SPOILER: Transfers 2024/25Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FilmpjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Eens trouwensquote:Op zondag 23 februari 2025 15:58 schreef Black-Death het volgende:
Wat lult die commentator? Volkomen terechte gele kaart dus rood
Ongekend deze commentatorquote:Op zondag 23 februari 2025 15:58 schreef Black-Death het volgende:
Wat lult die commentator? Volkomen terechte gele kaart dus rood
Totaal oneens. Terecht geel. Irrelevant of hij al geel had.quote:Op zondag 23 februari 2025 15:59 schreef Lt.Bookman het volgende:
Lullig om daar dan een tweede geel voor te geven.
quote:
Dat is niet in ons nadeel.quote:Op zondag 23 februari 2025 16:01 schreef Scorpie het volgende:
Wel lekker trouwens, Go Ahead spaart zich overduidelijk voor woensdag.
Vreselijk idd. Type Nijhuis. Die zijn veel te veel in de picture.quote:
Wissel gaat komen.quote:Op zondag 23 februari 2025 16:07 schreef papert het volgende:
Gods maar wisselen, staat op de nominatie voor een tweede gele kaart.
Je ziet zo die 1-1 erin ploffen ja. Kutstand dit.quote:Op zondag 23 februari 2025 16:09 schreef Black-Death het volgende:
Ben er nog niet helemaal gerust op. Graag 2-0
Nou dat was snel.quote:Op zondag 23 februari 2025 16:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je ziet zo die 1-1 erin ploffen ja. Kutstand dit.
Duidelijk hands.quote:
Ik vond het geen hands.quote:
Boeiequote:
Ook dat duurde niet lang.quote:Op zondag 23 februari 2025 16:16 schreef Scorpie het volgende:
Maak nou godverdomme eens die 2-0 stelletje eikels.
Vond jij het wel hands?quote:
Volgens mij was het een mislukt schot maar goedquote:
Ja heerlijke bal.quote:
Nee joh bewussie.quote:Op zondag 23 februari 2025 16:18 schreef Black-Death het volgende:
Wordt weer een weekje trolls aanhoren over knjb
Okquote:
Ja slaat nergens op.quote:
Toch welquote:Op zondag 23 februari 2025 16:22 schreef papert het volgende:
Deze wordt natuurlijk niet teruggedraaid, maar hier kon Rugani echt niks aan doen.
Er is een hardnekkig gerucht dat er een bende Mislentat aankopen zijn die een harde eis in hun contract hebben dat ze in de wedstrijdselectie MOETEN zitten. Dan wordt het al snel vol op de bank.quote:Op zondag 23 februari 2025 16:21 schreef marcb1974 het volgende:
Farioli is helemaal los met de 'jeugd inpassen' ineens he
Daar gaat het weer erg druk mee worden hierquote:Op zondag 23 februari 2025 16:23 schreef Heeinz het volgende:
Absoluut geen penalty, maar wel leuk voor de KNJB roepers
Ik heb de eerste ziedende PSV'er al in de app.quote:
Een doelpunt wordt altijd afgekeurd als de doelpuntenmaker de bal met zijn hand/arm scoort. Staat gewoon in de regels hoor.quote:Op zondag 23 februari 2025 16:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Vond jij het wel hands?
Wel blij mee, daar niet van.
Klopt. Brobbey als aanspeelpunt zie ik nog wel meerwaarde in maar wat die Traore allemaal aan het doen was vandaag, wat een kut speler is dat.quote:Op zondag 23 februari 2025 16:33 schreef koffiekoekjes het volgende:
Traore en Brobbey weer walgelijk slecht.
En die Fitz-Jim kan eigenlijk ook niet
Ik ben er van overtuigd dat die vaak zijn broer stuurt. Echt zo enorm wisselvallig. Het is of een 2, of hij doet zijn beste Messi impressie..quote:Op zondag 23 februari 2025 16:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Klopt. Brobbey als aanspeelpunt zie ik nog wel meerwaarde in maar wat die Traore allemaal aan het doen was vandaag, wat een kut speler is dat.
Hij scoort met de elleboog hoe duidelijk wil je het hebben. Lijkt me juist exact de reden waarom je die VAR hebt.quote:Op zondag 23 februari 2025 16:43 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Een doelpunt wordt altijd afgekeurd als de doelpuntenmaker de bal met zijn hand/arm scoort. Staat gewoon in de regels hoor.
Traoré kan echt totaal niet schieten.quote:Op zondag 23 februari 2025 16:45 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Ik ben er van overtuigd dat die vaak zijn broer stuurt. Echt zo enorm wisselvallig. Het is of een 2, of hij doet zijn beste Messi impressie..
Beide VAR beslissingen waren 100% terecht. De bal werd via de onderkant elleboog in het doel gewerkt, dat is gewoon hands. Bij die penalty staan de armen volledig langs het lichaam, meer dan dat kun je als verdediger niet doen. Als je hiervoor een penalty geeft, wordt de strategie om lukraak om verdedigers te gaan schieten en als iets van een arm wordt geraakt, schreeuwen om een penalty. Dat heeft dan niets meer met voetbal te maken.quote:Op zondag 23 februari 2025 16:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Vond jij het wel hands?
Wel blij mee, daar niet van.
Hartelijk bedankt voor je bijdrage, gaan we helemaal niks mee doen.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:12 schreef Shreyas het volgende:
Iedere keer als zo een wedstrijd op het programma staat hoop je dat Ajax eindelijk eens redelijk zorgvuldig omgaat met de kansen die het krijgt. Niets is minder waar, helaas. De eerste helft was er weinig te beleven, maar direct nadat de tweede helft was begonnen hadden Traoré, Taylor en Godts moeten scoren. Weer gebeurt het niet. Dit is geen toeval of pech, het is gebrek aan kwaliteit.
Leuk dat deze wedstrijd wordt gewonnen, maar wederom werd pijnlijk duidelijk dat wat er bij Ajax op het veld staat pure armoede is. Berghuis komt erin, knalt alles blindelings op (en over) de goal.. Fitz-Jim komt er ook in, alleen maar balverlies en slechte passes. Hoe kan zoiets toch? Het enige nuttige wat deze gast heeft gedaan is Nauber een tweede gele kaart aannaaien. In het buitenland noemen ze zoiets wellicht leep, maar een club als Ajax moet dat niet nodig hebben.
Ondanks dat we wel hebben gewonnen en nu even vijf punten losstaan (vooral scoreboard journalistiek, want met deze selectie wordt je geen kampioen), was het wederom een wedstrijd vol ergernis.
Ik ben met je eens dat in deze fase van de competitie het resultaat telt en daar is iedereen die Ajax een warm hart toedraagt ongelofelijk blij mee. Maar het is zorgelijk voor de resterende wedstrijden. Er zullen nog veel punten worden verspeeld door deze zeer matige selectie.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:15 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Hartelijk bedankt voor je bijdrage, gaan we helemaal niks mee doen.
Ajax gewonnen. 3 punten. Doei.
Maar PSV moet nog 5 punten inlopen om gelijk in punten te komen. Dat betekent minimaal +2 voor PSV en minimaal -1 voor Ajax.quote:Op zondag 23 februari 2025 16:30 schreef Lt.Bookman het volgende:
Ik mocht hier laatst niet over doelsaldo beginnen. Maar in de winterstop was dat +46 voor Psv en +21 voor Ajax. Zes wedstrijden later is het +45 en +33.
In de directe wedstrijd tegen PSV (in Eindhoven) gaat het natuurlijk twee keer zo hard, maar die wedstrijd zal PSV ongetwijfeld winnen, dat is een nederlaag die we moeten incalculeren, mogelijk ook met ruime cijfers. Dus op basis van doelsaldo gaat het hem niet worden.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:19 schreef kloon_bassie het volgende:
[..]
Maar PSV moet nog 5 punten inlopen om gelijk in punten te komen. Dat betekent minimaal +2 voor PSV en minimaal -1 voor Ajax.
Oftewel, nog minimaal 15 goals inlopen. Het kan wel maar zie het met deze selectie niet zo snel gebeuren.
@:aad300
Zoveel punten hebben we tot nu toe nog niet verspeeld vooral door een degelijke achterhoede. Kampioen worden is nog steeds lastig maar 2de plaats mag je niet meer weggeven.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik ben met je eens dat in deze fase van de competitie het resultaat telt en daar is iedereen die Ajax een warm hart toedraagt ongelofelijk blij mee. Maar het is zorgelijk voor de resterende wedstrijden. Er zullen nog veel punten worden verspeeld door deze zeer matige selectie.
Brobbey scoort al drie duels op rij!quote:Op zondag 23 februari 2025 17:40 schreef Themeparktommy het volgende:
8 wedstrijden achter elkaar gewonnen
Nu al meer punten dan vorig seizoen
Brobbey scoort weer eens
3 punten
Off-topic maar In het hockey werkt het precies wel zo met strafcorners. Expres tegen voeten aan schietenquote:Op zondag 23 februari 2025 17:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als je hiervoor een penalty geeft, wordt de strategie om lukraak om verdedigers te gaan schieten en als iets van een arm wordt geraakt, schreeuwen om een penalty. Dat heeft dan niets meer met voetbal te maken.
DE BEER IS LOSquote:Op zondag 23 februari 2025 17:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Brobbey scoort al drie duels op rij!
Nee.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:16 schreef Shreyas het volgende:
Er zullen nog veel punten worden verspeeld door deze zeer matige selectie.
Op basis van wat exact zou dat dan nu opeens gaan gebeuren?quote:Op zondag 23 februari 2025 17:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Er zullen nog veel punten worden verspeeld door deze zeer matige selectie.
Prima keepertje. Die uittrap op de broer van Traore de eerste helft wasquote:Op zondag 23 februari 2025 17:53 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[ x ]
Grote nieuwe vriend MOTM.
Nog 1 pot winnen en we evenaren 18/19 in wedstrijden op rij gewonnen. #farioligodquote:Op zondag 23 februari 2025 17:40 schreef Themeparktommy het volgende:
8 wedstrijden achter elkaar gewonnen
Nu al meer punten dan vorig seizoen
Brobbey scoort weer eens
3 punten
Uit naar Almere…quote:Op zondag 23 februari 2025 18:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nog 1 pot winnen en we evenaren 18/19 in wedstrijden op rij gewonnen. #farioligod
Ik had het nergens over de vermeende penalty, maar okéquote:Op zondag 23 februari 2025 17:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Beide VAR beslissingen waren 100% terecht. De bal werd via de onderkant elleboog in het doel gewerkt, dat is gewoon hands. Bij die penalty staan de armen volledig langs het lichaam, meer dan dat kun je als verdediger niet doen. Als je hiervoor een penalty geeft, wordt de strategie om lukraak om verdedigers te gaan schieten en als iets van een arm wordt geraakt, schreeuwen om een penalty. Dat heeft dan niets meer met voetbal te maken.
Knap van je. Nu hij op 20 doelpunten staat, 5 hatricks en 3 schoten van 30 meter durf ik je eindelijk gelijk te geven.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:07 schreef KingRoland het volgende:
Ik was een van de weinige die in Brobbey geloofde
Als we Go Ahead na zo’n zware doordeweekse pot kunnen kraken, moet Almere toch ook wel te doen zijn. Potentiële Banenschil, zeker, maar niets is onmogelijk vriend.quote:
Wij worden kampioen!quote:Op zondag 23 februari 2025 18:26 schreef Marcoss het volgende:
Shreyas die het hele seizoen roept dat Ajax veel te matig is om kampioen te worden, terwijl de selectie van PSV wordt omschreven als de beste ooit. Waarna Ajax toch de titel pakt.
Ik heb het toch wel een beetje gemist
Ik ook hoorquote:Op zondag 23 februari 2025 18:07 schreef KingRoland het volgende:
Het helpt vooral dat Ajax ze allemaal(?) wint natuurlijkquote:Op zondag 23 februari 2025 16:30 schreef Lt.Bookman het volgende:
Ik mocht hier laatst niet over doelsaldo beginnen. Maar in de winterstop was dat +46 voor Psv en +21 voor Ajax. Zes wedstrijden later is het +45 en +33.
Is gewoon een lange dip, kan elke speler een keer gebeuren.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:46 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ik ook hoor![]()
Prima spits alleen wat weinig doelpunten maar als die dat ook nog deed speelde die ook al lang niet meer bij Ajax.
Die maakte een prima debuut inderdaadquote:Op zondag 23 februari 2025 17:53 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[ x ]
Grote nieuwe vriend MOTM.
We worden kampioen!!quote:Op zondag 23 februari 2025 18:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Is gewoon een lange dip, kan elke speler een keer gebeuren.
De afronding moet stukken beter. Had makkelijk 4-0 geweest kunnen zijn zonder zweet in de bilnaad.quote:Op zondag 23 februari 2025 19:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Aantal prima acties gezien, zit echt nog wel wat rek in qua spel.
Zeker. Moest nog even in de wedstrijd komen met zijn uittrapjes, maar wanneer de tijd vorderde hoe beter ze werden.quote:
Beste spits van Nederland natuurlijkquote:Op zondag 23 februari 2025 18:07 schreef KingRoland het volgende:
Prima debuut.quote:
Jammer van de wissel anders had hij er 3 gemaaktquote:Op zondag 23 februari 2025 19:52 schreef Wotte het volgende:
[..]
Beste spits van Nederland natuurlijk
15 goals haalt ie nog wel denk ik.quote:Op zondag 23 februari 2025 20:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jammer van de wissel anders had hij er 3 gemaakt
Voor een Braziliaan wel. Buiten Gomes en Taffarel is het daar bedroevend gesteld.quote:
quote:
Dat zijn de Jong en Depay.quote:
quote:Op zondag 23 februari 2025 20:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Voor een Braziliaan wel. Buiten Gomes en Taffarel is het daar bedroevend gesteld.
Ik schaam mij om tegen je te pratenquote:Op zondag 23 februari 2025 20:59 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat roep ik al jaren tussen dat Gimenez gelul door.
En nou snel je mond wassen, zulke dingen mogen niet gezegd wordenquote:
Pakte ook goed uit, geen kutkeeper.quote:Op zondag 23 februari 2025 14:27 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Gorter wilt volgens mij niet keepen. Heeft al zo vaak geroepen dat die héél graag 3e keeper is.
Als het er dan nog zo voorstaat ben je dom als je het weggeeft. Tot die tijd is het veel beter dan verwacht seizoenquote:Op zondag 23 februari 2025 22:04 schreef Themeparktommy het volgende:
Als we na PSV uit nog hetzelfde ervoor staan, zal ik wel beginnen te geloven in een klein wondertje.
Diamantaugen vriend @Tjackaquote:Op zondag 23 februari 2025 21:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik schaam mij om tegen je te praten
Dat is te nieuw voor tongquote:Op zondag 23 februari 2025 21:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die Alison Becker en Ederson kunnen er idd echt niets van
NU.nlquote:IJsbad en sauna cruciaal bij nieuwe survivaltocht Ajax: 'Race tegen de klok'
Het herstel van Ajax na de overlevingstocht tegen Royale Union Saint-Gilloise in de Europa League begon donderdag na middernacht met een ijsbad. Na een race tegen de klok waren de Amsterdammers zondag net fit genoeg om Go Ahead Eagles te verslaan.
Na een slopende week met drie thuisduels is Francesco Farioli uitgeput, zegt de Ajax-trainer zondag na de 2-0-zege op Go Ahead Eagles. "Kun je nagaan hoe de spelers zich voelen. We hebben iedereen als een citroen uitgeknepen om deze resultaten te halen."
Ajax zit bij de laatste zestien in de Europa League en heeft als koploper in de Eredivisie nu vijf punten meer dan PSV. De Amsterdammers hebben met 57 punten zelfs al een punt meer dan in het vorige seizoen na 34 duels. Juist dat zo dramatisch verlopen seizoen was het ijkpunt voor Farioli om een nieuwe mentaliteit te bewerkstelligen.
En dat begon met een fysieke inhaalslag. Hersteltrainer Francisco Molano werd in januari de tiende assistent in de toch al uitgebreide staf bij Ajax. De Spanjaard kreeg een rol als 'reconditioning and return to play coach'. Was Molano soms de belangrijkste aankoop tijdens de winterstop?
Misschien wel, zei Farioli al eerder. De Italiaanse trainer had er bij zijn komst veelvuldig op gehamerd. Hij trof een selectie die vorig seizoen tot de minst fitte in de Eredivisie behoorde. Interim-coach John van 't Schip bleef de klaagzang herhalen. "Deze ploeg kan geen drie wedstrijden in een week spelen."
Dat moest anders, betoogde Farioli. De fysieke trainers bij Ajax draaien overuren om de ploeg na een slopend gevecht in de Europa League klaar te stomen voor de inhaalwedstrijd tegen Go Ahead. Het draaiboek ligt donderdag al klaar, vertelt Farioli, ver na middernacht, na een slijtageslag van ruim 120 minuten tegen Union in de Europa League.
De spelers hebben zich al verzameld op trainingscomplex De Toekomst en niet om gezellig een biertje te drinken op de kwalificatie voor de laatste zestien in de Europa League. "We gingen meteen het ijsbad in", vertelt de Belgische aanvaller Mika Godts zondag.
Het vaste ritueel wordt herhaald, aldus Godts. "IJsbad, sauna, massages en daarna naar huis om nog zo veel mogelijk te slapen." Vrijdag monstert Farioli de fysieke schade bij zijn ploeg, die na de rode kaart voor aanvoerder Davy Klaassen negentig minuten met tien man had moeten spelen. Hij ziet het meteen tijdens de groepstraining: bijna iedereen staat fysiek nog in het rood.
De achttienjarige Jorrel Hato wordt donderdag geveld door kramp in beide kuiten. "Hij was vrijdag nog kapot, we hebben die dag en zaterdag hooguit 25 minuten op het veld gestaan", zegt Farioli. "We hebben de spelers bij uitzondering gevraagd om zondag voor de wedstrijd een korte, tactische training te doen. Het was een race tegen de klok om iedereen fit te krijgen."
De 35-jarige trainer moet zondag toch al meer rouleren dan verwacht. Voor de warming-up haakt doelman Remko Pasveer af met een rugblessure. En dus heeft de onlangs van het Portugese Braga gehuurde Matheus Lima Magalhães enkele minuten om zich voor te bereiden op zijn debuut bij Ajax.
Farioli wilde de Braziliaan - roepnaam Matheus - al eerder halen bij zijn vorige clubs. Zondag roemt hij de debutant om zijn professionaliteit. De 32-jarige keeper is zelfs nog eerder dan de technische staf op de club om zich voor te bereiden op de trainingen. Zondag wordt Matheus meteen in het diepe gegooid. De Ajax-fans sluiten de nieuwe keeper meteen tegen de borst.
Hij oogt zelfverzekerd, bedient Traoré met een loepzuivere trap over ruim 40 meter en laat ook zien dat hij kan meevoetballen; een voorwaarde voor een keeper bij Ajax.
Matheus stormt zijn doel uit om te voorkomen dat Oliver Antman namens Go Ahead een vrije doortocht krijgt, neemt de bal achteloos mee met de linkervoet en levert hem rond de middenlijn af bij een teamgenoot. "Een typisch Braziliaanse act", zegt Farioli lachend.
Zijn wisselbeleid werpt ook zondag weer zijn vruchten af. Brian Brobbey is bijtijds hersteld van een griepje en tekent voor de 1-0. Uitgerekend invaller Oliver Edvardsen beslist het duel met zijn vorige werkgever Go Ahead. Alles zit Ajax ook mee, zowel donderdag in de Europa League als zondag in de Eredivisie.
Heeft Ajax al het geluk van de aanstaande kampioen?
Twee keer grijpt de VAR zondag in, eerst om de gelijkmaker van Go Ahead-invaller Julius Dirksen te annuleren en in de slotfase om een door arbiter Joey Kooij aan Go Ahead toegekende penalty terug te draaien.
Heeft Ajax nu al het geluk van de aanstaande kampioen? "Noem het karma", zegt Farioli lachend. En met een glimlach: "Zongen de supporters iets over kampioenen? Ik kan nog geen Nederlands verstaan. We strijden vooral met onszelf."
De spelers hebben zich zondagmiddag na het duel met Go Ahead weer op De Toekomst gemeld voor hun herstel, al heeft Farioli dit keer een week de tijd om zijn ploeg voor te bereiden op de uitwedstrijd bij hekkensluiter Almere City.
Rust is nu het toverwoord, aldus Farioli. "Ik geef de spelers twee dagen vrij voor een complete reset. Ze zijn de laatste week over hun limiet gegaan. Maar juist hun fysieke herstel zal ook de komende weken cruciaal zijn."
Week voor week kijken. Eerst Almere City en PEC verslaan.quote:Op maandag 24 februari 2025 08:44 schreef Black-Death het volgende:
We hebben wel echt een lastiger schema nog dan PSV. Wij krijgen nog AZ (thuis), en Utrecht, PSV en Twente (uit). Dat zijn geen makkelijke potjes.
PSV heeft wat dat betreft alleen thuis tegen ons, en uit tegen Feyenoord. Oh en ook uit bij Twente.
Naja beetje om het even dus.
Dit kan toch niet.quote:Op maandag 24 februari 2025 09:04 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Mocht je geen motivatie hebben vandaag, hier is je oplaadstation. Effe scrollen naar de tijd van onze wedstrijd.
Let op, geen koffie drinken en lezen anders verlies je vocht.
Jij dacht dat 3 jaar Arne voldoende zou zijn om er wat beschaving in te krijgen? Grappige is wel dat ze doen alsof ze 40-45 jaar zo hebben gevoetbald, dat dan weer wel.quote:
Er zijn toch grenzen? Dit zijn allemaal volwassenen qua leeftijd.quote:Op maandag 24 februari 2025 09:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jij dacht dat 3 jaar Arne voldoende zou zijn om er wat beschaving in te krijgen? Grappige is wel dat ze doen alsof ze 40-45 jaar zo hebben gevoetbald, dat dan weer wel.
Beetje niveau Kale en Kokkie.quote:Op maandag 24 februari 2025 09:31 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Er zijn toch grenzen? Dit zijn allemaal volwassenen qua leeftijd.
Er zijn ook gewoon 23.000 andere die deze posts liken.quote:Op maandag 24 februari 2025 09:31 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Er zijn toch grenzen? Dit zijn allemaal volwassenen qua leeftijd.
Wtf is dit nou weer.quote:Op maandag 24 februari 2025 09:04 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Mocht je geen motivatie hebben vandaag, hier is je oplaadstation. Effe scrollen naar de tijd van onze wedstrijd.
Let op, geen koffie drinken en lezen anders verlies je vocht.
meestal wordt de slechtste voetballer de keeper in de jeugd. dus das niet altijd een goede basisquote:Op zondag 23 februari 2025 20:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Voor een Braziliaan wel. Buiten Gomes en Taffarel is het daar bedroevend gesteld.
Eens, ik ben heel tevreden met een stevige 2de plek. Volgend seizoen weer serieus mee doen met het oude logo op het shirtquote:Op maandag 24 februari 2025 09:41 schreef Bofjijff het volgende:
Die reacties op dat forum![]()
![]()
Verder wordt het voor ons nog lastig zat voor het kampioenschap, maar 2e moet er wel echt inzitten
Weet je wat absurd was? De zoon van Pelé werd doelman.quote:Op maandag 24 februari 2025 09:42 schreef Sabata het volgende:
[..]
meestal wordt de slechtste voetballer de keeper in de jeugd. dus das niet altijd een goede basis
Klopt. Maar Pelé is nog een graatje erger.quote:
Beetje indekken? Toch een beetje angst?quote:Op maandag 24 februari 2025 10:00 schreef Houniet het volgende:
[..]
Eens, ik ben heel tevreden met een stevige 2de plek. Volgend seizoen weer serieus mee doen met het oude logo op het shirt.
Ajax scoort altijd wel en geeft niet heel veel weg (behalve in de eerste helft tegen Union donderdag). Dan win je in de eredivisie 9 van de 10 wedstrijden.quote:Op maandag 24 februari 2025 10:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Beetje indekken? Toch een beetje angst?
Ik zou het herkennen, maar als je 5 punten los staat moet je het gewoon worden
Als je psv zag tegen juventus, dat niveau heeft Ajax niet. Als die gewoon normaal spelen worden ze kampioen maar als ze nog 1 of 2x onnodig punten laten liggen dan gaan ze het niet worden, daarvoor is Ajax te degelijk dit seizoen.quote:Op maandag 24 februari 2025 10:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
PSV stond er 11? voor bij de winterstop, maar verder wel eens dat je er gewoon voor moet gaan.quote:Op maandag 24 februari 2025 10:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
We zijn bij lange na niet overtuigend genoeg aan het voetballen om die ambities uit te spreken. Plek 2 is prioriteit, al het andere (Europa + Kampioen) is gewoon een bonus.quote:Op maandag 24 februari 2025 10:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wedstrijd voor wedstrijd werkt blijkbaar goed, geen idee of die Farioli nog slaapt maar ze zijn altijd goed geprepareerd, wie er ook spelen en wie de tegenstander ook is.quote:Op maandag 24 februari 2025 11:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
We zijn bij lange na niet overtuigend genoeg aan het voetballen om die ambities uit te spreken. Plek 2 is prioriteit, al het andere (Europa + Kampioen) is gewoon een bonus.
Ja dus? Die moesten het ook gewoon worden natuurlijkquote:Op maandag 24 februari 2025 11:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
PSV stond er 11? voor bij de winterstop, maar verder wel eens dat je er gewoon voor moet gaan.
Eens, dit Ajax heeft bewezen zich terug te kunnen vechten. PSV is teveel in zichzelf gaan geloven. Tweede plek lijkt me sowieso wel binnen.quote:Op maandag 24 februari 2025 11:20 schreef Tjacka het volgende:
Al die mietjes hier, als je niet ziet dat dit Ajax kampioen gaat worden snap je er echt weinig van,
Ajax krijgt Twente thuisquote:Op maandag 24 februari 2025 08:44 schreef Black-Death het volgende:
We hebben wel echt een lastiger schema nog dan PSV. Wij krijgen nog AZ (thuis), en Utrecht, PSV en Twente (uit). Dat zijn geen makkelijke potjes.
PSV heeft wat dat betreft alleen thuis tegen ons, en uit tegen Feyenoord. Oh en ook uit bij Twente.
Ons programma is lastiger en we voetballen minder overtuigend, worstelen met de vorm en komen ook gisteren weer goed weg. Ik geef ons 25% kans kampioen te worden.quote:Op maandag 24 februari 2025 08:44 schreef Black-Death het volgende:
Het is qua indekken inderdaad wel een beetje niveau @Mexicanobakker maatje. Dat gaat snel.quote:Op maandag 24 februari 2025 11:20 schreef Tjacka het volgende:
Al die mietjes hier, als je niet ziet dat dit Ajax kampioen gaat worden snap je er echt weinig van,
Inderdaad, jij hebt er kijk op.quote:Op maandag 24 februari 2025 11:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ons programma is lastiger en we voetballen minder overtuigend, worstelen met de vorm en komen ook gisteren weer goed weg. Ik geef ons 25% kans kampioen te worden.
Ze gaan zaterdag al punten morsen johquote:Op maandag 24 februari 2025 11:27 schreef damsco het volgende:
[..]
Eens, dit Ajax heeft bewezen zich terug te kunnen vechten. PSV is teveel in zichzelf gaan geloven. Tweede plek lijkt me sowieso wel binnen.
Over gisteren niet zo eens, je geeft 1 grote kans weg begin 1e helft, 2e helft heb je er zelf 2 voor je de 1-0 maakt, die afgekeurde goal was slecht verdedigd, maar wel terecht afgekeurd.quote:Op maandag 24 februari 2025 11:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ons programma is lastiger en we voetballen minder overtuigend, worstelen met de vorm en komen ook gisteren weer goed weg. Ik geef ons 25% kans kampioen te worden.
Je lijkt Aad de Mors wel.quote:Op maandag 24 februari 2025 11:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ze gaan zaterdag al punten morsen joh
Echt triest.quote:Op maandag 24 februari 2025 11:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is qua indekken inderdaad wel een beetje niveau @:mexicanobakker maatje. Dat gaat snel.
Als je het zelf maar niet doet, daar gaat het om en hoef je niet naar anderen te kijken.quote:Op maandag 24 februari 2025 11:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ze gaan zaterdag al punten morsen joh
Hopelijk blijft hij heel, maar je ziet gewoon hoe makkelijk hij zich staande houdt op het middenveld. Echt heel knap.quote:
F.J. toch ook wel een beetjequote:Op maandag 24 februari 2025 13:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hopelijk blijft hij heel, maar je ziet gewoon hoe makkelijk hij zich staande houdt op het middenveld. Echt heel knap.
Godts/Mokio/Hato/Taylor/Baas toch wel de groeibriljantjes van deze lichting.
Taylor is toch wel heel stabiel, die is dat stadium wel ontgroeid inmiddels.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hopelijk blijft hij heel, maar je ziet gewoon hoe makkelijk hij zich staande houdt op het middenveld. Echt heel knap.
Godts/Mokio/Hato/Taylor/Baas toch wel de groeibriljantjes van deze lichting.
Jammer dat dit wel het laatste seizoem schijnt te zijn bij ons. Maargoed moet er wel de juiste club komen.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Taylor is toch wel heel stabiel, die is dat stadium wel ontgroeid inmiddels.
Gozer is pas 22 he, dat vergeet iedereen volgens mij.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Taylor is toch wel heel stabiel, die is dat stadium wel ontgroeid inmiddels.
maar dat is inmiddels wel een beetje de leeftijd waarop talenten klaar moeten zijn, 18-19 bij het eerste en 3 jaar later klaar voor vertrek.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gozer is pas 22 he, dat vergeet iedereen volgens mij.
Zelfs niet een beetje?quote:Op maandag 24 februari 2025 13:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 februari 2025 11:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Over gisteren niet zo eens, je geeft 1 grote kans weg begin 1e helft, 2e helft heb je er zelf 2 voor je de 1-0 maakt, die afgekeurde goal was slecht verdedigd, maar wel terecht afgekeurd.
Is gewoon prima na zo'n zware wedstrijd op donderdag.
Het AD was heerlijk ziedend.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja maar GAE had een penantie moeten krijgen en dat was eeecht geen rode kaart hoor
Dat is fijn om te horen. @GGMM en ik zijn ook blij met Mokio. Op zo een jonge leeftijd 90 min en na 20 min zich staande houden met 9 andere spelers) tegen Union, dat verdient alleen maar lof.quote:
Waarvan ong 70 min*quote:Op maandag 24 februari 2025 15:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat is fijn om te horen. @:ggmm en ik zijn ook blij met Mokio. Op zo een jonge leeftijd 90 min en na 20 min zich staande houden met 9 andere spelers) tegen Union, dat verdient alleen maar lof.
Goedpunt. Dacht idd dat die al iets ouder wasquote:Op maandag 24 februari 2025 13:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik geloof dat iedere niet Ajacied wat ziedend is, gelukkig zijn dat allemaal mensen die geen verstand van voetbal hebben.quote:
Die vindt het dom van van Persie dat hij nu naar Feijenoord gaat. Verder vindt hij het raar dat Boschaart niet is toegelaten tot de cursus coach betaald voetbal.quote:Op maandag 24 februari 2025 15:01 schreef Houniet het volgende:
Ik heb Willem van H. nog niet gehoord.
Die moest het gelukkig eindelijk over Van Persie en zijn eigen club hebbenquote:Op maandag 24 februari 2025 15:01 schreef Houniet het volgende:
Ik heb Willem van H. nog niet gehoord.
Verstandige man, die Willem. Die komt er wel.quote:Op maandag 24 februari 2025 15:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die vindt het dom van van Persie dat hij nu naar Feijenoord gaat. Verder vindt hij het raar dat Boschaart niet is toegelaten tot de cursus coach betaald voetbal.
Iemand die de eerste gele kaart kreeg moet wel deugen. Ik zie het wel in hem zitten.quote:Op maandag 24 februari 2025 15:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Verstandige man, die Willem. Die komt er wel.
Hij had het ook over geluk toch, wat ik wel een leuke vond is dat hij ooit voor de trainerscursus een speler moest beoordelen en toen schreef; meteen ophouden met voetballenquote:Op maandag 24 februari 2025 15:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die moest het gelukkig eindelijk over Van Persie en zijn eigen club hebben
Enig idee welke speler dat om ging?quote:Op maandag 24 februari 2025 15:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij had het ook over geluk toch, wat ik wel een leuke vond is dat hij ooit voor de trainerscursus een speler moest beoordelen en toen schreef; meteen ophouden met voetballen
Nee was een speler van Spartaquote:Op maandag 24 februari 2025 15:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Enig idee welke speler dat om ging?
Ik las het net.quote:Op maandag 24 februari 2025 15:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij had het ook over geluk toch, wat ik wel een leuke vond is dat hij ooit voor de trainerscursus een speler moest beoordelen en toen schreef; meteen ophouden met voetballen
Dit ja, maar dat is ook een beetje het punt met dit Ajax, het is niet dominant zoals we gewend waren in de goeie jaren, er wordt sneaky gewonnen, maar dat is ook een kwaliteit.quote:Op maandag 24 februari 2025 17:36 schreef Wotte het volgende:
[..]
Op een gegeven moment is geluk hebben natuurlijk geen geluk meer.
Denk dat ze vooral geluk hebben dat PSV zo in is gestort.quote:
Willem van Hanegem mocht de kop bedenken?quote:
Het mooie is dat ze bij het AD de beslissingen van de VAR wel terecht vonden. Wat een geluksvogels zijn het toch bij Ajax dat de spelregels correct worden toegepast.quote:
Dat was ook al zo raar tijdens de wedstrijd. Commentaar telkens maar doorzagen hoeveel pech de Eagles hadden. Errrrrrr pech? Spelregels worden gewoon toegepast.quote:Op maandag 24 februari 2025 17:52 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Het mooie is dat ze bij het AD de beslissingen van de VAR wel terecht vonden. Wat een geluksvogels zijn het toch bij Ajax dat de spelregels correct worden toegepast.
terecht geen pingel em terecht een doelpunt afgekeurd. Volgens mij waren enkele spelers van gae het daar ook mee eens. De var heeft hierin gewoon goed werk verricht.quote:Op maandag 24 februari 2025 17:58 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Dat was ook al zo raar tijdens de wedstrijd. Commentaar telkens maar doorzagen hoeveel pech de Eagles hadden. Errrrrrr pech? Spelregels worden gewoon toegepast.
Nou Klaas met zulke vrienden heb je geen vijanden nodig.quote:Op maandag 24 februari 2025 18:34 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
zelfs de huiskrant van 020 vindt dat 020 geholpen wordt door de var...
Had je wat anders verwacht van die sociopaatjes?quote:Op maandag 24 februari 2025 18:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wel erg opvallend dat die twee junks uit het Feyenoord topic hier nog amper te vinden zijn
Psv is er groot mee geworden.quote:Op maandag 24 februari 2025 17:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit ja, maar dat is ook een beetje het punt met dit Ajax, het is niet dominant zoals we gewend waren in de goeie jaren, er wordt sneaky gewonnen, maar dat is ook een kwaliteit.
Meeste commentaar ging ook over de rode kaart toch? Bij de 2e wordt niet altijd een kaart gegeven, maar heel raar was die ook niet. Die 1e was wel wat overdreven (als het klopt waarvoor die gegeven werd dan)quote:Op maandag 24 februari 2025 18:36 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
terecht geen pingel em terecht een doelpunt afgekeurd. Volgens mij waren enkele spelers van gae het daar ook mee eens. De var heeft hierin gewoon goed werk verricht.
Toch is Farioli qua puntenaantal bezig aan een vergelijkbaar seizoen als de kampioensjaren onder Ten Hag. PSV is wel flink ingestort inderdaad, maar die pakten de 1e seizoenshelft enorm veel puntenquote:Op maandag 24 februari 2025 17:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denk dat ze vooral geluk hebben dat PSV zo in is gestort.
xG vertekent natuurlijk een beetje, omdat de grootste kans van Go Ahead de afgekeurde goal was. Die vind je niet terug in de statistieken.quote:
Hij onderbrak een veelbelovende aanval door zijn been uit te steken. Dat is altijd geel. Of het je eerste of tweede is maakt niet uit.quote:Op maandag 24 februari 2025 20:59 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Meeste commentaar ging ook over de rode kaart toch? Bij de 2e wordt niet altijd een kaart gegeven, maar heel raar was die ook niet. Die 1e was wel wat overdreven (als het klopt waarvoor die gegeven werd dan)
De selectie is bijzonder matig, je moet nog naar PSV en Utrecht, je ontvangt nog AZ en Twente. Kunnen zomaar 0 punten zijn, dan weet je het wel.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Op basis van wat exact zou dat dan nu opeens gaan gebeuren?
Laat ik je even uit de droom helpen, Ajax pakt de titel niet. De kans dat we tweede worden (en CL gaan spelen) is nu wel een stuk groter, dat geef ik toe, maar ook dat kan nog zomaar misgaan met deze selectie.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:26 schreef Marcoss het volgende:
Shreyas die het hele seizoen roept dat Ajax veel te matig is om kampioen te worden, terwijl de selectie van PSV wordt omschreven als de beste ooit. Waarna Ajax toch de titel pakt.
Ik heb het toch wel een beetje gemist
Die eerste werd gegeven omdat hij nadat de scheids floot de bal wegschopte, zodat de vrije trap niet snel genomen kon worden, dat mislukte half en hij dacht door snel weg te lopen z'n straf te ontlopen.quote:Op maandag 24 februari 2025 20:59 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Meeste commentaar ging ook over de rode kaart toch? Bij de 2e wordt niet altijd een kaart gegeven, maar heel raar was die ook niet. Die 1e was wel wat overdreven (als het klopt waarvoor die gegeven werd dan)
We worden wel kampioenquote:Op maandag 24 februari 2025 23:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Laat ik je even uit de droom helpen, Ajax pakt de titel niet. De kans dat we tweede worden (en CL gaan spelen) is nu wel een stuk groter, dat geef ik toe, maar ook dat kan nog zomaar misgaan met deze selectie.
Kampioen worden zie ik ons ook niet, maar 2e worden we wel.quote:Op maandag 24 februari 2025 23:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Laat ik je even uit de droom helpen, Ajax pakt de titel niet. De kans dat we tweede worden (en CL gaan spelen) is nu wel een stuk groter, dat geef ik toe, maar ook dat kan nog zomaar misgaan met deze selectie.
Eens dat het een matige selectie is, echter als je nu de titel niet pakt heb je gewoon gefaaldquote:Op maandag 24 februari 2025 23:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De selectie is bijzonder matig, je moet nog naar PSV en Utrecht, je ontvangt nog AZ en Twente. Kunnen zomaar 0 punten zijn, dan weet je het wel.
Ik zeg niet dat Ajax slecht is, maar als we het over geluk hebben....quote:Op maandag 24 februari 2025 21:02 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Toch is Farioli qua puntenaantal bezig aan een vergelijkbaar seizoen als de kampioensjaren onder Ten Hag. PSV is wel flink ingestort inderdaad, maar die pakten de 1e seizoenshelft enorm veel punten
We hebben Ajacieden die nu roepen dat je faalt als je geen kampioen wordt.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:13 schreef manny het volgende:
mensen.
Wat een onverwachte luxe dat je het überhaupt over de titel kan hebben. En laten we niet doen alsof onze concurrent alles in 1 streep gaat winnen vanaf nu. Het wordt spannend en we krijgen nog pittige potjes zat, maar we staan fucking 5 punten voor en zijn Ajax. We gaan er wel voor uiteraard.
Tevens: boel geklaag over die pot tegen go ahead, maar je voetbalt toch minimaal 5-6 grote kansen bij elkaar. 2 goals, balletje net voor langs van Godts, kopbal taylor, meneer Traore mist nog even voor open goal en we geven weer nauwelijks iets weg.
Zo slecht is het allemaal niet.
Daar heeft Noano wel gelijk in natuurlijk, als je met dat materiaal geen kampioen wordt.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
We hebben Ajacieden die nu roepen dat je faalt als je geen kampioen wordt.
Koekoek.
Tegen Juventus kunnen ze dan ineens wel voetballen, terwijl ze die potjes tegen NEC en Willem II niet gewoon zakelijk uitspelen. Verliezen bij PEC is al helemaal lachwekkend.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:02 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Daar heeft Noano wel gelijk in natuurlijk, als je met dat materiaal geen kampioen wordt.
Lekker indekken, je staat bovenaan met 5 punten. Volledig in eigen handquote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
We hebben Ajacieden die nu roepen dat je faalt als je geen kampioen wordt.
Koekoek.
Nog 11 wedstrijden, doe even rustig.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 13:03 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Lekker indekken, je staat bovenaan met 5 punten. Volledig in eigen hand
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 13:03 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Lekker indekken, je staat bovenaan met 5 punten. Volledig in eigen hand
Dit dus. Gewoon plek 2 zo snel mogelijk veilig stellen, alles wat je daarna behaald is bonus. Laat die arrogante praatjes lekker over aan de PSV-boertjes met hun platte kar in de winterstop gelul.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 13:10 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nog 11 wedstrijden, doe even rustig.
Precies! Die hebben jullie lekker even een poepie laten ruiken!quote:Op dinsdag 25 februari 2025 13:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
[..]
Dit dus. Gewoon plek 2 zo snel mogelijk veilig stellen, alles wat je daarna behaald is bonus. Laat die arrogante praatjes lekker over aan de PSV-boertjes met hun platte kar in de winterstop gelul.
Tot nu toe hebben we jullie nog niks laten ruiken. Aan de finish worden pas de prijzen uitgereikt, dit dat alles.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 13:42 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Precies! Die hebben jullie lekker even een poepie laten ruiken!
Dat hele geluksverhaal gaat ook wel een beetje een eigen leven leiden en is vooral confirmation bias.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat Ajax slecht is, maar als we het over geluk hebben....
Die lijkt me wel veilig, 14 punten voor op de directe concurrenten.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 13:27 schreef Scorpie het volgende:
Gewoon plek 2 zo snel mogelijk veilig stellen
Ik kom op 9 uit.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 14:17 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Die lijkt me wel veilig, 14 punten voor op de directe concurrenten.
Ik snap niet hoe. Feyenoord staat 3e met 43 punten. Plek 1 en 2 directe CL plekquote:
Oh lol laat maar, ik zat naar het puntenaantal van PSV te kijkenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:08 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe. Feyenoord staat 3e met 43 punten. Plek 1 en 2 directe CL plek
Dat is ook wat overdreven, maar wel zonde.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 08:33 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Eens dat het een matige selectie is, echter als je nu de titel niet pakt heb je gewoon gefaald
Ach, joh. Al toen ik terugkwam uit Amsterdam na Ajax 3-2 PSV waren er gefrustreerde tokkies omdat Ajax weer eens een paar wedstrijden achter elkaar won. "Ze krijgen weer praatjesquote:Op woensdag 26 februari 2025 09:01 schreef Houniet het volgende:
Ik zat gisteren bij een Rotterdamse klant, kon beter niet over voetbal beginnen.
Slot weet wel wat kwaliteit is.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:05 schreef tong80 het volgende:
Hato naar Liverpool ?
https://www.voetbalzone.n(...)/blt1dce0957ffc7fa24
is ook een groot talent die aardig stabiel is. Die kan voor een redelijk groot bedrag wel weg zijn straksquote:
Echte vakman.quote:
Ik vind hem beter dan de Ligtquote:Op woensdag 26 februari 2025 20:05 schreef tong80 het volgende:
Hato naar Liverpool ?
https://www.voetbalzone.n(...)/blt1dce0957ffc7fa24
Ik neem Sven van Beek niet serieusquote:Op woensdag 26 februari 2025 21:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Sven van Beek ook, dus dat zegt niet zoveel.
En terecht.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik neem Sven van Beek niet serieus
Wel maar 2,5 jaar contractquote:Op woensdag 26 februari 2025 21:16 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
En terecht.
Hato gaat voor het dubbele weg dan hancko en alle feyenoorders weer boos
20.30 uur: TUSSENSTANDENquote:
Nee, er zijn er maar weinig die er echt een goede kijk op hebben hoor.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:58 schreef Lt.Bookman het volgende:
2-0 tegen Eagles was zo slecht nog niet
Dat had wel 4-0 moeten worden. Gelukkig hielp de KNJB onsquote:Op woensdag 26 februari 2025 21:58 schreef Lt.Bookman het volgende:
2-0 tegen Eagles was zo slecht nog niet
Almere heeft toch al jaren natuurgras?quote:Op donderdag 27 februari 2025 09:34 schreef Houniet het volgende:
Almere uit zondag, wordt weer billen knijpen denk ik. Stugge tegenstander, kunstgras.
Vorig jaar verliespunten daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |