Er zijn toch grenzen? Dit zijn allemaal volwassenen qua leeftijd.quote:Op maandag 24 februari 2025 09:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jij dacht dat 3 jaar Arne voldoende zou zijn om er wat beschaving in te krijgen? Grappige is wel dat ze doen alsof ze 40-45 jaar zo hebben gevoetbald, dat dan weer wel.
Beetje niveau Kale en Kokkie.quote:Op maandag 24 februari 2025 09:31 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Er zijn toch grenzen? Dit zijn allemaal volwassenen qua leeftijd.
Er zijn ook gewoon 23.000 andere die deze posts liken.quote:Op maandag 24 februari 2025 09:31 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Er zijn toch grenzen? Dit zijn allemaal volwassenen qua leeftijd.
Wtf is dit nou weer.quote:Op maandag 24 februari 2025 09:04 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Mocht je geen motivatie hebben vandaag, hier is je oplaadstation. Effe scrollen naar de tijd van onze wedstrijd.
Let op, geen koffie drinken en lezen anders verlies je vocht.
meestal wordt de slechtste voetballer de keeper in de jeugd. dus das niet altijd een goede basisquote:Op zondag 23 februari 2025 20:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Voor een Braziliaan wel. Buiten Gomes en Taffarel is het daar bedroevend gesteld.
Eens, ik ben heel tevreden met een stevige 2de plek. Volgend seizoen weer serieus mee doen met het oude logo op het shirtquote:Op maandag 24 februari 2025 09:41 schreef Bofjijff het volgende:
Die reacties op dat forum![]()
![]()
Verder wordt het voor ons nog lastig zat voor het kampioenschap, maar 2e moet er wel echt inzitten
Weet je wat absurd was? De zoon van Pelé werd doelman.quote:Op maandag 24 februari 2025 09:42 schreef Sabata het volgende:
[..]
meestal wordt de slechtste voetballer de keeper in de jeugd. dus das niet altijd een goede basis
Klopt. Maar Pelé is nog een graatje erger.quote:
Beetje indekken? Toch een beetje angst?quote:Op maandag 24 februari 2025 10:00 schreef Houniet het volgende:
[..]
Eens, ik ben heel tevreden met een stevige 2de plek. Volgend seizoen weer serieus mee doen met het oude logo op het shirt.
Ajax scoort altijd wel en geeft niet heel veel weg (behalve in de eerste helft tegen Union donderdag). Dan win je in de eredivisie 9 van de 10 wedstrijden.quote:Op maandag 24 februari 2025 10:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Beetje indekken? Toch een beetje angst?
Ik zou het herkennen, maar als je 5 punten los staat moet je het gewoon worden
Als je psv zag tegen juventus, dat niveau heeft Ajax niet. Als die gewoon normaal spelen worden ze kampioen maar als ze nog 1 of 2x onnodig punten laten liggen dan gaan ze het niet worden, daarvoor is Ajax te degelijk dit seizoen.quote:Op maandag 24 februari 2025 10:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
PSV stond er 11? voor bij de winterstop, maar verder wel eens dat je er gewoon voor moet gaan.quote:Op maandag 24 februari 2025 10:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
We zijn bij lange na niet overtuigend genoeg aan het voetballen om die ambities uit te spreken. Plek 2 is prioriteit, al het andere (Europa + Kampioen) is gewoon een bonus.quote:Op maandag 24 februari 2025 10:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wedstrijd voor wedstrijd werkt blijkbaar goed, geen idee of die Farioli nog slaapt maar ze zijn altijd goed geprepareerd, wie er ook spelen en wie de tegenstander ook is.quote:Op maandag 24 februari 2025 11:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
We zijn bij lange na niet overtuigend genoeg aan het voetballen om die ambities uit te spreken. Plek 2 is prioriteit, al het andere (Europa + Kampioen) is gewoon een bonus.
Ja dus? Die moesten het ook gewoon worden natuurlijkquote:Op maandag 24 februari 2025 11:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
PSV stond er 11? voor bij de winterstop, maar verder wel eens dat je er gewoon voor moet gaan.
Eens, dit Ajax heeft bewezen zich terug te kunnen vechten. PSV is teveel in zichzelf gaan geloven. Tweede plek lijkt me sowieso wel binnen.quote:Op maandag 24 februari 2025 11:20 schreef Tjacka het volgende:
Al die mietjes hier, als je niet ziet dat dit Ajax kampioen gaat worden snap je er echt weinig van,
Ajax krijgt Twente thuisquote:Op maandag 24 februari 2025 08:44 schreef Black-Death het volgende:
We hebben wel echt een lastiger schema nog dan PSV. Wij krijgen nog AZ (thuis), en Utrecht, PSV en Twente (uit). Dat zijn geen makkelijke potjes.
PSV heeft wat dat betreft alleen thuis tegen ons, en uit tegen Feyenoord. Oh en ook uit bij Twente.
Naja beetje om het even dus.
Ons programma is lastiger en we voetballen minder overtuigend, worstelen met de vorm en komen ook gisteren weer goed weg. Ik geef ons 25% kans kampioen te worden.quote:Op maandag 24 februari 2025 08:44 schreef Black-Death het volgende:
We hebben wel echt een lastiger schema nog dan PSV. Wij krijgen nog AZ (thuis), en Utrecht, PSV en Twente (uit). Dat zijn geen makkelijke potjes.
PSV heeft wat dat betreft alleen thuis tegen ons, en uit tegen Feyenoord. Oh en ook uit bij Twente.
Naja beetje om het even dus.
Het is qua indekken inderdaad wel een beetje niveau @Mexicanobakker maatje. Dat gaat snel.quote:Op maandag 24 februari 2025 11:20 schreef Tjacka het volgende:
Al die mietjes hier, als je niet ziet dat dit Ajax kampioen gaat worden snap je er echt weinig van,
Inderdaad, jij hebt er kijk op.quote:Op maandag 24 februari 2025 11:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ons programma is lastiger en we voetballen minder overtuigend, worstelen met de vorm en komen ook gisteren weer goed weg. Ik geef ons 25% kans kampioen te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |