Ze gaan zaterdag al punten morsen johquote:Op maandag 24 februari 2025 11:27 schreef damsco het volgende:
[..]
Eens, dit Ajax heeft bewezen zich terug te kunnen vechten. PSV is teveel in zichzelf gaan geloven. Tweede plek lijkt me sowieso wel binnen.
Over gisteren niet zo eens, je geeft 1 grote kans weg begin 1e helft, 2e helft heb je er zelf 2 voor je de 1-0 maakt, die afgekeurde goal was slecht verdedigd, maar wel terecht afgekeurd.quote:Op maandag 24 februari 2025 11:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ons programma is lastiger en we voetballen minder overtuigend, worstelen met de vorm en komen ook gisteren weer goed weg. Ik geef ons 25% kans kampioen te worden.
Je lijkt Aad de Mors wel.quote:Op maandag 24 februari 2025 11:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ze gaan zaterdag al punten morsen joh
Echt triest.quote:Op maandag 24 februari 2025 11:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is qua indekken inderdaad wel een beetje niveau @:mexicanobakker maatje. Dat gaat snel.
Als je het zelf maar niet doet, daar gaat het om en hoef je niet naar anderen te kijken.quote:Op maandag 24 februari 2025 11:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ze gaan zaterdag al punten morsen joh
Hopelijk blijft hij heel, maar je ziet gewoon hoe makkelijk hij zich staande houdt op het middenveld. Echt heel knap.quote:
F.J. toch ook wel een beetjequote:Op maandag 24 februari 2025 13:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hopelijk blijft hij heel, maar je ziet gewoon hoe makkelijk hij zich staande houdt op het middenveld. Echt heel knap.
Godts/Mokio/Hato/Taylor/Baas toch wel de groeibriljantjes van deze lichting.
Taylor is toch wel heel stabiel, die is dat stadium wel ontgroeid inmiddels.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hopelijk blijft hij heel, maar je ziet gewoon hoe makkelijk hij zich staande houdt op het middenveld. Echt heel knap.
Godts/Mokio/Hato/Taylor/Baas toch wel de groeibriljantjes van deze lichting.
Jammer dat dit wel het laatste seizoem schijnt te zijn bij ons. Maargoed moet er wel de juiste club komen.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Taylor is toch wel heel stabiel, die is dat stadium wel ontgroeid inmiddels.
Gozer is pas 22 he, dat vergeet iedereen volgens mij.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Taylor is toch wel heel stabiel, die is dat stadium wel ontgroeid inmiddels.
maar dat is inmiddels wel een beetje de leeftijd waarop talenten klaar moeten zijn, 18-19 bij het eerste en 3 jaar later klaar voor vertrek.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gozer is pas 22 he, dat vergeet iedereen volgens mij.
Zelfs niet een beetje?quote:Op maandag 24 februari 2025 13:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 februari 2025 11:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Over gisteren niet zo eens, je geeft 1 grote kans weg begin 1e helft, 2e helft heb je er zelf 2 voor je de 1-0 maakt, die afgekeurde goal was slecht verdedigd, maar wel terecht afgekeurd.
Is gewoon prima na zo'n zware wedstrijd op donderdag.
Het AD was heerlijk ziedend.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja maar GAE had een penantie moeten krijgen en dat was eeecht geen rode kaart hoor
Dat is fijn om te horen. @GGMM en ik zijn ook blij met Mokio. Op zo een jonge leeftijd 90 min en na 20 min zich staande houden met 9 andere spelers) tegen Union, dat verdient alleen maar lof.quote:
Waarvan ong 70 min*quote:Op maandag 24 februari 2025 15:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat is fijn om te horen. @:ggmm en ik zijn ook blij met Mokio. Op zo een jonge leeftijd 90 min en na 20 min zich staande houden met 9 andere spelers) tegen Union, dat verdient alleen maar lof.
Goedpunt. Dacht idd dat die al iets ouder wasquote:Op maandag 24 februari 2025 13:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |