Chk me stoma.quote:Op zondag 23 februari 2025 19:58 schreef Chandler het volgende:
Beide heren klimmen weer een trede hoger op de kijk mij stoer zijn lijst...
Nu kunnen ze beiden stoer doen over wat hun overkomen is...
Of check m'n litteken... van m'n overkomen stoere actie!quote:
En die lopen langs jou en langs mij in de straat.quote:Op zondag 23 februari 2025 20:14 schreef WethouderHekking het volgende:
Beelden van de 13 jarige belhamel in de boeien :
https://www.flashphoto.nl(...)orddal-schiedam.html
Ernstig dat zoveel van die jonge gastjes met messen lopen te zwaaien. Ouders mogen ook wel aangepakt worden.
Ja, dat wordt steeds erger.quote:Op zondag 23 februari 2025 20:16 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
En die lopen langs jou en langs mij in de straat.
Dat gebeurt niet of nauwelijks heb ik het idee.quote:Op zondag 23 februari 2025 20:14 schreef WethouderHekking het volgende:
Beelden van de 13 jarige belhamel in de boeien :
https://www.flashphoto.nl(...)orddal-schiedam.html
Ernstig dat zoveel van die jonge gastjes met messen lopen te zwaaien. Ouders mogen ook wel aangepakt worden.
Daar moet je maar de rest van je leven mee kunnen dealen.... werkelijk bizar.quote:Op zondag 23 februari 2025 20:55 schreef Jippie het volgende:
Inmiddels is het slachtoffer overleden..
Je hoeft al niet eens meer te gissen - 9 van 10 keer zijn het van die kansparelsquote:Op zondag 23 februari 2025 21:04 schreef Mubassie het volgende:
Under Armour trainingspak.
Mijn onderbuik gaat weer rommelen..
Excuses, had niet gezien dat het Premium was.quote:Op zondag 23 februari 2025 20:44 schreef Jippie het volgende:
Premium artikel, ik zoek er even een andere bron bij
Of andere landelijke krant. Meestal let ik er op.quote:Op zondag 23 februari 2025 20:55 schreef Jippie het volgende:
En weer open met andere bron.
Tip van Jip: Premium artikelen zijn bijna altijd elders in lokaal nieuws terug te vinden.
Ik zat in Zevenaar intern met een man van 24 die de verkrachter van zijn zus had doodgestoken toen hij 12 was. Zat de laatste weken van zijn rehabilitatie tussen verslaafden en geesteszieken. Bezuinigen je weet.quote:Op zondag 23 februari 2025 21:05 schreef damsco het volgende:
Psychiatrisch patientje van 13 jaar, gezellig
Die waren er al plentyfull.quote:Op zondag 23 februari 2025 19:34 schreef Boca_Raton het volgende:
Het wachten is op een 7-jarige die zwaargewond raakt door een mes.
Toepasselijke naam welquote:Op zondag 23 februari 2025 19:20 schreef tong80 het volgende:
Het is de derde steekpartij in korte tijd op zondag. Eerder op de middag was het raak aan de Korte Bajonetstraat en de Schalmei in Rotterdam. Bij de eerste viel er wel een slachtoffer die ook naar het ziekenhuis is overgebracht, bij de ander niet.l
En dan klagen dat hij geen stageplek krijgt.quote:Op zondag 23 februari 2025 21:52 schreef Tengano het volgende:
Een stukje jeugd TBS en over 5 Jaar op zijn 18e mag hij weer met een schone lei beginnen![]()
Iedereen verdient een tweede kans
Enige logische reactie jaquote:
Negertje of Mocro met capuchon op.quote:Op zondag 23 februari 2025 21:07 schreef matspontius het volgende:
[..]
Je hoeft al niet eens meer te gissen - 9 van 10 keer zijn het van die kansparels
Als ik naar de foto kijk lijkt het gewoon een roomsblank ventje hoorquote:Op zondag 23 februari 2025 22:30 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Negertje of Mocro met capuchon op.
Door je gekleurde bril wel ja.quote:Op maandag 24 februari 2025 09:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als ik naar de foto kijk lijkt het gewoon een roomsblank ventje hoor
De thuissituatie inderdaad, dat zou ik ook wel eens willen weten. Zouden die ouders ook weten dat hun zoon met een (groot?) mes rondloopt. Is er wel een beetje zicht op die kinderen?quote:Op maandag 24 februari 2025 09:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
Je kunt je afvragen hoe dit soort brugpiepers tot dit soort daden komen en hoe de thuissituatie eruit ziet.
Nou he, je zou je maar iets genuanceerd afvragen. Echt vet naïef ben je danquote:Op maandag 24 februari 2025 11:33 schreef matspontius het volgende:
De naiviteit hier is weer tranentrekkend ......
Zou best kunnen.quote:Op maandag 24 februari 2025 09:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als ik naar de foto kijk lijkt het gewoon een roomsblank ventje hoor
En je zult wel tenenkrommend bedoelen? Intelligente knulquote:Op maandag 24 februari 2025 11:33 schreef matspontius het volgende:
Er zijn welgestelde buurten in Schiedam?quote:Op maandag 24 februari 2025 11:38 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Zou best kunnen.
Het was ook niet in een of andere probleemwijk maar in een welgestelde buurt in Schiedam Noord.
Ja, maar niet veel .quote:Op maandag 24 februari 2025 11:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Er zijn welgestelde buurten in Schiedam?
Nee hoor, tranentrekkend dekt de lading perfectquote:Op maandag 24 februari 2025 11:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En je zult wel tenenkrommend bedoelen? Intelligente knul
Off topic, maar een bekende van mij heeft zonder geschikte vooropleiding en zonder VOG een week bij de kleuters gewerkt.quote:Op zondag 23 februari 2025 21:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zat in Zevenaar intern met een man van 24 die de verkrachter van zijn zus had doodgestoken toen hij 12 was. Zat de laatste weken van zijn rehabilitatie tussen verslaafden en geesteszieken. Bezuinigen je weet.
Was een Turk.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:53 schreef Scorpie het volgende:
Hebben we een signalement van de dader?
Slachtoffer en dader hadden samen een overval gepleegd…. Hoezo stille tocht?quote:Op maandag 24 februari 2025 13:50 schreef Zoddie het volgende:
Vroegah had je nog stille tochten bij zinloos geweld en werden er zelfs door artiesten liedjes geschreven voor de slachtoffers.
Tegenwoordig is het een klein artikeltje op een nieuws site.
Het nieuwe normaal...
Schone lei en nieuw mes.quote:Op zondag 23 februari 2025 21:52 schreef Tengano het volgende:
Een stukje jeugd TBS en over 5 Jaar op zijn 18e mag hij weer met een schone lei beginnen![]()
Iedereen verdient een tweede kans
Want? Jij acht de kans groot dat een 'ze' kleuters zal misbruiken?quote:Op maandag 24 februari 2025 13:10 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Off topic, maar een bekende van mij heeft zonder geschikte vooropleiding en zonder VOG een week bij de kleuters gewerkt.
Lerarentekort. Ze is daar invalkracht.
Ik schrok me kapot.
Die kans is veel groter als de scholen naar noodoplossingen gaan grijpen door het personeelstekort. Dat het een man is. Ze kunnen die kleuters niet meer naar huis sturen, want die ouders moeten ook werken. Waar tover je dan ineens een gediplomeerde leerkracht met een VGO vandaan? Als de rest ziek is.quote:Op maandag 24 februari 2025 18:06 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Want? Jij acht de kans groot dat een 'ze' kleuters zal misbruiken?
Ik zou me pas rotschrikken als er een man kleuterjuf gaat spelen.
[..]
Lichtgetint. Heet Kagan, is Turks en een echte kansenparel. Stak verleden week nog een vrouw na een beroving en gooide haar brilletje in het water.
Verrassend weerquote:Op maandag 24 februari 2025 18:06 schreef Kamelenteen het volgende:
Lichtgetint. Heet Kagan, is Turks en een echte kansenparel. Stak verleden week nog een vrouw na een beroving en gooide haar brilletje in het water.
Net als de vrouw die een week eerder beroofd en neergestoken werdquote:Op maandag 24 februari 2025 18:16 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Die kans is veel groter als de scholen naar noodoplossingen gaan grijpen door het personeelstekort. Dat het een man is. Ze kunnen die kleuters niet meer naar huis sturen, want die ouders moeten ook werken. Waar tover je dan ineens een gediplomeerde leerkracht met een VGO vandaan? Als de rest ziek is.
[ x ]
Joni is in zijn rug gestoken.
.
Ja dat is gewoon dweilen met de kraan open, zo.quote:Op maandag 24 februari 2025 18:29 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Net als de vrouw die een week eerder beroofd en neergestoken werd
Onbegrijpelijk dat dit joch niet vastzat, als het joch idd verraden is door zn latere slachtoffertje.
Dat hoorde ik in het filmpje.quote:Op maandag 24 februari 2025 18:35 schreef maily het volgende:
[..]
Waar lees je dat?
In het artikel gaat t over een vrouw die in haar rug is gestoken.
quote:Op maandag 24 februari 2025 18:35 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
[..]
Dat hoorde ik in het filmpje.
Nah, eigenlijk wel enigzins. Volgens mij valt het wel mee met het aantal berovingen en steekpartijen waarbij de Turkse jeugd betrokken is. Had eerder een tintje of wat donkerder verwacht eigenlijk. Desalniettemin wel weer een migratieachtergrond:/quote:
Oké. Wil je weer terug naar die tijd ofzo dat je dat hier meldt?quote:Op maandag 24 februari 2025 18:50 schreef Pleun2011 het volgende:
Ooit, ergens in de jaren '70, stak een Turk een Hollandse jongen dood in Schiedam (wat hebben woestijnbewoners toch met messen) en gingen de Hollanders massaal op Turkenjacht.
Stukje historisch besef kan geen kwaadquote:Op maandag 24 februari 2025 18:53 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Oké. Wil je weer terug naar die tijd ofzo dat je dat hier meldt?
Hij kwam in de "verkeerde klas", en was "kwetsbaar", je weet toch?quote:Op maandag 24 februari 2025 18:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
Maar het was dus een hele lieve jongen maar hij pleegde wel op zijn 13e een roofoverval?
Hij was erbij, maar hij had het later tegen zijn ouders verteld. Want daarom werd hij dus neergestoken.quote:Op maandag 24 februari 2025 18:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
Maar het was dus een hele lieve jongen maar hij pleegde wel op zijn 13e een roofoverval?
Jij denkt dat dat soort types ook maar een klein beetje de hersencapaciteit hebben om hier op een normale manier mee om te gaan en te verwerken? Nah.quote:Op zondag 23 februari 2025 21:03 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Daar moet je maar de rest van je leven mee kunnen dealen.... werkelijk bizar.
Nee, en over 10 jaar zijn ze pappa van meerdere jongen.quote:Op maandag 24 februari 2025 19:27 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Jij denkt dat dat soort types ook maar een klein beetje de hersencapaciteit hebben om hier op een normale manier mee om te gaan en te verwerken? Nah.
Minimaal, je hebt wel een aantal straten die goed zijn. Stadhouderslaan bijvoorbeeld.quote:Op maandag 24 februari 2025 11:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Er zijn welgestelde buurten in Schiedam?
Ja dat is Schiedam-Oost. Dat is echt een stukje 3e wereld in Nederland.quote:Op maandag 24 februari 2025 19:57 schreef suijkerbuijk het volgende:
Schiedam is al jaren aan het afglijden.
Gewoont tot 2019 en toen de zooi verkocht.
Schiedam ligt naast Rotterdam het is letterlijk een steen worp vandaan .
De Schiedamse weg loopt van Rotterdam tot Schiedam (dijk) .
En heel dat stuk bestaat uit multiculturele tering zooi.
Nee blij dat ik weg ben gegaan.
Bron?quote:Op maandag 24 februari 2025 18:06 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Want? Jij acht de kans groot dat een 'ze' kleuters zal misbruiken?
Ik zou me pas rotschrikken als er een man kleuterjuf gaat spelen.
[..]
Ik ben geboren en getogen in Vlaardingen, ook zo'n multi-culti-hellhole. Als je er opgroeit dan ben je eraan gewend, maar eerlijk gezegd ben ik er niet rouwig om dat ik dat poepgat achter me heb gelaten.quote:Op maandag 24 februari 2025 19:57 schreef suijkerbuijk het volgende:
Schiedam is al jaren aan het afglijden.
Gewoont tot 2019 en toen de zooi verkocht.
Schiedam ligt naast Rotterdam het is letterlijk een steen worp vandaan .
De Schiedamse weg loopt van Rotterdam tot Schiedam (dijk) .
En heel dat stuk bestaat uit multiculturele tering zooi.
Nee blij dat ik weg ben gegaan.
Facebook en meer specifiek in de reactie van een persoon onder het bewuste artikel daar die goed op de hoogte lijkt te zijn.quote:
Het is ontzettend zielig, zelfs voor de dader. Uiteindelijk zijn het allemaal jonge children.quote:Op maandag 24 februari 2025 11:33 schreef matspontius het volgende:
Waar woon je nu?quote:Op maandag 24 februari 2025 21:33 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik ben geboren en getogen in Vlaardingen, ook zo'n multi-culti-hellhole. Als je er opgroeit dan ben je eraan gewend, maar eerlijk gezegd ben ik er niet rouwig om dat ik dat poepgat achter me heb gelaten.
Op zich is het best te doen in een Dordrecht, Zwijndrecht, Hendrik Ido Ambacht, Ridderkerk, Hoogvliet, Spijkenisse.quote:Op maandag 24 februari 2025 22:22 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ergens anders in de Randstad. Nog steeds niet ideaal dus
In Nederland noemen we dit kinderen.quote:Op maandag 24 februari 2025 22:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is ontzettend zielig, zelfs voor de dader. Uiteindelijk zijn het allemaal jonge children.²
Ik snap echt niet dat jullie nog op die gast ingaan - zit overduidelijk te trollen in elk topic. Maar ok - suit yourselfquote:Op maandag 24 februari 2025 22:49 schreef Hathor het volgende:
[..]
In Nederland noemen we dit kinderen.
Ja, het is ontzettend zielig. In principe zijn 2 levens verpest. Als 13 jarige kan je de gevolgen van je acties nog niet goed overzien.quote:Op maandag 24 februari 2025 22:49 schreef Hathor het volgende:
[..]
In Nederland noemen we dit kinderen.
Waarom tolereert men hem hier dan? Want dat hij zit te trollen was me inmiddels wel duidelijk.quote:Op maandag 24 februari 2025 23:37 schreef matspontius het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat jullie nog op die gast ingaan - zit overduidelijk te trollen in elk topic. Maar ok - suit yourself
Jeugdgevangenis. Komt er waarschijnlijk met zijn 18de uit. Maar hij is getekend voor het leven. Kinderen maken domme fouten, hebben wij ook gedaan, je hoopt alleen dat het geen fouten zijn die bepalend zijn voor de rest van je leven. Roken is zo'n voorbeeld.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:38 schreef Hathor het volgende:
[..]
Waarom tolereert men hem hier dan? Want dat hij zit te trollen was me inmiddels wel duidelijk.
Het klinkt misschien aanmatigend en gek, maar de media bewerktstelligt een soort copy-cat effect. Games, videoclips, Tube clips, ze dragen allemaal bij aan de normalisatie van geweld.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:16 schreef DrDentz het volgende:
Mocht toen ik klein was echt niet, elkaar doodsteken met messen. Nu kan alles.
Messentrekkende Turk dus. Goh. De nieuwe Nederlandse norm.quote:de verdachte is van Turkse komaf
Ja, graag. Met als toevoeging dat ik wel gewoon op dit forum kan blijven posten.quote:Op maandag 24 februari 2025 18:53 schreef MissButterflyy het volgende:
Wil je weer terug naar die tijd
Net als jouw favoriete boek de Koran die vaak dient als bron voor moordaanslagen en Jodenhaat. Dat ben ik weer van overtuigd.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het klinkt misschien aanmatigend en gek, maar de media bewerktstelligt een soort copy-cat effect. Games, videoclips, Tube clips, ze dragen allemaal bij aan de normalisatie van geweld.
Ben ik van overtuigd.²
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |