SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Sow!quote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Achteraf had het beter de nageboorte kunnen zijnLach met een schone bips![]()
Ja echt gebeurd, verzin het nietquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
hoe noem je mijquote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Achteraf had het beter de nageboorte kunnen zijn
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Echt ik meen hetquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij bent niet van de tweelingquote:'
Jij bent mijn nabolkertje
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Verklaart de reactie wel een beetje
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
hihiiiquote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij bent niet van de tweeling'
Jij bent mijn nabolkertjeWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Wat voor soort mosterdquote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je bent de mosterd na de maaltijd.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dijon grove mosterd wel, want Paul is wel tof mosterdje na de maaltijd.quote:Lach met een schone bips![]()
Juistquote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dijon grove mosterd wel, want Paul is wel tof mosterdje na de maaltijd.![]()
Ik vind die andere mosterd op babypoep lijken.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Doesburgse mosterd is ook lekker, gebruik ik altijd al ik de witlof zoetzuur maakquote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Juist![]()
Ik vind die andere mosterd op babypoep lijken.
Hebben een eigen museum toch?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doesburgse mosterd is ook lekker, gebruik ik altijd al ik de witlof zoetzuur maakBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Gezellig joh. Ik heb net melding gedaan van een zeer agressieve vent die z'n vrouw (?) en alles en iedereen de moeder bedreigt met de dood.
Eigenlijk wil ik het zwembad in, maar ben ook nieuwsgierig hoe snel de politie komt opdagen.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: