SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
FDon't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
Plaatje laat ik staan.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat MMMBop nummer van hun hoorde ik vandeweek nog op de radio.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
instant trauma?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat Mmmbop nummer van hun hoorde ik vandeweek nog op de radio.![]()
![]()
Hoeveel van die plaatjes heb jij
ZO Moeraskat, jij was van de snelle
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nou wel van wow dat is oud....quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Heb je door het slotje gepost?quote:
slechts ....quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Lekker bezigquote:
![]()
228 Bolkplaatjes. Spaar ze allemaal.
Nee hoor ik zat te wachten op de laatste post en was benieuwd wie hem ging openen en hoe snelquote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb je door het slotje gepost?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik laat er geen gras over groeienquote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor ik zat te wachten op de laatste post en was benieuwd wie hem ging openen en hoe snel
Hoeveel suiker zit in smoothies?
In een glas smoothie van 250 milliliter zit al gauw een hoeveelheid suiker die vergelijkbaar is met 7 suikerklontjes (30 gram suiker).
https://www.voedingscentr(...)n%20groente%20zitten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat kreeg ook geen kans niet eens om te zaaienquote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik laat er geen gras over groeien
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is toch gek. Want ik doe maar een handje erin. En een banaan of zo.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ongezond omdat je meer fruit binnen krijgt op die manier idd!quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:53 schreef Dotteke het volgende:
Hoeveel suiker zit in smoothies?
In een glas smoothie van 250 milliliter zit al gauw een hoeveelheid suiker die vergelijkbaar is met 7 suikerklontjes (30 gram suiker).
https://www.voedingscentr(...)n%20groente%20zitten.![]()
![]()
Precies, volgens Buienradar. Die zit er wel eens naast, kan ik je melden.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zo geen regen meer in Utrecht volgens Buienradar
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Net zoveel fruit als dat ik anders zo eet.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ongezond omdat je meer fruit binnen krijgt op die manier idd!
Beheert deze meneer de buienradar?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zo geen regen meer in Utrecht volgens Buienradar![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: