Alsof een justitie in Nederland of een ander westers land mensen oppakt omdat een particuliere organisatie daar om vraagtquote:Op woensdag 5 maart 2025 10:12 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hij heeft het over het werk van de Hind Rajab Foundation. Dat is een organisatie die in Brussel zit en onder leiding staat van (bizar maar waar) een voormalig Hezbollah strijder (Dyab Abou Jahjah) die al jaren in België woont.
Deze organisatie probeert Israëliërs in het buitenland te arresteren onder de smoes van 'oorlogsmisdadigers'. Zodra Israëliërs op sociale media delen dat zij in het buitenland verblijven, probeert deze organisatie direct via lokale aanklagers deze mensen gearresteerd te krijgen als het aantoonbaar is dat de Israëliërs in kwestie ooit in het Israëlische leger hebben gezeten.
Het is een bespottelijke situatie natuurlijk, maar dit is helaas wel gaande. Hierdoor hebben al Israëlische toeristen landen als Brazilië en ook Nederland moeten ontvluchten. Zie: Two Israeli soldiers forced to flee Amsterdam after being doxxed online.
Kakkerlakken, hm?quote:Op woensdag 5 maart 2025 10:07 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
En het trieste is nog dat de enige soldaten die moeten vluchten, dat moeten doen vanwege hun eigen social media posts met misdrijven erin. De wat slimmere types ontlopen alles. En dan heb je in het westen nog kakkerlakken die het allemaal maar ontkennen.
Die steen blijft lekker onder de grond.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:38 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Belangrijke beerput om te blijven volgen. Vlak na 7 oktober kwamen er al berichten van genegeerde intel, hoogmoed/onderschatting, het verplaatsen van eenheden naar de West Bank en Netanyahu die Hamas jarenlang juist heeft gesteund en bewust in het zadel heeft gehouden. Belangrijk dat de beveiligingsgaten gedicht worden en de verantwoordelijken vervangen worden of misschien zelfs wel vervolgd worden. 7 oktober had voorkomen kunnen worden. De onderste steen moet boven.
Een dag niet ontmenselijken, is een dag niet geleefd.quote:Op woensdag 5 maart 2025 10:50 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Kakkerlakken, hm?
Wat ontmenselijkend.
Soms vervloek ik mijzelf wel eens dat ik de vorige post nog kan herinneren. Moet heerlijk zijn om een duimpje te geven voor een etnisch zuivering plan om de volgende post gewoon weer te kunnen ontkennen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 10:12 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hij heeft het over het werk van de Hind Rajab Foundation. Dat is een organisatie die in Brussel zit en onder leiding staat van (bizar maar waar) een voormalig Hezbollah strijder (Dyab Abou Jahjah) die al jaren in België woont.
Deze organisatie probeert Israëliërs in het buitenland te arresteren onder de smoes van 'oorlogsmisdadigers'. Zodra Israëliërs op sociale media delen dat zij in het buitenland verblijven, probeert deze organisatie direct via lokale aanklagers deze mensen gearresteerd te krijgen als het aantoonbaar is dat de Israëliërs in kwestie ooit in het Israëlische leger hebben gezeten.
Het is een bespottelijke situatie natuurlijk, maar dit is helaas wel gaande. Hierdoor hebben al Israëlische toeristen landen als Brazilië en ook Nederland moeten ontvluchten. Zie: Two Israeli soldiers forced to flee Amsterdam after being doxxed online.
[..]
Er is geen etnische zuivering gaande. Je kunt die leugen blijven herhalen, maar dat maakt het niet ineens de realiteit.
Mooi.quote:Op woensdag 5 maart 2025 10:50 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Kakkerlakken, hm?
Wat ontmenselijkend.
Welke etnische zuivering? Ik zou beginnen met je claims eens te onderbouwen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:11 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Soms vervloek ik mijzelf wel eens dat ik de vorige post nog kan herinneren. Moet heerlijk zijn om een duimpje te geven voor een etnisch zuivering plan om de volgende post gewoon weer te kunnen ontkennen.
Wat vind je mooi aan het ontmenselijken van je tegenstander?quote:
quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:32 schreef egayalS het volgende:
Zijn die achterlijke tik tok videos toch ergens goed voor geweest![]()
[ x ]
Dat zijn de beste. Ooit had ik er een gezien met links "lhbtiqa+" en rechts "islam".quote:
Precies waar hij Israël van probeert te beschuldigen. Dat is het mooie.quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:07 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Wat vind je mooi aan het ontmenselijken van je tegenstander?
Dat is één van de eerste stappen op weg naar genocide, wist je dat?
Het zou mooi zijn als Israëlhaters eens de deksel op de neus krijgen vanwege hun laster.quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:50 schreef egayalS het volgende:
Voor de verandering krijgt de Israël lobby de deksel op de neus vanwege hun laster
Een beetje zoals jij mensen zwart maakt, omdat ze het gore lef criminelen aan te geven die hun misdrijven op de socials zetten terwijl ze uit de verkeerde bevolkingsgroep komen?quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:07 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Wat vind je mooi aan het ontmenselijken van je tegenstander?
Dat is één van de eerste stappen op weg naar genocide, wist je dat?
Je hebt hem net zelf gepost.quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:45 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Welke etnische zuivering? Ik zou beginnen met je claims eens te onderbouwen.
Gelukkig hebben ze ervan geleerd en zijn ze niet vlak erna de hele oorlog op de socials gaan zetten waardoor nu soldaat na soldaat naar Israël moet terugvluchten.quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:32 schreef egayalS het volgende:
Zijn die achterlijke tik tok videos toch ergens goed voor geweest![]()
[ x ]
Kortom, je kunt het niet onderbouwen. Dat dacht ik al. Ik heb namelijk niets gepost over een etnische zuivering.quote:
quote:
Daar gaat het al meteen mis. Er is namelijk geen groter leed bij de Palestijnen, zij zijn de daders en niet de slachtoffers.quote:Bij GroenLinks-PvdA zou niet of nauwelijks aandacht zijn voor Israëlisch leed, betoogden PvdA-raadslid Tjeerd Ritmeester en anderen. Maar dit is niet serieus te nemen, omdat deze groep zelf wegkijkt van het veel grotere Palestijnse leed veroorzaakt door Israël.
Welk creatief naampje geef jij aan het verdrijven van een complete bevolking uit een gebied zoals onder Trump de bedoeling is?quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:41 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Kortom, je kunt het niet onderbouwen. Dat dacht ik al. Ik heb namelijk niets gepost over een etnische zuivering.
[..]
[..]
Daar gaat het al meteen mis. Er is namelijk geen groter leed bij de Palestijnen, zij zijn de daders en niet de slachtoffers.
We spraken tijdens de Tweede Wereldoorlog ook niet over het grootste leed bij de Duitsers, omdat zij in aantallen de meeste slachtoffers onder hadden. Dat was het resultaat van hun eigen oorlogszucht en dat is bij de Palestijnen niet anders.
Omdat je zo'n verhit betoog over misdaden neerplempt en vervolgens met geen enkel woord over Hamas rept.quote:Op woensdag 5 maart 2025 09:16 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ah ja want dat heb ik ooit gezegd... (not)
[..]
Zegt iemand zonder enig argument uhu
Maar dat is helemaal niet de bedoeling. Het plan is dat de bevolking van Gaza mag vluchten uit dit gebied en reken maar dat een zeer groot deel dit ook zal doen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:51 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Welk creatief naampje geef jij aan het verdrijven van een complete bevolking uit een gebied zoals onder Trump de bedoeling is?
Zeer selectief shoppen in de geschiedenis en realiteit en de rest van je post is opeens heel begrijpelijk.
Dus er is geen etnische zuivering bezig of gepland, Israël heeft alleen een situatie gecreëerd waarin iedereen wil wegvluchten.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:49 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Maar dat is helemaal niet de bedoeling. Het plan is dat de bevolking van Gaza mag vluchten uit dit gebied en reken maar dat een zeer groot deel dit ook zal doen.
En waarschijnlijk zal een deel van de Palestijnse terroristen zich ondergronds blijven schuilhouden, waardoor daar ook eens goed mee kan worden afgerekend zonder dat men burgers kan gebruiken als een menselijk schild. Nadien zal de Gazastrook worden gesloopt en volledig herbouwd.
Dat heeft dus niets met een etnische zuivering te maken. Het is juist vreemd dat de Gazastrook het enige gebied ter wereld is, waarbij mensen tijdens een oorlog niet mogen vluchten enkel en alleen omdat de internationale gemeenschap dan de hoop op een tweestatenoplossing zal moeten opgeven.
Blijf even bij het onderwerp.quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:11 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Een beetje zoals jij mensen zwart maakt, omdat ze het gore lef criminelen aan te geven die hun misdrijven op de socials zetten terwijl ze uit de verkeerde bevolkingsgroep komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |