SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
LTVDK als culinair influencerquote:Op zondag 23 februari 2025 09:47 schreef Haags het volgende:
Ik had eierkoek a la ltvdk met hagelslag
Lekker hequote:Op zondag 23 februari 2025 09:47 schreef Haags het volgende:
Ik had eierkoek a la ltvdk met hagelslag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op zondag 23 februari 2025 09:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou goed ik ga weer verder met de Schotlandvakantie. @:uitstraling waar staat dat standbeeld van jou? Dan rijden we daar ook even langs
Perth, naast de Stone of Scone zo ongeveer, van goud en 23 meter hoog, wijze blik ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, zou dat alleen bij een macchiato proberen, maar die heb ik eigenlijk alleen maar de lungo intensoquote:Op zondag 23 februari 2025 09:50 schreef Haags het volgende:
Dolce gusto met een theelepel hagelslag al geprobeerd? @:ltvdk
Beetje zo :quote:Op zondag 23 februari 2025 09:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Perth, naast de Stone of Scone zo ongeveer, van goud en 23 meter hoog, wijze blik ook.
Nou goed ik ga weer verder met de Schotlandvakantie. @:uitstraling waar staat dat standbeeld van jou? Dan rijden we daar ook even langs
Ben je op verkansie al weer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vakman pur sang
Ik hoor het al, het gemankeerde kleine broertje van het Wallace Monument. Okeequote:Op zondag 23 februari 2025 09:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Perth, naast de Stone of Scone zo ongeveer, van goud en 23 meter hoog, wijze blik ook.
Nee ik ga. Over 7 maanden. Ben nu aan het voorpretten jwz. Roadbook maken. "10:46:03 kruising linksaf" en zo.quote:
SchotlandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Nee het gaat toch over chocola? Alles gaat altijd over chocola.quote:
Zo ------------------------->quote:Op zondag 23 februari 2025 09:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Beetje zo : [ afbeelding ] toch?
quote:Op zondag 23 februari 2025 09:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo -------------------------> [ afbeelding ]
Ik heb nog genoeg melkchocolade-eitjes.quote:Op zondag 23 februari 2025 09:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee het gaat toch over chocola? Alles gaat altijd over chocola.
Het goud van Foquevillequote:Op zondag 23 februari 2025 09:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee het gaat toch over chocola? Alles gaat altijd over chocola.
Nee want dat is geen chocoladequote:Op zondag 23 februari 2025 10:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kunnen we dan ook betalen met chocolademuntjes?
En die paaseitjesfabrikanten maar lachen, "ze vreten het ook nog op ook"quote:Op zondag 23 februari 2025 10:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog maar 1 eitje op. Met appelflapsmaak.
Bijzonderquote:Op zondag 23 februari 2025 10:17 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op zondag 23 februari 2025 10:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En die paaseitjesfabrikanten maar lachen, "ze vreten het ook nog op ook"
Die met nasi nog niet?quote:Op zondag 23 februari 2025 10:17 schreef CherryLips het volgende:
ja in mei pasquote:Op zondag 23 februari 2025 10:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zullen we er een paar opsturen of kom je binnenkort nog eens naar Nederland toe?
ah slim jaquote:Op zondag 23 februari 2025 10:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
ChatGPT even een eet plan laten maken.
En sinds wanneer is daar iets moeilijk aan?quote:
wel op basis van "my 600lbs life" en niet op basis van de schijf van 5quote:Op zondag 23 februari 2025 10:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
ChatGPT even een eet plan laten maken.
nee niet moeilijk maar misschien niet genoeg tijdquote:Op zondag 23 februari 2025 10:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En sinds wanneer is daar iets moeilijk aan?
Frikandelleninfuus voor eten tijdens het slapen.quote:Op zondag 23 februari 2025 10:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee niet moeilijk maar misschien niet genoeg tijd
Bal meats foodquote:Op zondag 23 februari 2025 10:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee niet moeilijk maar misschien niet genoeg tijd
Cactus zou best kunnen, genoeg eetbare cactussen dan wel met sappige vruchten er aanquote:Op zondag 23 februari 2025 10:48 schreef UitStraling het volgende:
Over een tijdje liggen er paaseitjes met naaktslakkensmaak, kapucijnerssmaak, nicotinesmaak, bloedsmaak, urinesmaak, cactussmaak en pussmaak in de schappen en dan koeren ze hier nog vrolijk met de meute mee.
reserveren ?quote:Op zondag 23 februari 2025 10:54 schreef bitterbal het volgende:
Gisteren was het restaurant waar ik heen wilde vol dus vandaag ga ik het weer proberen en dan misschien iets vroeger
Met stekelsquote:Op zondag 23 februari 2025 10:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Cactus zou best kunnen, genoeg eetbare cactussen dan wel met sappige vruchten er aan
Cactusvruchtenquote:Op zondag 23 februari 2025 10:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Cactus zou best kunnen, genoeg eetbare cactussen dan wel met sappige vruchten er aan
Die heb ik op Cyprus nog wel langs de straat zien staanquote:Op zondag 23 februari 2025 11:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
CactusvruchtenEén van m'n favoriete vruchten.
quote:Op zondag 23 februari 2025 11:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die heb ik op Cyprus nog wel langs de straat zien staanJij vast ook wel dan
Nog niet op denk ikquote:Op zondag 23 februari 2025 11:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
CactusvruchtenEén van m'n favoriete vruchten.
Ah nice. Veel plezierquote:Op zondag 23 februari 2025 11:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
En het is een matinee optreden. Begint om 15.30 dus geen gedoe met laatste trein...
Ach, liggen ook kaarsen met vaginageur in de winkel.quote:Op zondag 23 februari 2025 10:48 schreef UitStraling het volgende:
Over een tijdje liggen er paaseitjes met naaktslakkensmaak, kapucijnerssmaak, nicotinesmaak, bloedsmaak, urinesmaak, cactussmaak en pussmaak in de schappen en dan koeren ze hier nog vrolijk met de meute mee.
Geen zon te bekennen hier.quote:Op zondag 23 februari 2025 11:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Terug van de sportschool.
Lekker gefietst in het zonnetje.
wat is daar nu de temperatuur?quote:Op zondag 23 februari 2025 11:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Zelfs hier in Spanje is het dik bewolkt momenteel. Lekker bankweer.
14 graden nu. Minimumtemperatuur 8. Maar is ook niet erg, het is best relaxt, een paar van die binnenblijfdagjes.quote:
Hier is het 11 graden. Dus bijna even warm als daar.quote:Op zondag 23 februari 2025 11:38 schreef Strani het volgende:
[..]
14 graden nu. Minimumtemperatuur 8. Maar is ook niet erg, het is best relaxt, een paar van die binnenblijfdagjes.
En bij jou? Waar zit je nou eigenlijk precies?
Ja maar ja de Zeeuwse Costa is ook bijna Spanje hč!quote:Op zondag 23 februari 2025 11:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier is het 11 graden. Dus bijna even warm als daar.
Qua klimaat wel natuurlijk.quote:Op zondag 23 februari 2025 11:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar ja de Zeeuwse Costa is ook bijna Spanje hč!
Dan is ie hier weer weg had ik begrepen.quote:Op zondag 23 februari 2025 11:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hiet eind volgende week pas weer zie ik.
Ja qua cultuur misschien nog ietsjes minder. Tenzij jij ook om een uur of 14 aan de grote maaltijd gaat met de hele familie.quote:Op zondag 23 februari 2025 11:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Qua klimaat wel natuurlijk.
Ja hij kan niet op twee plekken tegelijk zijn hčquote:Op zondag 23 februari 2025 11:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan is ie hier weer weg had ik begrepen.
Nee, precies.quote:Op zondag 23 februari 2025 11:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja hij kan niet op twee plekken tegelijk zijn hč
Nee, dat doen we hier niet.quote:Op zondag 23 februari 2025 11:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja qua cultuur misschien nog ietsjes minder. Tenzij jij ook om een uur of 14 aan de grote maaltijd gaat met de hele familie.
Dan moeten we Zeeland toch nog maar een keer binnenvallen om dat te veranderen.quote:Op zondag 23 februari 2025 11:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, dat doen we hier niet.
Heb je daar familie eigenlijk? Of ben je er 'alleen'?quote:Op zondag 23 februari 2025 11:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja qua cultuur misschien nog ietsjes minder. Tenzij jij ook om een uur of 14 aan de grote maaltijd gaat met de hele familie.
Mijn moeder woont op zo'n anderhalf uur van hier. Ik ben lang geleden met haar naar Spanje gekomenquote:Op zondag 23 februari 2025 11:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb je daar familie eigenlijk? Of ben je er 'alleen'?
Oh dat is fijn dat je toch nog een beetje familie daar hebt! Dat mis ik hier soms wel. Maar goed die wonen zelf ook over de hele wereld verspreid.quote:Op zondag 23 februari 2025 11:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Mijn moeder woont op zo'n anderhalf uur van hier. Ik ben lang geleden met haar naar Spanje gekomenOok nog lang getrouwd geweest en m'n ex die in de buurt woont voelt toch ook als een soort familie omdat we gewoon goed uit elkaar zijn gegaan.
En heeft de poes afgedroogd?quote:Op zondag 23 februari 2025 11:49 schreef Ama het volgende:
En toen was ik weer alleen met de poes. Meteen de afwas maar gedaan.
26 jaar in deze provincie. Eerst in het binnenland en later aan de kust. Dus al een heel tijdjequote:Op zondag 23 februari 2025 11:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat is fijn dat je toch nog een beetje familie daar hebt! Dat mis ik hier soms wel. Maar goed die wonen zelf ook over de hele wereld verspreid.
Hoe lang woon je er al?
Iewquote:Op zondag 23 februari 2025 11:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En heeft de poes afgedroogd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
DOOMquote:Op zondag 23 februari 2025 11:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ok, welke game zal ik opstarten.
Coral Island of Medieval Dynasty?
Koh Phangan in Thailand. Hier is het wat warmer :pquote:Op zondag 23 februari 2025 11:38 schreef Strani het volgende:
[..]
14 graden nu. Minimumtemperatuur 8. Maar is ook niet erg, het is best relaxt, een paar van die binnenblijfdagjes.
En bij jou? Waar zit je nou eigenlijk precies?
Jaquote:Op zondag 23 februari 2025 11:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ok, welke game zal ik opstarten.
Coral Island of Medieval Dynasty?
Wat eten ze dan??quote:Op zondag 23 februari 2025 12:00 schreef bitterbal het volgende:
Hier hebben ze Thais eten maar de thai komen hier niet echt omdat ze het te duur vinden en lang moeten wachten.
Wat voor saus?quote:Op zondag 23 februari 2025 12:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja thai gaan naar goedkope thai. Maar ze hebben hier grote garnalen met tamarinde saus.
Ahh! Ja dat geloof ik meteenquote:Op zondag 23 februari 2025 11:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Koh Phangan in Thailand. Hier is het wat warmer :p
Sinds oktober maar kom hier al jaren voor vakantiequote:Op zondag 23 februari 2025 12:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Ahh! Ja dat geloof ik meteenHoe lang al, dat je daar zit?
Oké en je werkt daar in de toeristische sector? Ben je van plan lang te blijven?quote:Op zondag 23 februari 2025 12:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Sinds oktober maar kom hier al jaren voor vakantie
Oh dat is al een hele tijd jaquote:Op zondag 23 februari 2025 11:50 schreef Strani het volgende:
[..]
26 jaar in deze provincie. Eerst in het binnenland en later aan de kust. Dus al een heel tijdje
Hoe los je dat voor jezelf op? Heb je een goede vriendenkring daar?
Tamarindepasta is een pasta gemaakt van de vruchten van een tropische boom en komt uit Afrika en het hele Aziatische continent het wordt het meeste gebuikt als smaakmaker in marinades, chutneys en sauzen.quote:Op zondag 23 februari 2025 12:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Geen idee maar ik ken het niet. Ben gewoon nieuwsgierig nu
Nee werk hier niet. Bedoeling is wel dat ik blijf ja Heb niet het idee dat ik hier weg wil :pquote:Op zondag 23 februari 2025 12:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké en je werkt daar in de toeristische sector? Ben je van plan lang te blijven?
Dat is het belangrijkste!quote:Op zondag 23 februari 2025 12:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat is al een hele tijd jaWaar bevalt het tot nu toe het beste?
Inderdaad goede vriendenkring, niet super veel vrienden, maar wel een aantal hele goede. En ook fijne buren, we kunnen van beide kanten op elkaar rekenen alsof het familie is
Oh nou als de situatie het toelaat, waarom niet blijven inderdaadquote:Op zondag 23 februari 2025 12:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee werk hier niet. Bedoeling is wel dat ik blijf ja Heb niet het idee dat ik hier weg wil :p
Dat is fijn, als je zo'n goede balans gevonden hebtquote:Op zondag 23 februari 2025 12:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is het belangrijkste!
De kust bevalt goed. Ik combineer nu mijn iets kalmere (maar ook wel toeristische) dorp met veel sociale dingen in Alicante stad, en die balans is goed zo.
Spreek je in het dagelijks leven nog wel eens Nederlands of is FOK! je enige Nederlandse uitlaatklep?
Dus housewarming in Thailand voor ons, als je naar een permanente woning verhuist?quote:Op zondag 23 februari 2025 12:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee werk hier niet. Bedoeling is wel dat ik blijf ja Heb niet het idee dat ik hier weg wil :p
Ze heeft wel weer een woning in de Hofstad gekocht. Misschien dat we daar wel een keer een feeestje kunnen houden. ik heb zelf geen zin/geld om die kant op te gaan...quote:Op zondag 23 februari 2025 12:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dus housewarming in Thailand voor ons, als je naar een permanente woning verhuist?![]()
Wanneer ze niet thuis isquote:Op zondag 23 februari 2025 12:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ze heeft wel weer een woning in de Hofstad gekocht. Misschien dat we daar wel een keer een feeestje kunnen houden. ik heb zelf geen zin/geld om die kant op te gaan...
CRV komt ook nog wel eens langs en woont ook niet in NLquote:Op zondag 23 februari 2025 12:22 schreef UitStraling het volgende:
Foqueville goes international![]()
Bitterbal Thailand.
Strani Spanje.
Kwiwi Zwitserland.
Luctor.et.Emergo Zeeland.
Onze halve (alleen de bovenkant) Antilaanquote:Op zondag 23 februari 2025 12:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
En we hebben natuurlijk met Koen een halve Antiliaan in huis
Ja je moet je portefeuille toch een beetje in beweging houdenquote:Op zondag 23 februari 2025 12:25 schreef UitStraling het volgende:
Bal zorgt ervoor dat Nederland nog lang niet uit de huizencrisis is
En Fogel en Dven.quote:Op zondag 23 februari 2025 12:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
CRV komt ook nog wel eens langs en woont ook niet in NL
Tegenwoordig regelmatig, jaquote:Op zondag 23 februari 2025 12:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is fijn, als je zo'n goede balans gevonden hebt![]()
Tot vorig jaar sprak ik eigenlijk alleen hier Nederlands jaEn misschien 2x per maand even aan de telefoon met familie. Maar sinds kort heb ik een Nederlandse manager op het werk, en moet zeggen dat dat echt weer even wennen is. Kom toch vaak niet op de goede woorden, zeker niet in een werk setting omdat ik nooit in Nederland gewerkt hebt. Ook m'n studies waren toen al in het Engels. Maar zonder FOK! was m'n Nederlands wel echt véél slechter geweest inmiddels denk ik. Zonde hoe snel je zelfs je moedertaal een beetje verleerd
![]()
Spreek jij nog vaak Nederlands?
Volgens mij was er al eens een politieke partij die zei voor Nederlanders in het buitenland op te komen, die waren dan steeds op facebook pagina's voor "Nederlanders in land X" om stemmen aan het bedelen. Maar uiteindelijk was hun enige relevante punt de dubbele nationaliteit behouden.quote:Op zondag 23 februari 2025 12:45 schreef Strani het volgende:
Ik bespreek net toevallig met @:fred_b in de ESF-SC dat we misschien maar een politieke partij voor Nederlanders in het buitenland moeten beginnen. Ik denk dat we met de mensen in dit topic een stuk sneller van start kunnen
Vind stemmen in nederland als je vrijwillig bent vertrokken wat raarquote:Op zondag 23 februari 2025 12:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgens mij was er al eens een politieke partij die zei voor Nederlanders in het buitenland op te komen, die waren dan steeds op facebook pagina's voor "Nederlanders in land X" om stemmen aan het bedelen. Maar uiteindelijk was hun enige relevante punt de dubbele nationaliteit behouden.
quote:Op zondag 23 februari 2025 12:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja de andere helft is van m'n bord gestolen door een niet nader te noemen persoon.
0% suiker, 90% aspertaam?quote:Op zondag 23 februari 2025 12:55 schreef bitterbal het volgende:
Zag net dat ze een nieuwe ice tea hebben
[ afbeelding ]
Thaise logica, fruit = suiker.quote:Op zondag 23 februari 2025 12:55 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Kan me wel voorstellen dat er mensen zijn die dat doen. Als ze bijvoorbeeld van plan zijn weer terug te gaan, of nog vastgoed of pensioen in Nederland hebben. Ik heb zelf geen enkele relatie met Nederland meer behalve een paspoort, en ben ook niet van plan terug te gaan, dus stem ook niet. Weet ook niet echt meer waar alle partijen voor staan inmiddels.quote:Op zondag 23 februari 2025 12:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vind stemmen in nederland als je vrijwillig bent vertrokken wat raar
Ja het was ook helemaal niet serieusquote:Op zondag 23 februari 2025 12:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vind stemmen in nederland als je vrijwillig bent vertrokken wat raar
hmm lijkt me niet te zuipenquote:Op zondag 23 februari 2025 12:55 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Maar als je zwitsers staatsfruit wordt moet je je paspoort niet inleveren? Ik ben niet van plan de mijne in te ruilen voor de thaise. Lijkt mij een slechte zet :pquote:Op zondag 23 februari 2025 12:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kan me wel voorstellen dat er mensen zijn die dat doen. Als ze bijvoorbeeld van plan zijn weer terug te gaan, of nog vastgoed of pensioen in Nederland hebben. Ik heb zelf geen enkele relatie met Nederland meer behalve een paspoort, en ben ook niet van plan terug te gaan, dus stem ook niet. Weet ook niet echt meer waar alle partijen voor staan inmiddels.
Ja ik moet mijn Nederlandse dan inleveren volgens mij, omdat ik vrijwillig een andere nationaliteit aanneem. M'n Belgische en Nederlandse mocht wel samen, omdat ik de Belgische door geboorte/een ouder heb.quote:Op zondag 23 februari 2025 12:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar als je zwitsers staatsburger wordt moet je je paspoort niet inleveren? Ik ben niet van plan de mijne in te ruilen voor de thaise. Lijkt mij een slechte zet :p
ja daar houd ik dus niet vanquote:Op zondag 23 februari 2025 12:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het is flink zoet. denk te zoet zelfs
quote:Op zondag 23 februari 2025 13:00 schreef Nattekat het volgende:
Zo, de halfjaarlijkse slaapkamerpoets is afgerond ✅️
Jij hebt je NL nationaliteit nog?quote:Op zondag 23 februari 2025 12:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja het was ook helemaal niet serieus
Hoewel ik wel één keer voor de Nederlandse verkiezingen heb gestemd. Dat was toen omdat de EU belangrijk was in de campagne en dat gaat mij ook aan. Voor de rest bekijkt men het maar.
maar moet je dan niet in drie landen belasting betalen?quote:Op zondag 23 februari 2025 13:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik moet mijn Nederlandse dan inleveren volgens mij, omdat ik vrijwillig een andere nationaliteit aanneem. M'n Belgische en Nederlandse mocht wel samen, omdat ik de Belgische door geboorte/een ouder heb.
Nee, alleen waar ik woon.quote:Op zondag 23 februari 2025 13:01 schreef Karzai het volgende:
[..]
maar moet je dan niet in drie landen belasting betalen?
PVV, tegen buitenlanders, voor de armenquote:Op zondag 23 februari 2025 12:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kan me wel voorstellen dat er mensen zijn die dat doen. Als ze bijvoorbeeld van plan zijn weer terug te gaan, of nog vastgoed of pensioen in Nederland hebben. Ik heb zelf geen enkele relatie met Nederland meer behalve een paspoort, en ben ook niet van plan terug te gaan, dus stem ook niet. Weet ook niet echt meer waar alle partijen voor staan inmiddels.
goed bezig, ook alles onder randjes goed weg gehaald dat vergeten veel mensenquote:Op zondag 23 februari 2025 13:00 schreef Nattekat het volgende:
Zo, de halfjaarlijkse slaapkamerpoets is afgerond ✅️
quote:Op zondag 23 februari 2025 13:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
PVV, tegen buitenlanders, voor de armen
CDA, voor het gezinnetje
PvdA, voor de gegoede middenstand met geld van de rijken
GL, voor de plantjes en de buitenlanders met geld van de rijken
SP, tegen rijke mensen
VVD, voor de rijken
Denk, tegen Nederlanders
Onder randjes? Ik heb hier geen beeld van.quote:Op zondag 23 februari 2025 13:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
goed bezig, ook alles onder randjes goed weg gehaald dat vergeten veel mensen
Ben hier de potverdorie hele ochtend mee bezig geweest, dan is elk half jaar wel genoegquote:Op zondag 23 februari 2025 13:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je poetst je slaapkamer maar 1x per half jaar?
dan moet je even bukkenquote:Op zondag 23 februari 2025 13:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Onder randjes? Ik heb hier geen beeld van.
Vraag me nu echt af hoe je slaapkamer eruit zietquote:Op zondag 23 februari 2025 13:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben hier de potverdorie hele ochtend mee bezig geweest, dan is elk half jaar wel genoeg
Afstoffen enzo gebeurt wel vaker
Ik zie geen stof of andere viezigheid op de onderkant van diverse oppervlakken.quote:
ik was ook zo hoor als man alleen maar heb het nu uitbesteedquote:Op zondag 23 februari 2025 13:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vraag me nu echt af hoe je slaapkamer eruit zietPoetsen van die kamer duurt hier, zelfs als we de vloer die dag in de olie zetten, max een uur.
Ik ben hier volgens mij rond 11:00 pas mee begonnen, maar klinkt lekker dramatisch zoquote:Op zondag 23 februari 2025 13:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vraag me nu echt af hoe je slaapkamer eruit zietPoetsen van die kamer duurt hier, zelfs als we de vloer die dag in de olie zetten, max een uur.
Herkenbaarquote:Op zondag 23 februari 2025 13:08 schreef Karzai het volgende:
het wordt hier nu elke 2 weken gedaan, was ook wel een stofnest van jewelste voordien
quote:Op zondag 23 februari 2025 13:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben hier volgens mij rond 11:00 pas mee begonnen, maar klinkt lekker dramatisch zo
neequote:Op zondag 23 februari 2025 13:11 schreef bitterbal het volgende:
Denken jullie dat we het nog gaan meemaken dat iedereen een robot in huis heeft om de huishoudelijke taken te doen ?
Vroeger had bijna iedereen daar een paar negertjes voor in huis.quote:Op zondag 23 februari 2025 13:11 schreef bitterbal het volgende:
Denken jullie dat we het nog gaan meemaken dat iedereen een robot in huis heeft om de huishoudelijke taken te doen ?
alleen als die ook dingen opzij kan zetten, schoonmaken en weer terug kan zetten zonder dingen kapot te maken...quote:
Oh, ik dacht die is al sinds 8u bezigquote:Op zondag 23 februari 2025 13:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben hier volgens mij rond 11:00 pas mee begonnen, maar klinkt lekker dramatisch zo
Nee poetler flikkert er volgend jaar een nuke op en dan boeit het allemaal bijzonder weinig meer.quote:Op zondag 23 februari 2025 13:11 schreef bitterbal het volgende:
dan heb je weer met een vrouw in huis te dealen..quote:Op zondag 23 februari 2025 13:16 schreef UitStraling het volgende:
Of gewoon een wat simpele vrouw zonder werk zoeken, die poetsen graag om de dagen door te komen.
quote:Op zondag 23 februari 2025 13:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee poetler flikkert er volgend jaar een nuke op en dan boeit het allemaal bijzonder weinig meer.
Of gewoon eentje die fulltime werkt en schoonmaak OCD heeft.quote:Op zondag 23 februari 2025 13:16 schreef UitStraling het volgende:
Of gewoon een wat simpele vrouw zonder werk zoeken, die poetsen graag om de dagen door te komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die kunnen de eigen broek ophouden én je hebt een schoon huis![]()
Als ze klaar is kan ze de rest van de middag gaan shoppen, kun je zelf lekker gamen.quote:Op zondag 23 februari 2025 13:16 schreef mschol het volgende:
[..]
dan heb je weer met een vrouw in huis te dealen..
Nou ja, ga ik in ieder geval dood in een schoon huis.quote:Op zondag 23 februari 2025 13:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee poetler flikkert er volgend jaar een nuke op en dan boeit het allemaal bijzonder weinig meer.
quote:Op zondag 23 februari 2025 13:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Of gewoon eentje die fulltime werkt en schoonmaak OCD heeft.
Bestaan zulke vrouwen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die kunnen de eigen broek ophouden én je hebt een schoon huis
Eigenlijk zijn we er op achteruit gegaan.quote:Op zondag 23 februari 2025 13:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vroeger had bijna iedereen daar een paar negertjes voor in huis.
Ik had trouwens ook ooit zo'n vrouw maar als ik even niet oplette dan trok ze mijn broek aan.quote:Op zondag 23 februari 2025 13:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Gergel zit nu te gamen terwijl ik de koelkast sta schoon te maken
Ik heb de hoop nog niet verloren.quote:Op zondag 23 februari 2025 13:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn we er op achteruit gegaan.
In Duitsland., over 2 maanden, wordt er weer met de zweep geregeerd.quote:Op zondag 23 februari 2025 13:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb de hoop nog niet verloren.
Nou doe die Hongaar maar weg, ik stuur een koets om je op te halen.quote:Op zondag 23 februari 2025 13:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Gergel zit nu te gamen terwijl ik de koelkast sta schoon te maken
Zo zeg, wat ben je ineens een galante prinsquote:Op zondag 23 februari 2025 13:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou doe die Hongaar maar weg, ik stuur een koets om je op te halen.
Is je huis vies?quote:Op zondag 23 februari 2025 13:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou doe die Hongaar maar weg, ik stuur een koets om je op te halen.
TRAP ER NIET IN!!quote:Op zondag 23 februari 2025 13:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo zeg, wat ben je ineens een galante prins
Nee maar kan nog netter in de kastjes en achter deurtjes vooral.quote:
quote:Op zondag 23 februari 2025 13:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee maar kan nog netter in de kastjes en achter deurtjes vooral.
En dat ik dan zelf rustig kan gamen of wat anders doen lijkt me ook wel wat.![]()
Heerlie de weerlie inderdaad. Rest van de middag nog wat klussen en hopelijk wat zon meepakken.quote:
Heerlie de weerlie lol.quote:Op zondag 23 februari 2025 13:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heerlie de weerlie inderdaad. Rest van de middag nog wat klussen en hopelijk wat zon meepakken.
klussenquote:Op zondag 23 februari 2025 13:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heerlie de weerlie inderdaad. Rest van de middag nog wat klussen en hopelijk wat zon meepakken.
Wij gaan altijd weg/uit, en dat gevalt prima.quote:Op zondag 23 februari 2025 13:31 schreef UitStraling het volgende:
Of zo'n vrouw/vriendin die om de dag zegt "kom op jochie we gaan eens lekker aan de poets" en dat er dan eigenlijk niets te poetsen valt.
Zo'n Esmeralda uit een huisje op wielen.
quote:Op zondag 23 februari 2025 13:26 schreef Ama het volgende:
https://www.filmtotaal.nl/nieuws/120543 @:mschol deze wil ik.
Wel opschieten dan, vanmiddag komen de wolkjes weerquote:Op zondag 23 februari 2025 13:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
waarom niet?quote:Op zondag 23 februari 2025 13:36 schreef bitterbal het volgende:
Ik denk dat ik nooit meer kan samenwonen
Gewoon een bank extra kopen en een viezerikje zoekenquote:Op zondag 23 februari 2025 13:36 schreef bitterbal het volgende:
en vind je dat erg of heb je er vrede mee?quote:Op zondag 23 februari 2025 13:36 schreef bitterbal het volgende:
ja zo gewend aan alleen wonenquote:Op zondag 23 februari 2025 13:36 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom niet?
ik denk dat ik er uberhaupt niet geschikt voor ben
waarom een viezerikje?quote:Op zondag 23 februari 2025 13:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon een bank extra kopen en een viezerikje zoeken
Mijn ervaring zegt dat als je maar stapeldol genoeg op hem bent dat je dan toch wel zijn huishoudelijke bevelen opvolgt.quote:
Denk wel vrede ja. tenzij het een heel groot huis is ieder zijn eigen deel heeftquote:Op zondag 23 februari 2025 13:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
en vind je dat erg of heb je er vrede mee?
quote:Op zondag 23 februari 2025 13:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn ervaring zegt dat als je maar stapeldol genoeg op hem bent dat je dan toch wel zijn huishoudelijke bevelen opvolgt.
Die kartelneger met nektattoo's en driedelig pak?quote:Op zondag 23 februari 2025 13:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon een bank extra kopen en een viezerikje zoeken
ja wel een eigen kamertje natuurlijkquote:Op zondag 23 februari 2025 13:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk wel vrede ja. tenzij het een heel groot huis is ieder zijn eigen deel heeft
als het zou moeten, zou ik het vast ook wel kunnen, maar zou er niet zelf voor kiezenquote:Op zondag 23 februari 2025 13:39 schreef Karzai het volgende:
ik kan wel samenwonen, is niet zo moeilijk
Een hele hoop mannen hebben tegenwoordig kasten met bloesjes waar alles op kleur, merk, maat, gelegenheid en aanschafdatum hangt.quote:
Nou ja die tikt of trapt je wel richting dweil en mops als die een vlekje denkt te zien.quote:Op zondag 23 februari 2025 13:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die kartelneger met nektattoo's en driedelig pak?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 23 februari 2025 13:49 schreef bitterbal het volgende:
gelukkig heb ik hier de gecko's waarmee ik samenwoon
quote:Op zondag 23 februari 2025 13:49 schreef bitterbal het volgende:
gelukkig heb ik hier de gecko's waarmee ik samenwoon
quote:Op zondag 23 februari 2025 13:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Of gewoon eentje die fulltime werkt en schoonmaak OCD heeft.
Maar ja, waar vind je die, hč.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die kunnen de eigen broek ophouden én je hebt een schoon huisAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Jij?quote:Op zondag 23 februari 2025 14:03 schreef bitterbal het volgende:
Wie heeft er wat leuks te vertellen?
Wat heb je allemaal gegeten?quote:Op zondag 23 februari 2025 14:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee niet echt. Heb vandaag niets gedaan
Vannochtend granola en daarna 1 boterham met gebakken ei en spekquote:Op zondag 23 februari 2025 14:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal gegeten?
Cute twee hartjes.quote:Op zondag 23 februari 2025 14:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vannochtend granola en daarna 1 boterham met gebakken ei en spek, avond eten was ik hier
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En heb net een klein zakje smarties op.
Jij?
Dat doe ik wel na het concertquote:Op zondag 23 februari 2025 14:03 schreef bitterbal het volgende:
Wie heeft er wat leuks te vertellen?
hmm dan lees ik het morgen denk ikquote:Op zondag 23 februari 2025 14:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat doe ik wel na het concert
Zal zo rond 17.00-1730 CET uur zijn afgelopen
Helemaal niks gedaan.quote:Op zondag 23 februari 2025 14:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee niet echt. Heb vandaag niets gedaan
ja thuis hier achter de pc. Was ook geen strandweer.quote:Op zondag 23 februari 2025 14:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Helemaal niks gedaan.![]()
Gewoon op de bank gezeten en verder niks?
Wat heb je op de pc gedaan?quote:Op zondag 23 februari 2025 14:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja thuis hier achter de pc. Was ook geen strandweer.
niks. stomme filmpjes op insta en fb gekekenquote:Op zondag 23 februari 2025 14:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat heb je op de pc gedaan?
quote:Op zondag 23 februari 2025 14:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je hebt een reis naar TX geboekt?
quote:
Half september pas, dus nog eventjes geduldquote:
Ben je zoquote:Op zondag 23 februari 2025 14:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Half september pas, dus nog eventjes geduld
In Houston ook trouwens, directe vlucht duurt net 10 uurquote:
oh das goed te doen. waren de tickets duur?quote:Op zondag 23 februari 2025 14:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In Houston ook trouwens, directe vlucht duurt net 10 uur
quote:Op zondag 23 februari 2025 14:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niks. stomme filmpjes op insta en fb gekeken
weinig mensen in de zaal, heb je al wat vrienden gemaaktquote:Op zondag 23 februari 2025 14:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vannochtend granola en daarna 1 boterham met gebakken ei en spek, avond eten was ik hier
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En heb net een klein zakje smarties op.
Jij?
Mja wat is duur, volgens mij wel de duurste tickets die ik ooit heb gehad, maar 777 voor een rechtstreekse retourvlucht valt nog wel meequote:Op zondag 23 februari 2025 14:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh das goed te doen. waren de tickets duur?
quote:
oh leukquote:Op zondag 23 februari 2025 14:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zag net een autoreclame met flamingo's.
ja was de eerste vandaag. in de tijd dat ik er zat zijn er 4 tafels bij gekomen.quote:Op zondag 23 februari 2025 14:28 schreef Karzai het volgende:
[..]
weinig mensen in de zaal, heb je al wat vrienden gemaakt
Thailand is het dubbelequote:Op zondag 23 februari 2025 14:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja wat is duur, volgens mij wel de duurste tickets die ik ooit heb gehad, maar 777 voor een rechtstreekse retourvlucht valt nog wel mee
En de creepy pakdrager?quote:Op zondag 23 februari 2025 14:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja was de eerste vandaag. in de tijd dat ik er zat zijn er 4 tafels bij gekomen.
Ja heb wel kennissen inmiddels. we ontbijten elke ochtend met een groepje bij een cafe. Is wel gezellig
Die heb ik vandaag niet gezien. Maar hij komt ook vaak in dat restaurant van het ontbijt jaquote:
Ja omdat dat allemaal moeilijke vluchten zijn die de halve wereld over moeten met allerlei overstaps, dit is gewoon een dagelijkse lijnvluchtquote:
Hopelijk is hij niet te creepyquote:Op zondag 23 februari 2025 14:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die heb ik vandaag niet gezien. Maar hij komt ook vaak in dat restaurant van het ontbijt jaZie hem bijna elke dag wel ergens eigenlijk
ik ben nu ook direct gevlogen. was 1500 of 1600 dacht ik en in mei terug ook zoietsquote:Op zondag 23 februari 2025 14:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja omdat dat allemaal moeilijke vluchten zijn die de halve wereld over moeten met allerlei overstaps, dit is gewoon een dagelijkse lijnvlucht
Die zit daar gewoon elke dag op jou te wachtenquote:Op zondag 23 februari 2025 14:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die heb ik vandaag niet gezien. Maar hij komt ook vaak in dat restaurant van het ontbijt jaZie hem bijna elke dag wel ergens eigenlijk
Had je geen overstap in zo'n zandbak?quote:Op zondag 23 februari 2025 14:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ben nu ook direct gevlogen. was 1500 of 1600 dacht ik en in mei terug ook zoiets
quote:Op zondag 23 februari 2025 14:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zit daar gewoon elke dag op jou te wachten [ afbeelding ]
ja als ik met die emiraten vloog wel maar laatste keer was ik met eva air en die was direct. KLM gaat ook directquote:Op zondag 23 februari 2025 14:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had je geen overstap in zo'n zandbak?
Ah ok, dacht dat je er weer eentje met overstap hadquote:Op zondag 23 februari 2025 14:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja als ik met die emiraten vloog wel maar laatste keer was ik met eva air en die was direct. KLM gaat ook direct
Bij mij was direct nu goedkoper dan met overstapquote:Op zondag 23 februari 2025 14:39 schreef bitterbal het volgende:
maar overstap en direct is nu bijna even duur
mja raar tochquote:Op zondag 23 februari 2025 14:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah ok, dacht dat je er weer eentje met overstap had
[..]
Bij mij was direct nu goedkoper dan met overstap
Ik moest wel gelijk aan jou denken toen ik die reclame zagquote:Op zondag 23 februari 2025 14:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh leukwas het een leuke reclame?
Jaquote:Op zondag 23 februari 2025 13:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jij hebt je NL nationaliteit nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |