Arme jijquote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:23 schreef ledn81 het volgende:
hele dag Jordy zijn geniale idee aanhoren
Ze moesten gisterenavond een contract tekenen dat ze 10K kunnen winnen als ze de verleidingen doorstaanquote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:25 schreef Kissingbird het volgende:
wat bedoeld Jordy met hebben een contract getekend voor 10 k?
Dank je!quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:27 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze moesten gisterenavond een contract tekenen dat ze 10K kunnen winnen als ze de verleidingen doorstaan
Per team of per persoon?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:27 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze moesten gisterenavond een contract tekenen dat ze 10K kunnen winnen als ze de verleidingen doorstaan
Ik denk niet dat hij het "zomaar" naast zich neerlegde, eerder van "ik zit nu hier en ik kan vanuit hier niets veranderen - heeft geen zin om me door roddels te laten op stang jagen, ik zie wel eens ik thuiskom".quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:28 schreef Linnied het volgende:
Mattheus had toch laatst een soort van hints begrepen dat z'n relatie klaar was?
Vraag me dan af hoe je het zo snel naast je neer kan leggen.. Oke, ik kan niet in z'n hoofd kijken maar met alle "emoties die in dit huis zo veel harder binnen komen"... vind ik het toch opmerkelijk.
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:31 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
En die 10 k moeten ze dan verdelen door drie?
Dat mogen ze inderdaad.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:31 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:31 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:35 schreef BigBreg83 het volgende:
Eerst maar is afwachten of het team van jordy wel wint
ja het is wel het opzet van het spel, maar je hebt wel de poppen aan dansen dan haahquote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:29 schreef Verity het volgende:
Ergens vind ik het ook wel leuk als Jordy de 10k zou pakken. BB heeft het spel zo opgezet, om meer geld voor jezelf te pakken of geld van een ander af te pakken. Het is onderdeel van het spel, mag wel eens gespeeld worden ipv alles maar eerlijk delen.
Dat kan helemaal niet want die 10 k kunnen ze winnen als team als ze de verleidingen weerstaan.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:29 schreef Verity het volgende:
Ergens vind ik het ook wel leuk als Jordy de 10k zou pakken. BB heeft het spel zo opgezet, om meer geld voor jezelf te pakken of geld van een ander af te pakken. Het is onderdeel van het spel, mag wel eens gespeeld worden ipv alles maar eerlijk delen.
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:37 schreef Kissingbird het volgende:
Keanu heeft niet iets waar BB hem mee kan breken..
die man breekt zichzelf al , hoeft bb niet te doen
hij zei dat hij het niet zou doenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Pootje koopt sowieso een videoboodschap of telefoontje oid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Valentijnskaarten?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy is benieuwd waar ze hem mee gaan proberen te pakken
ja maar ze verdienen de hele tijd al per groep geld en word allemaal netjes verdeeld zelfde geld nu ook met 10kquote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:36 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet want die 10 k kunnen ze winnen als team als ze de verleidingen weerstaan.
Individueel valt er niks te jatten
En we/ze weten niet wat die verleidingen zijn.
De suiker en de eieren krijgen ze niet meer ik denk omdat ze er te veel van gebruikten. Ik las hier ergens in 1 week 5 kilo suiker en ik denk zomaar elke dag eitjes bakken en eitjes door de pasta etc.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:38 schreef Joyce-43 het volgende:
Hebben ze nu gewoon weer armoe? was toch heleboel neverending
Had ook al in SV geschreven maar hier het uitgebreide verhaalquote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:25 schreef Kissingbird het volgende:
wat bedoeld Jordy met hebben een contract getekend voor 10 k?
Dat heeft hij dan zeker, maar het mag wel eens een keer gebeuren dat iemand dat doen. Je speelt dat spel voor jezelf en het geld gaat uiteindelijk toch naar de winnaar. Enige wat die persoon nog met het geld kan doen, is in de kluis iets kopen. Al is de kluis ook vaak dicht.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:35 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja het is wel het opzet van het spel, maar je hebt wel de poppen aan dansen dan haah![]()
Ze hebben na afgelopen zondag geen nieuwe eieren gehad tot gisterenavond 12 voor de pudding, maar er moet ook nog halve kilo suiker in en die is opquote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:40 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
De suiker en de eieren krijgen ze niet meer ik denk omdat ze er te veel van gebruikten. Ik las hier ergens in 1 week 5 kilo suiker en ik denk zomaar elke dag eitjes bakken en eitjes door de pasta etc.
aha ja melk en suiker gingen ook wel veel in de koffie ookquote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:40 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
De suiker en de eieren krijgen ze niet meer ik denk omdat ze er te veel van gebruikten. Ik las hier ergens in 1 week 5 kilo suiker en ik denk zomaar elke dag eitjes bakken en eitjes door de pasta etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |