Mijn vraag kwam op nadat ik het filmpje bekeken had, ik ga geen reacties elders lezen omdat jij schijnbaar niet in staat bent om een zinnig antwoord te formuleren.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:37 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Om te bekijken en te luisteren wat meneer Lindsey te zeggen heeft tegen Zelensky.
De inhoud spreekt voor zichzelf. Ik laat conclusies daarover open. Misschien kun je ook wat reacties onder de video bekijken. Die verduidelijkt ook het 1 en ander over de intenties van Graham.
Grondstoffen van Oekraïne.Voor de USA.
Een meesterzet. Laat Trump er maar een antwoord op geven.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:47 schreef Discombobulate het volgende:
Aftreden in ruil voor NAVO lidmaatschap. Wat is dat voor zet?
Hoog inzetten, doet Trump ook.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:47 schreef Discombobulate het volgende:
Dat je denkt mij nodig te hebben om een kort gesprek uit te leggen omdat je hersenpan niet bevatten kan wat daar gezegd wordt zegt meer over jou dan over mij.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:44 schreef Jippie het volgende:
[..]
Mijn vraag kwam op nadat ik het filmpje bekeken had, ik ga geen reacties elders lezen omdat jij schijnbaar niet in staat bent om een zinnig antwoord te formuleren.
Een slimme.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:47 schreef Discombobulate het volgende:
Valt best mee hoor.quote:Op zondag 23 februari 2025 16:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Een dubbele ontkenning in een zin. Deze is lastig voor mij .
Er word je gewoon om duiding gevraagd en je begint meteen wild om je heen te schoppen. Lijkt me eerder dat je het dan zelf niet snapt.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:51 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Dat je denkt mij nodig te hebben om een kort gesprek uit te leggen omdat je hersenpan niet bevatten kan wat daar gezegd wordt zegt meer over jou dan over mij.
Een deal, waarbij van de 2 hoofdrolspelers eentje niet is uitgenodigd.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:52 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Valt best mee hoor.
Een middelvinger naar Trump en Poetin en troepen leveren, in reactie op Pek, zal vast nooit gunstig werken. Oeverloos blijven vergaderen in Europa evenmin.
Daarentegen zou een snelle deal tussen de VS en russen deze oorlog snel kunnen beeindigen.
Kortom, mss sneller vrede in de regio.
quote:Op zondag 23 februari 2025 18:52 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Valt best mee hoor.
Een middelvinger naar Trump en Poetin en troepen leveren, in reactie op Pek, zal vast nooit gunstig werken. Oeverloos blijven vergaderen in Europa evenmin.
Daarentegen zou een snelle deal tussen de VS en russen deze oorlog snel kunnen beeindigen.
Kortom, mss sneller vrede in de regio.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Pam Bondi LIVE | Zelensky Says He Is 'Ready' To Resign As Ukraine President If It Brought Peace
Geef die man de Nobel prijs voor de vrede.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:43 schreef Ulx het volgende:
Zelenskyy wil aftreden voor vrede en als Oekraïne daardoor in NAVO komt. Dat maakt het wel wat lastig voor de "Zelenskyy is een onwettige president" roepers. We zullen zien of de dealmaker-in-chief echt zo graag vrede wil, of dat hij dit weigert omdat Rusland dan de grote verliezer zal zijn....
[ afbeelding ]
Duiding? Er valt niets aan te duiden. Of moet ik hetgeen gezegd is hier nog eens extra neer typen?quote:Op zondag 23 februari 2025 18:56 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Er word je gewoon om duiding gevraagd en je begint meteen wild om je heen te schoppen. Lijkt me eerder dat je het dan zelf niet snapt.
Ik snap ook niet zo goed waarom een scenario waarin de VS en Rusland samen Oekraïne tot capitulatie dwingen, wordt verkocht als “een deal” of “vredesonderhandelingen”. Mooie newspeak wel.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:57 schreef Wantie het volgende:
[..]
Een deal, waarbij van de 2 hoofdrolspelers eentje niet is uitgenodigd.
Hoe zie je dat voor je.
Aangezien Merz gezegd heeft dat hij vindt dat er in Europa moet worden gekeken naar de Amerikaanse rol met betrekking tot atoomwapens lijkt dit ongunstig voor Trump en Poetin. De VS uit NAVO heeft vervelende consequenties voor Rusland en de VS.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:25 schreef Spablauw214 het volgende:
CDU wint in Duitsland zoals verwacht. Op basis van de exitpoll lijken de poetinpijpers van BSW helaas nipt de kiesdrempel te halen.
@:spicymchaggis
Kortom, je hebt het niet goed gelezen.quote:Op zondag 23 februari 2025 19:30 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dat is niet de definitie maar gewoon een definitie
Las het ja.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:59 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
[..]
Bekijk deze YouTube-video
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ook opvalt is dat zelensky blijft benadrukken dat Amerikaanse inzet noodzakelijk is/blijft.
Hij gooit de deur met de VS niet dicht.Vakman pur sang
Las het ja.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:59 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
[..]
Bekijk deze YouTube-video
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ook opvalt is dat zelensky blijft benadrukken dat Amerikaanse inzet noodzakelijk is/blijft.
Hij gooit de deur met de VS niet dicht.Ik zie dat Rusland aan tafel wordt gedwongen door de VS. Helaas is er geen vertrouwen in Zelensky (meer?) door de VS.quote:Op zondag 23 februari 2025 19:10 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet zo goed waarom een scenario waarin de VS en Rusland samen Oekraïne tot capitulatie dwingen, wordt verkocht als “een deal” of “vredesonderhandelingen”. Mooie newspeak wel.
Wat daar is gebeurd weet ik niet.
Laten we ophouden te vertellen dat de VS samenspannen met Rusland. Daar is tenzij het tegendeel is bewezen helemaal geen sprake van.
Het is goed om te vertrouwen in een goede deal.
En zoniet zien we dat dan wel weer.Vakman pur sang
quote:Op zondag 23 februari 2025 19:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Las het ja.Vergeet niet dat Zelensky Trump verraden heeft tijdens zijn vorige termijn, toen vroeg Trump info aan hem over de Hunter Biden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ook opvalt is dat zelensky blijft benadrukken dat Amerikaanse inzet noodzakelijk is/blijft.
Hij gooit de deur met de VS niet dicht.
[..]
Ik zie dat Rusland aan tafel wordt gedwongen door de VS. Helaas is er geen vertrouwen in Zelensky (meer?) door de VS.
Wat daar is gebeurd weet ik niet.
Laten we ophouden te vertellen dat de VS samenspannen met Rusland. Daar is tenzij het tegendeel is bewezen helemaal geen sprake van.
Het is goed om te vertrouwen in een goede deal.
En zoniet zien we dat dan wel weer.
Dat zal Trump vast niet vergeten zijn.
Je bedoelt dat Zelensky zich aan de wet heeft gehouden.quote:Op zondag 23 februari 2025 19:58 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Zelensky Trump verraden heeft tijdens zijn vorige termijn, toen vroeg Trump info aan hem over de Hunter Biden.
Dat zal Trump vast niet vergeten zijn.
quote:Op zondag 23 februari 2025 19:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Las het ja.nee dat begrijp ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ook opvalt is dat zelensky blijft benadrukken dat Amerikaanse inzet noodzakelijk is/blijft.
Hij gooit de deur met de VS niet dicht.
maar trump gaat net als Poetin de extreem religieuze kant op
https://www.telegraaf.nl/(...)ositie-in-witte-huis
eng wijfquote:Rabiaat religieus en steenrijk: Donald Trump geeft tv-dominee Paula White toppositie in Witte Huis
Aangepast: 15 min geleden25 min geledenin Buitenland
Washington - Religieus, inhalig en radicaal. Paula White wordt het allemaal toegeschreven. Wie is deze tv-dominee, aan wie de Amerikaanse president Donald Trump een toppositie geeft in het Witte Huis?
,,Veertig jaar van evangeliseren. Kan je het geloven?"
Terwijl tv-dominee Paula White via haar eigen tv-kanaal de kijker toespreekt, klinken op de achtergrond zachte tonen van pianospel.
Het is de toetsenist van rockband Journey, Jonathan Cain.
Als tiener raakte White zwanger en trouwde haar jeugdliefde. Het huwelijk was geen lang leven beschoren. White werd verliefd op de zoon van de dominee in haar lokale kerk. In 1989 verlieten ze hun beide partners en trokken naar Florida om een eigen geloofsgemeenschap te beginnen.
Na jaren zwoegen kreeg hun Without Walls International Church de wind in de zeilen. Een groeiende schare volgers zorgde voor dito inkomsten. Dat kwam goed uit want White was van de prosperity gospel, dat predikt dat gelovigen niet alleen het eeuwige leven wacht maar ook overvloedige materiële rijkdom in het huidige aardse bestaan.
Schaamteloze geldklopperij
Het leidde tot schaamteloze geldklopperij onder de tienduizenden kerkgangers en miljoenendeals met vastgoed. White begon ook haar eigen tv-uitzendingen.
Het stel betrok een riante villa en trad toe tot de wereld van de rich & famous.
White werd een tv-persoonlijkheid in religieus Amerika en ontpopte zich als levenscoach van oud-model Tyra BanksEr gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
Dat bedoel ik helemaal niet, ik heb het niet over de wet gehad.quote:Op zondag 23 februari 2025 20:00 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Je bedoelt dat Zelensky zich aan de wet heeft gehouden.
zet die vrouwen op hoge posities, is het nog niet goed.quote:Op zondag 23 februari 2025 20:00 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee dat begrijp ik
maar trump gaat net als Poetin de extreem religieuze kant op
https://www.telegraaf.nl/(...)ositie-in-witte-huis
[..]
nederland wordt een klein bakentje van democratie in een dictator wereldquote:Op zondag 23 februari 2025 20:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
zet die vrouwen op hoge posities, is het nog niet goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |