Ja of de taxi naar huisquote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Pootje koopt sowieso een videoboodschap of telefoontje oid
Dan kunnen ze die gaan bakken voor op brood en krijgen ze morgen suiker voor de pudding. Oeps geen eieren..quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:42 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze hebben na afgelopen zondag geen nieuwe eieren gehad tot gisterenavond 12 voor de pudding, maar er moet ook nog halve kilo suiker in en die is op
Ik vraag me af hoe ze dan handtassen, boodschappentassen, schooltassen en schouder tassen noemt.quote:
Het zit weer aan elkaar geplaktquote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:46 schreef Kissingbird het volgende:
Milena ligt weer op haar levende kussen
vermoed dat hun het dan ook allemaal verkeerd hebben begrepen ivm totaal 30.000quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:41 schreef rinardo het volgende:
[..]
Had ook al in SV geschreven maar hier het uitgebreide verhaal
[ link | afbeelding ]
Dus dat. En Jordy maakt wat reuring, er gebeurd verder niets daar nu.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:27 schreef Kodiak100 het volgende:
Op zich kan je Pootje best met 1 of 2 euro laten zitten
Hij wil toch weg
Milena moet toch ook wel snappen dat dit niet ''normaal' is ze ligt der nog te strelen ookquote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het zit weer aan elkaar geplakt![]()
[ afbeelding ]
Haar nieuwe carrière pad na BBquote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:49 schreef Kissingbird het volgende:
Met dat giletje en sjaaltje om de nek van Jolien is het net een stewardess.
rinardo in BB / [Streamverslagen BB2025]#2quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:50 schreef BigBreg83 het volgende:
Hoeveel teams zijn er al binnen geweest?
Val alle 3 de teams mag 1 persoon het spel spelen en die zijn nu allemaal in de GRquote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:50 schreef BigBreg83 het volgende:
Hoeveel teams zijn er al binnen geweest?
Aaah oke thanksquote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:51 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Val alle 3 de teams mag 1 persoon het spel spelen en die zijn nu allemaal in de GR
Meer mensen zijn er niet een voor een 2e streamquote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:51 schreef Ireth het volgende:
2 nog steeds een SL? En 1 is dodelijk saai? Ik ga wat anders doen!
Maar die wil hij alleen gestoofdquote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:58 schreef Kissingbird het volgende:
Keanu gaat dood.. hij gaat zo brood aansnijden en hoofdpijn.. want niet gegeten
wat een zeurkont
iemand zei al: pak je een peer
Niets kan hem breken toch, zei ie net?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:58 schreef Kissingbird het volgende:
Keanu gaat dood.. hij gaat zo brood aansnijden en hoofdpijn.. want niet gegeten
wat een zeurkont
iemand zei al: pak je een peer
Hare majesteit valt buiten de wetquote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:58 schreef chufi het volgende:
Waar heeft Milena dr blauwe sjaaltje? Die moesten toch altijd gedragen worden ?
Serieus??? pff dan heb je ook geen honger!quote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:00 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Maar die wil hij alleen gestoofd
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:00 schreef Droopie het volgende:
[..]
Niets kan hem breken toch, zei ie net?
Vis in de dailybasics en hij is al pleite
Het is nog te vroeg om het nu te doen. Je bent nu nog te veel afhankelijk van andere. Je hebt al te maken met een Keanu die dan echt dwars gaat liggen en zwaar op de moraal gaat. Maar als je het doet pak alles en niet een paar tientjes meer.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:29 schreef Verity het volgende:
Ergens vind ik het ook wel leuk als Jordy de 10k zou pakken. BB heeft het spel zo opgezet, om meer geld voor jezelf te pakken of geld van een ander af te pakken. Het is onderdeel van het spel, mag wel eens gespeeld worden ipv alles maar eerlijk delen.
Dan gaat ie er maar mee in de sauna zitten, buiten streamquote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:00 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Maar die wil hij alleen gestoofd
Als ze nou goeie afspraken heeft gemaakt en ze zijn niet bij vreemden he maar bij hun vader denk dat de kiendjes veel plezier hebben bij papa.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:54 schreef OmaJacky het volgende:
Dat is toch niet normaal, als je zo zit met een vriendin die op je schoot ligt en dan dat gekriebel en geaai![]()
![]()
En dan Milena zeggen dat ze haar kiendjes mist.
Mijn mening is dat je je jonge kiendjes niet zo lang alleen laat zonder hun mama. Mijn mening is dat je dan heel egoïstisch bent.
Als je iedere stilte wilt opvullen met je, "ik vind, ik ben iemand, ik denk, stel he"quote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]hij overschat zichzelf zo vaak.
Is heel onzeker.. maakt zich vaak heel groot.. stoer sterk.. om vervolgens een paar uur later te huilen om iets kleins. Mag.. maar niet van die grootspraak hebben denk ik dan
De gelegenheid maakt de dief.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:02 schreef marky het volgende:
[..]
Het is nog te vroeg om het nu te doen. Je bent nu nog te veel afhankelijk van andere. Je hebt al te maken met een Keanu die dan echt dwars gaat liggen en zwaar op de moraal gaat. Maar als je het doet pak alles en niet een paar tientjes meer.
Ieder jaar weer zitten er moeders in die op de vlucht zijn. Je zal zien als ze nu weer op de bank komt dat het drama wordt dat ze nog niet naar huis wil.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:54 schreef OmaJacky het volgende:
Dat is toch niet normaal, als je zo zit met een vriendin die op je schoot ligt en dan dat gekriebel en geaai![]()
![]()
En dan Milena zeggen dat ze haar kiendjes mist.
Mijn mening is dat je je jonge kiendjes niet zo lang alleen laat zonder hun mama. Mijn mening is dat je dan heel egoïstisch bent.
Natuurlijk heb je als alleenstaande moeder ook je behoeften, maar ik vind het schandalig en egoïstisch dat ze daar al zo lang zit en haar kiendjes, ook al zijn ze bij hun vertrouwde papa en zullen ze heel goed verzorgd worden.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:03 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Als ze nou goeie afspraken heeft gemaakt en ze zijn niet bij vreemden he maar bij hun vader denk dat de kiendjes veel plezier hebben bij papa.
ik zie hele grote punt niet echt, ze is zelf ook nog jong he en ook niet uitgeleefd zeg maar, ik kan me voorstellen dat als alleenstaande moeder je misschien wel eenzaam bent je kring is (kan) vrij klein zijn denk in haar geval dat dat ook is.
Ja en dan zal ze misschien gedacht hebben om deze ervaring te doen om mensen te leren kennen en wie weet een nieuwe relatie en ook om wat leuks iets voor jezelf te hebben, je bent als persoon meer als alleenstaande ouder
( ik ben dat ook mijn kring was ook klein, en ja ik denk dat ik het ook zou gedaan hebben ook om mijn kring kwa vrienden groter te maken en dus mensen te leren kennen)
een muur thuis praat niet terug he
Het spel is er wel voor ontworpen. BB vond zich vorig jaar genoodzaakt om de groep aan te spreken toen Ashley het uitgaf aan niets. Die kroop in de slachtoffer rol. Als hij het doet en owned kan hem dat ook nog wel eens helpen buiten het huis. Binnen het huis wordt hij paria. Er zit dit jaar veel mensen in die Zwitserland zijn of spelen dat ze Zwitserland zijn dat maakt die groep wel wat lamlendig.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:05 schreef Droopie het volgende:
[..]
De gelegenheid maakt de dief.
Niemand had het raar gevonden in het huis als Sharice haar geld was gejat de afgelopen dagen.
Maar om nu bv het geld van Jolien te pakken, dan snij je jezelf de afgrond in.
ja dat ga ik niet zeggen hoorquote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:09 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Natuurlijk heb je als alleenstaande moeder ook je behoeften, maar ik vind het schandalig en egoïstisch dat ze daar al zo lang zit en haar kiendjes, ook al zijn ze bij hun vertrouwde papa en zullen ze heel goed verzorgd worden.
Dat is mijn mening. Waarschijnlijk ben ik dan ouderwets ( een 60 jarige oma van 4 kleinkinderen ).
Heb jij een link naar het topic van vorig jaar met filmpjes enzo?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:11 schreef marky het volgende:
[..]
Het spel is er wel voor ontworpen. BB vond zich vorig jaar genoodzaakt om de groep aan te spreken toen Ashley het uitgaf aan niets. Die kroop in de slachtoffer rol. Als hij het doet en owned kan hem dat ook nog wel eens helpen buiten het huis. Binnen het huis wordt hij paria. Er zit dit jaar veel mensen in die Zwitserland zijn of spelen dat ze Zwitserland zijn dat maakt die groep wel wat lamlendig.
Verder vraag ik mij af of Jordy niet gewoon stiekem een fokker is.
Ze kwam jankend terug na datquote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:13 schreef Droopie het volgende:
[..]
Heb jij een link naar het topic van vorig jaar met filmpjes enzo?
Kon hem niet vinden, dat wil ik even zien
Ze hadden 10 coins om in te zetten. Je kon er blokken mee kopen.quote:
Dat zei Jane, ¤500 uit ieder team moest ingezet wordenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:26 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ze hadden 10 coins om in te zetten. Je kon er blokken mee kopen.
Of er echt geld uit de groepspot moest ingezet worden, is niet duidelijk.
Dank, had dat stukje niet heel duidelijk begrepen.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat zei Jane, ¤500 uit ieder team moest ingezet worden
BB / Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes Big Brother 2024quote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:13 schreef Droopie het volgende:
[..]
Heb jij een link naar het topic van vorig jaar met filmpjes enzo?
Kon hem niet vinden, dat wil ik even zien
Gaan we weer met die vrijstellingen.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:30 schreef Verity het volgende:
Jane hoop dat Pootje wint, want dan heeft Jordy of Keanu een vrijstelling.
Hoop stiekem dat Mattheus expres verliest.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gaan we weer met die vrijstellingen.
Zo heb ik die speluitleg van Jane niet begrepen, torentje bouwen prima, maar blokken kopen, blokken krijgen die niet passen, geen blokken kunnen weggeven.. erg vaag allemaalquote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:28 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Dank, had dat stukje niet heel duidelijk begrepen.
Dank je wel Floryquote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:29 schreef Flory- het volgende:
[..]
BB / Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes Big Brother 2024
Vind het best netjes, dat ze de target neemt. Er komen toch nog een aantal targets bij.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:37 schreef Kissingbird het volgende:
Ze gaat hem zelf pakken zegt ze tegen Jolien.
Kan niet anders dan het maar haar eens zijn, maar team Jaxel heeft de eerste verliespot al weer te pakken dusquote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:37 schreef Kissingbird het volgende:
Ze gaat hem zelf pakken zegt ze tegen Jolien.
Jane wint niet zoveel.....had toch meer verwacht van haar.....Ze is ook bloednerveus als ze wat moet doen....quote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:24 schreef Jackiegekkie het volgende:
Jane heeft verloren, maar mag niet zeggen wat de gevolgen ervan zijn (ze weet het wel)
Jolien vraagt: zijn het erge gevolgen? ja dus
500 ¤ inzetten, blokken bouwen, niet gemakkelijk stapelen (driehoeken e.d.)
Als Milena een verleiding krijgt van 10 K om het huis te verlaten, zou zij het doen ?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:41 schreef rinardo het volgende:
[..]
Had ook al in SV geschreven maar hier het uitgebreide verhaal
[ link | afbeelding ]
Sharice blijft er in trappen. Dan moet ze de gevolgen maar dragen.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het zit weer aan elkaar geplakt![]()
[ afbeelding ]
Iets met vliegtuigjes ?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:49 schreef Kissingbird het volgende:
Met dat giletje en sjaaltje om de nek van Jolien is het net een stewardess.
wel te hopen dat die niet weer bij Milena en Sharice belandenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gaan we weer met die vrijstellingen.
Nope. 10k kwijtquote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:49 schreef Luna68 het volgende:
Vind dit nou niet een spel van verleidingen en vraag mij af als er straks wel een verleiding komt en je gaat daar op in, ben je dan ook je vrijstelling kwijt?
Weet niet, als je het gewoon ziet dat eigenlijk Milena het meest te besteden heeft maar je kan niet in iemands portemonee kijken durf het niet te zeggen.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:43 schreef Jockari het volgende:
[..]
Als Milena een verleiding krijgt van 10 K om het huis te verlaten, zou zij het doen ?
Dat had ik kunnen zijn, die Pootje. Die snapt het zelf niet en de rest wordt er geirriteerd van.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:55 schreef Kissingbird het volgende:
Jane gunt Pootje dat hij naar huis kan.. als het gaat om stemmen wil hij dat mensen op hem stemmen maar als hij een vrijstelling kan krijgen dan wil hij daar voor spelen zegt jolien nu tegen Jane.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |