SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-videoDon't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
FDon't follow me. I am lost too
.
Nou ik hoop dat je er blij van bent gewordenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ook een decennium of 2 gedaan, maar dan met normale cola.quote:Op zondag 23 februari 2025 12:52 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar ik ontbijt soms ook met cola zero, mn maag is wel wat gewend
Ik sliep ook altijd met een colafles naast bed, voor als ik 's nachts dorst zou krijgen.![]()
quote:Op zondag 23 februari 2025 12:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook een decennium of 2 gedaan, maar dan met normale cola.
Ik sliep ook altijd met een colafles naast bed, voor als ik 's nachts dorst zou krijgen.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
FFDon't follow me. I am lost too
.
@ vlees buiten de koelkast; mijn moeder maakte altijd vlees in vette jus klaar, en ze zette het dan tot de volgende dag in de kelderkast. De laag gestolde vet er overheen zou bacteriegroei belemmeren.
Geen idee, nooit ziek ervan geworden.![]()
Oh haha nee, dan drink ik wel gewoon water, lijkt me ook beter voor de tandenquote:Op zondag 23 februari 2025 12:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik sliep ook altijd met een colafles naast bed, voor als ik 's nachts dorst zou krijgen.
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ik had wel bier als ontbijt.quote:Op zondag 23 februari 2025 12:54 schreef ToT het volgende:
[..]
1 biertje is een boterham.Don't follow me. I am lost too
.
Je wordt niet overal per sé ziek van. Maar het is niet echt gezond of goed voor je.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zoals het hoort!quote:Op zondag 23 februari 2025 12:56 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik had wel bier als ontbijt.
1 biertje is een boterham.![]()
![]()
Iedereen is welkom!quote:Neuh, heb geloof ik maar 1 keer voedselvergiftiging gehad en dat was van de chinees bij mn ex (vers, niet opgewarmd)
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Die good to go boxen met sushi erin. Daar kan je wel echt ziek van worden.
En bij controle krijgt de ondernemer ook een dikke boete voor.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nou jaquote:
Don't follow me. I am lost too
.
Hoe vet we vroeger aten was sowieso niet goed!quote:Op zondag 23 februari 2025 12:56 schreef Moeraskat het volgende:
Je wordt niet overal per sé ziek van. Maar het is niet echt gezond of goed voor je.Mijn vader was echt dol op dikke vetranden aan het vlees!
Groente werd altijd veel te lang gekookt, weg vitamines!![]()
Klassieker jaquote:Op zondag 23 februari 2025 12:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Iedereen is welkom!Neuh, heb geloof ik maar 1 keer voedselvergiftiging gehad en dat was van de chinees bij mn ex (vers, niet opgewarmd)
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oefquote:Op zondag 23 februari 2025 12:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoe vet we vroeger aten was sowieso niet goed!Mijn vader was echt dol op dikke vetranden aan het vlees!
Groente werd altijd veel te lang gekookt, weg vitamines!
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Niks is goed.quote:Op zondag 23 februari 2025 12:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoe vet we vroeger aten was sowieso niet goed!Mijn vader was echt dol op dikke vetranden aan het vlees!
Groente werd altijd veel te lang gekookt, weg vitamines!Don't follow me. I am lost too
.
Haha mijn vader ook! Van dat blubbervet van het stoofvlees!quote:Op zondag 23 februari 2025 12:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Groente werd altijd veel te lang gekookt, weg vitamines!
Tegenwoordig lijkt het vlees sowieso wel een stuk magerder.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Boontjes tot snot koken
Ja hè?quote:Op zondag 23 februari 2025 12:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha mijn vader ook! Van dat blubbervet van het stoofvlees!
Tegenwoordig lijkt het vlees sowieso wel een stuk magerder.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: