat hij ze enkel deze week mag inzetten, dat Sharice haar GC er geen invloed op heeft, etc.. Enige wat hij niet zei, was WAT zijn GC's precies inhouden.
Of klopt dat niet? Ik haalde het uit SV want was paar uur weg van huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |