de zwakste schakelquote:Op maandag 24 februari 2025 14:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik vind het Keanu Kartel wel een geweldige naam voor dit groepje
Ja, en uiteindelijk is dat dus nooit zo, en beslist BB. Dus Milena zal nog wel een vrijstelling krijgen.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:26 schreef Kodiak100 het volgende:
Wordt een spannend weekje, maar Jordy bepaalt
Als Charisa maar vertrekt.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, en uiteindelijk is dat dus nooit zo, en beslist BB. Dus Milena zal nog wel een vrijstelling krijgen.
Ik ook, maar ondertussen is Jolien onderdeel van Keanu Kartel, de Smickelbeertjes en #teamjeffquote:Op maandag 24 februari 2025 14:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik vind het Keanu Kartel wel een geweldige naam voor dit groepje
Dat denk ik ook , want ze kwam er om Axel te 'redden' dus ze vertelt ook allesquote:Op maandag 24 februari 2025 14:26 schreef Kissingbird het volgende:
Denk echt dat ze het zo door lult aan Axel. Zoals al eerder
Er zal inderdaad nog wel ergens een vrijstelling gewonnen kunnen wordenquote:Op maandag 24 februari 2025 14:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, en uiteindelijk is dat dus nooit zo, en beslist BB. Dus Milena zal nog wel een vrijstelling krijgen.
Dat denk ik ook wel het is nog maar maandagquote:Op maandag 24 februari 2025 14:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er zal inderdaad nog wel ergens een vrijstelling gewonnen kunnen worden
Dat verwacht ik ookquote:Op maandag 24 februari 2025 14:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
neinnnnnnquote:
ze is hem niks verplicht, hij had zijn bondje met Sharice en Milena ook niet aan haar verteldquote:Op maandag 24 februari 2025 14:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat denk ik ook , want ze kwam er om Axel te 'redden' dus ze vertelt ook alles
Hij is wel gevraagd, maar hij wilde niet.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:30 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik vind dit groepje wel leuk zo.
Jammer dat axel er geen deel vanuit maakt
Dit is een test voor Jane. En in principe schaad het Jordy niet. Hij wil Milena erop, alleen Axel als Milena niet kan. Het zou dom zijn als Jane het verteld. Axel heeft er niets aan en Jane heeft alles te verliezen.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:20 schreef Rhosyn het volgende:
Als Jordy niet wil dat Jane dit door verteld dan had hij het niet moeten vertellen waar zij bij was.
En Jolien of Matheus kunnen het ook door vertellen..
deden ze dat maar eensquote:Op maandag 24 februari 2025 14:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
ik ook niet .. maar ja.. ze luisteren nooit naar ons.
Nee maar ze gaat er wel in meequote:Op maandag 24 februari 2025 14:30 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze is hem niks verplicht, hij had zijn bondje met Sharice en Milena ook niet aan haar verteld
quote:Op maandag 24 februari 2025 14:31 schreef Flow3r het volgende:
Jane : hij kwam wel effe in mijn face
Jolien : feestje ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |