Bekijk deze YouTube-videoquote:Het drama met onder meer Julia Akkermans, Fedja van Huêt en Stephanie van Eer duikt in de wereld van grensoverschrijdend gedrag en machtsmisbruik.
[...] Het verhaal draait om Anouk, die wanneer ze het partnertraject van haar advocatenkantoor ingaat geconfronteerd wordt met haar verleden. Een zeer persoonlijke boodschap van haar oude hoogleraar en - ex-minnaar - Patrick Hartman zet haar wereld flink op zijn kop. Ondertussen stort journalist Max Klepper zich op een artikel over grensoverschrijdend gedrag aan Anouks oude rechtenfaculteit. Hartman ligt onder vuur, maar ondanks zijn reputatie blijft de juridische wereld achter hem staan. Anouk wordt gedwongen haar relatie met Hartman onder de loep te nemen: was het echt liefde, of werd ze misleid? In de cast zien we onder meer Julia Akkermans, Fedja van Huêt, Stephanie van Eer, Hajo Bruins, Roeland Fernhout, Mingus Dagelet, Anniek Pheifer en Nazmiye Oral. De tv-serie werd geschreven door Dorien Goertzen (Nieuwe buren), Jop Esmeijer (Eén grote familie) en Aliefka Bijlsma (Swanenburg).
Was het Bracha maarquote:Op woensdag 26 februari 2025 01:53 schreef roos94 het volgende:
Ik zat met mn haren in de verf en daardoor kon ik mn bril niet opzetten. Ik moest wachten tot het was ingetrokken dus ik keek naar deze serie brilloos met mijn -5.75 ogen en ik zou toch zweren dat die blonde Bracha van Doesburg was. Toen ik later weer met bril keek zag ik ineens Bracha niet meer.
Nou dat! Als je de link in mijn vorige post leest en daarin weer een link naar een artikel in de NRC ontkom je er niet aan dat deze serie ergens op ware gebeurtenissen gebaseerd is, juridisch hebben ze zich nu ingedekt.quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:59 schreef roos94 het volgende:
Het hoofdpersonage is een feeks die compleet schijt heeft aan haar eigen partner en ook schijt heeft aan het feit dat iemand getrouwd is+ kind heeft. Een homewrecker noemen we dat. Dat zijn het type mensen van het ergste soort imo. Hartman is een complete engnek en borderline psychopaat, ze verdienen elkaar. Nu is dit een serie maar het gebeurt helaas allemaal heel vaak in de realiteit.
Bracha zou de rol ook op deze manier ingevuld hebben. Dan had je Bracha nu niet meer leuk gevonden.quote:
Ik vind haar gewoon niks, sorryquote:Op donderdag 20 maart 2025 11:26 schreef GoldRushFrog het volgende:
[..]
Bracha zou de rol ook op deze manier ingevuld hebben. Dan had je Bracha nu niet meer leuk gevonden.
Ik denk dat Julia de rol van Anouk goed heeft weten te vertolken. Dat je o.a haar wazige manier van kijken en haar gedrag ongeloofwaardig vond in bepaalde stukken, dat kan ik wel begrijpen. Dit had te maken met het trauma dat langzaam werd opgebouwd. Ze heeft de rol gespeeld zoals ze dat moest doen, en zo zou Bracha dat hetzelfde gedaan hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |