abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 zondag 23 februari 2025 @ 20:54:18 #151
7889 tong80
Spleenheup
pi_216811802
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 19:53 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Prima debuut. ^O^
Voor een Braziliaan wel. Buiten Gomes en Taffarel is het daar bedroevend gesteld.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 zondag 23 februari 2025 @ 20:55:16 #152
7889 tong80
Spleenheup
pi_216811810
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 20:45 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Beste spits van Nederland?
quote:

[..]
Dat zijn de Jong en Depay.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_216811835
Zolang mensen het succes van Ajax nog door een esthetische bril proberen te verklaren, zitten we goed.
pi_216811853
quote:

[..]
Dat roep ik al jaren tussen dat Gimenez gelul door.
pi_216811860
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 20:54 schreef tong80 het volgende:

[..]
Voor een Braziliaan wel. Buiten Gomes en Taffarel is het daar bedroevend gesteld.

:')

Die Alison Becker en Ederson kunnen er idd echt niets van :X
stupidity has become as common as common sense was before
pi_216812109
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 20:55 schreef tong80 het volgende:

[..]
[..]
Dat zijn de Jong en Depay.

Zit je aan de drank?
Groot fan van User Wotte
pi_216812131
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 20:59 schreef Wotte het volgende:

[..]
Dat roep ik al jaren tussen dat Gimenez gelul door.
Ik schaam mij om tegen je te praten
Groot fan van User Wotte
pi_216812168
We worden kampioen
Groot fan van User Wotte
pi_216812254
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 21:34 schreef Tjacka het volgende:
We worden kampioen
En nou snel je mond wassen, zulke dingen mogen niet gezegd worden :{w
  zondag 23 februari 2025 @ 21:53:01 #160
131800 Tarado
capô de fusca
pi_216812332
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 14:27 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:

[..]
Gorter wilt volgens mij niet keepen. Heeft al zo vaak geroepen dat die héél graag 3e keeper is.
Pakte ook goed uit, geen kutkeeper.
  Forum Admin zondag 23 februari 2025 @ 21:55:33 #161
35723 crew  GGMM
pi_216812354
POLL
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_216812440
Als we na PSV uit nog hetzelfde ervoor staan, zal ik wel beginnen te geloven in een klein wondertje.
pi_216812676
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2025 22:04 schreef Themeparktommy het volgende:
Als we na PSV uit nog hetzelfde ervoor staan, zal ik wel beginnen te geloven in een klein wondertje.
Als het er dan nog zo voorstaat ben je dom als je het weggeeft. Tot die tijd is het veel beter dan verwacht seizoen :)
pi_216812715
Farioli is een fantastische trainer. Vi liet het ook al zien. Derde man vrijspelen. Ik probeer dat ook maar mijn spelers kunnen dat nog niet, daarom speel ik nu nog de lange bal.
Op prof niveau is een tactisch sterke trainer goud waard. Ipv de mouwen opstropen en kom op jongens.
Slot is ook een meester daarin, workaholics.
pi_216812811
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 21:30 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Ik schaam mij om tegen je te praten
Diamantaugen vriend @Tjacka
pi_216812837
Ik heb goede hoop dat Brobeast blijft scoren. De sjamaan in Somalië zei hij zal deze keer vaker wel dan niet door benen gaan.

En zo geschiedde. We blijven bitcoins doneren aldaar voor betere werkomstandigheden. Wellicht dat er een Champions League nog in het vat zit.
pi_216813273
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 21:00 schreef marcb1974 het volgende:

[..]
:')

Die Alison Becker en Ederson kunnen er idd echt niets van :X
Dat is te nieuw voor tong ;)
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_216814039
We hebben wel echt een lastiger schema nog dan PSV. Wij krijgen nog AZ (thuis), en Utrecht, PSV en Twente (uit). Dat zijn geen makkelijke potjes.

PSV heeft wat dat betreft alleen thuis tegen ons, en uit tegen Feyenoord. Oh en ook uit bij Twente.

Naja beetje om het even dus.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_216814070
quote:
IJsbad en sauna cruciaal bij nieuwe survivaltocht Ajax: 'Race tegen de klok'

Het herstel van Ajax na de overlevingstocht tegen Royale Union Saint-Gilloise in de Europa League begon donderdag na middernacht met een ijsbad. Na een race tegen de klok waren de Amsterdammers zondag net fit genoeg om Go Ahead Eagles te verslaan.

Na een slopende week met drie thuisduels is Francesco Farioli uitgeput, zegt de Ajax-trainer zondag na de 2-0-zege op Go Ahead Eagles. "Kun je nagaan hoe de spelers zich voelen. We hebben iedereen als een citroen uitgeknepen om deze resultaten te halen."

Ajax zit bij de laatste zestien in de Europa League en heeft als koploper in de Eredivisie nu vijf punten meer dan PSV. De Amsterdammers hebben met 57 punten zelfs al een punt meer dan in het vorige seizoen na 34 duels. Juist dat zo dramatisch verlopen seizoen was het ijkpunt voor Farioli om een nieuwe mentaliteit te bewerkstelligen.

En dat begon met een fysieke inhaalslag. Hersteltrainer Francisco Molano werd in januari de tiende assistent in de toch al uitgebreide staf bij Ajax. De Spanjaard kreeg een rol als 'reconditioning and return to play coach'. Was Molano soms de belangrijkste aankoop tijdens de winterstop?

Misschien wel, zei Farioli al eerder. De Italiaanse trainer had er bij zijn komst veelvuldig op gehamerd. Hij trof een selectie die vorig seizoen tot de minst fitte in de Eredivisie behoorde. Interim-coach John van 't Schip bleef de klaagzang herhalen. "Deze ploeg kan geen drie wedstrijden in een week spelen."

Dat moest anders, betoogde Farioli. De fysieke trainers bij Ajax draaien overuren om de ploeg na een slopend gevecht in de Europa League klaar te stomen voor de inhaalwedstrijd tegen Go Ahead. Het draaiboek ligt donderdag al klaar, vertelt Farioli, ver na middernacht, na een slijtageslag van ruim 120 minuten tegen Union in de Europa League.

De spelers hebben zich al verzameld op trainingscomplex De Toekomst en niet om gezellig een biertje te drinken op de kwalificatie voor de laatste zestien in de Europa League. "We gingen meteen het ijsbad in", vertelt de Belgische aanvaller Mika Godts zondag.

Het vaste ritueel wordt herhaald, aldus Godts. "IJsbad, sauna, massages en daarna naar huis om nog zo veel mogelijk te slapen." Vrijdag monstert Farioli de fysieke schade bij zijn ploeg, die na de rode kaart voor aanvoerder Davy Klaassen negentig minuten met tien man had moeten spelen. Hij ziet het meteen tijdens de groepstraining: bijna iedereen staat fysiek nog in het rood.

De achttienjarige Jorrel Hato wordt donderdag geveld door kramp in beide kuiten. "Hij was vrijdag nog kapot, we hebben die dag en zaterdag hooguit 25 minuten op het veld gestaan", zegt Farioli. "We hebben de spelers bij uitzondering gevraagd om zondag voor de wedstrijd een korte, tactische training te doen. Het was een race tegen de klok om iedereen fit te krijgen."

De 35-jarige trainer moet zondag toch al meer rouleren dan verwacht. Voor de warming-up haakt doelman Remko Pasveer af met een rugblessure. En dus heeft de onlangs van het Portugese Braga gehuurde Matheus Lima Magalhães enkele minuten om zich voor te bereiden op zijn debuut bij Ajax.

Farioli wilde de Braziliaan - roepnaam Matheus - al eerder halen bij zijn vorige clubs. Zondag roemt hij de debutant om zijn professionaliteit. De 32-jarige keeper is zelfs nog eerder dan de technische staf op de club om zich voor te bereiden op de trainingen. Zondag wordt Matheus meteen in het diepe gegooid. De Ajax-fans sluiten de nieuwe keeper meteen tegen de borst.

Hij oogt zelfverzekerd, bedient Traoré met een loepzuivere trap over ruim 40 meter en laat ook zien dat hij kan meevoetballen; een voorwaarde voor een keeper bij Ajax.

Matheus stormt zijn doel uit om te voorkomen dat Oliver Antman namens Go Ahead een vrije doortocht krijgt, neemt de bal achteloos mee met de linkervoet en levert hem rond de middenlijn af bij een teamgenoot. "Een typisch Braziliaanse act", zegt Farioli lachend.

Zijn wisselbeleid werpt ook zondag weer zijn vruchten af. Brian Brobbey is bijtijds hersteld van een griepje en tekent voor de 1-0. Uitgerekend invaller Oliver Edvardsen beslist het duel met zijn vorige werkgever Go Ahead. Alles zit Ajax ook mee, zowel donderdag in de Europa League als zondag in de Eredivisie.

Heeft Ajax al het geluk van de aanstaande kampioen?
Twee keer grijpt de VAR zondag in, eerst om de gelijkmaker van Go Ahead-invaller Julius Dirksen te annuleren en in de slotfase om een door arbiter Joey Kooij aan Go Ahead toegekende penalty terug te draaien.

Heeft Ajax nu al het geluk van de aanstaande kampioen? "Noem het karma", zegt Farioli lachend. En met een glimlach: "Zongen de supporters iets over kampioenen? Ik kan nog geen Nederlands verstaan. We strijden vooral met onszelf."

De spelers hebben zich zondagmiddag na het duel met Go Ahead weer op De Toekomst gemeld voor hun herstel, al heeft Farioli dit keer een week de tijd om zijn ploeg voor te bereiden op de uitwedstrijd bij hekkensluiter Almere City.

Rust is nu het toverwoord, aldus Farioli. "Ik geef de spelers twee dagen vrij voor een complete reset. Ze zijn de laatste week over hun limiet gegaan. Maar juist hun fysieke herstel zal ook de komende weken cruciaal zijn."
NU.nl
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  maandag 24 februari 2025 @ 08:57:19 #170
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_216814120
Goeiesmorges juffrouw Jannie.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  maandag 24 februari 2025 @ 08:58:30 #171
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_216814128
Is Noano nog te boeken in Mei?
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  maandag 24 februari 2025 @ 09:04:17 #172
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_216814191

Mocht je geen motivatie hebben vandaag, hier is je oplaadstation. Effe scrollen naar de tijd van onze wedstrijd.
Let op, geen koffie drinken en lezen anders verlies je vocht.
pi_216814207
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2025 08:44 schreef Black-Death het volgende:
We hebben wel echt een lastiger schema nog dan PSV. Wij krijgen nog AZ (thuis), en Utrecht, PSV en Twente (uit). Dat zijn geen makkelijke potjes.

PSV heeft wat dat betreft alleen thuis tegen ons, en uit tegen Feyenoord. Oh en ook uit bij Twente.

Naja beetje om het even dus.
Week voor week kijken. Eerst Almere City en PEC verslaan.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_216814258
quote:
99s.gif Op maandag 24 februari 2025 09:04 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]

Mocht je geen motivatie hebben vandaag, hier is je oplaadstation. Effe scrollen naar de tijd van onze wedstrijd.
Let op, geen koffie drinken en lezen anders verlies je vocht.
Dit kan toch niet.
  maandag 24 februari 2025 @ 09:26:07 #175
131800 Tarado
capô de fusca
pi_216814472
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2025 09:09 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]
Dit kan toch niet.
Jij dacht dat 3 jaar Arne voldoende zou zijn om er wat beschaving in te krijgen? Grappige is wel dat ze doen alsof ze 40-45 jaar zo hebben gevoetbald, dat dan weer wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')