Die vindt het dom van van Persie dat hij nu naar Feijenoord gaat. Verder vindt hij het raar dat Boschaart niet is toegelaten tot de cursus coach betaald voetbal.quote:Op maandag 24 februari 2025 15:01 schreef Houniet het volgende:
Ik heb Willem van H. nog niet gehoord.
Die moest het gelukkig eindelijk over Van Persie en zijn eigen club hebbenquote:Op maandag 24 februari 2025 15:01 schreef Houniet het volgende:
Ik heb Willem van H. nog niet gehoord.
Verstandige man, die Willem. Die komt er wel.quote:Op maandag 24 februari 2025 15:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die vindt het dom van van Persie dat hij nu naar Feijenoord gaat. Verder vindt hij het raar dat Boschaart niet is toegelaten tot de cursus coach betaald voetbal.
Iemand die de eerste gele kaart kreeg moet wel deugen. Ik zie het wel in hem zitten.quote:Op maandag 24 februari 2025 15:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Verstandige man, die Willem. Die komt er wel.
Hij had het ook over geluk toch, wat ik wel een leuke vond is dat hij ooit voor de trainerscursus een speler moest beoordelen en toen schreef; meteen ophouden met voetballenquote:Op maandag 24 februari 2025 15:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die moest het gelukkig eindelijk over Van Persie en zijn eigen club hebben
Enig idee welke speler dat om ging?quote:Op maandag 24 februari 2025 15:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij had het ook over geluk toch, wat ik wel een leuke vond is dat hij ooit voor de trainerscursus een speler moest beoordelen en toen schreef; meteen ophouden met voetballen
Nee was een speler van Spartaquote:Op maandag 24 februari 2025 15:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Enig idee welke speler dat om ging?
Ik las het net.quote:Op maandag 24 februari 2025 15:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij had het ook over geluk toch, wat ik wel een leuke vond is dat hij ooit voor de trainerscursus een speler moest beoordelen en toen schreef; meteen ophouden met voetballen
Dit ja, maar dat is ook een beetje het punt met dit Ajax, het is niet dominant zoals we gewend waren in de goeie jaren, er wordt sneaky gewonnen, maar dat is ook een kwaliteit.quote:Op maandag 24 februari 2025 17:36 schreef Wotte het volgende:
[..]
Op een gegeven moment is geluk hebben natuurlijk geen geluk meer.
Denk dat ze vooral geluk hebben dat PSV zo in is gestort.quote:
Willem van Hanegem mocht de kop bedenken?quote:
Het mooie is dat ze bij het AD de beslissingen van de VAR wel terecht vonden. Wat een geluksvogels zijn het toch bij Ajax dat de spelregels correct worden toegepast.quote:
Dat was ook al zo raar tijdens de wedstrijd. Commentaar telkens maar doorzagen hoeveel pech de Eagles hadden. Errrrrrr pech? Spelregels worden gewoon toegepast.quote:Op maandag 24 februari 2025 17:52 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Het mooie is dat ze bij het AD de beslissingen van de VAR wel terecht vonden. Wat een geluksvogels zijn het toch bij Ajax dat de spelregels correct worden toegepast.
terecht geen pingel em terecht een doelpunt afgekeurd. Volgens mij waren enkele spelers van gae het daar ook mee eens. De var heeft hierin gewoon goed werk verricht.quote:Op maandag 24 februari 2025 17:58 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Dat was ook al zo raar tijdens de wedstrijd. Commentaar telkens maar doorzagen hoeveel pech de Eagles hadden. Errrrrrr pech? Spelregels worden gewoon toegepast.
Nou Klaas met zulke vrienden heb je geen vijanden nodig.quote:Op maandag 24 februari 2025 18:34 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
zelfs de huiskrant van 020 vindt dat 020 geholpen wordt door de var...
Had je wat anders verwacht van die sociopaatjes?quote:Op maandag 24 februari 2025 18:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wel erg opvallend dat die twee junks uit het Feyenoord topic hier nog amper te vinden zijn
Psv is er groot mee geworden.quote:Op maandag 24 februari 2025 17:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit ja, maar dat is ook een beetje het punt met dit Ajax, het is niet dominant zoals we gewend waren in de goeie jaren, er wordt sneaky gewonnen, maar dat is ook een kwaliteit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |