SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-videoDon't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
S
[ Bericht 100% gewijzigd door RedShoe op 23-02-2025 16:09:38 ]Don't follow me. I am lost too
.
Tsss door die blondines wilde ik deze er nog ff in gooien, maar het topic was al weer op slot: Oktoberfest verbiedt blote tieten![]()
Voor de rest mogen mensen een Twitter/X-account aanmaken en zelf opdrachten aan Grok geven.
Ik kom hier om punten te scoren in de strijd om plaats 37.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
oktoberfest in nederland? schlechte newsquote:Op zondag 23 februari 2025 16:10 schreef ToT het volgende:
Tsss door die blondines wilde ik deze er nog ff in gooien, maar het topic was al weer op slot: Oktoberfest verbiedt blote tieten![]()
Hand in Hand...Don't follow me. I am lost too
.
Waaromquote:Op zondag 23 februari 2025 16:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
oktoberfest in nederland? schlechte newsWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Door dik en dunquote:Don't follow me. I am lost too
.
Bolk.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Gedver?.Don't follow me. I am lost too
.
Kut...Don't follow me. I am lost too
.
BuitenspelDon't follow me. I am lost too
.
Punten zijn moeilijk te halen, zitten mensen een hele dag voor een paar puntjesquote:Op zondag 23 februari 2025 16:10 schreef Homijn het volgende:
Voor de rest mogen mensen een Twitter/X-account aanmaken en zelf opdrachten aan Grok geven.
Ik kom hier om punten te scoren in de strijd om plaats 37.
Wordt hard gebolktWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: