Jordy en Keanu zeiden net.. neem hem...quote:
Volgens mij is het gewoon de tactiek van Pootjequote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
dit is toch raar.. man zeurt de hele week dat hij weg wil..
Ik zou er niet eens raar van opkijken als hij hem wel zelf zou pakken. Hij jankt al weken dat hij naar huis wil maar ik geloof er niks van. Net zoals hij ging bivakkeren bij die knop om dat voordeel te kunnen pakken.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:03 schreef Verity het volgende:
Pootje wilt zelf naar huis, zal de vrijstelling wel niet nemen. Hij heeft afgelopen week op Jordy gestemd, dus zal hem wel aan Keanu geven?
Behalve als ze het mogen uitgeven in de kluis voor een gamechanger.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:04 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Dat geld is niet zo belangrijk, komt toch in de vorm van eten/snoep terug of aan het einde als erfenis
Hij zei gisteravond nog dat hij wel een vrijstelling wil verdienen.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zou er niet eens raar van opkijken als hij hem wel zelf zou pakken. Hij jankt al weken dat hij naar huis wil maar ik geloof er niks van. Net zoals hij ging bivakkeren bij die knop om dat voordeel te kunnen pakken.
Gister bij de afwas zei hij tegen Jolien dat ze op hem mochten stemmen, want hij wil wel naar huis.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:03 schreef Verity het volgende:
Pootje wilt zelf naar huis, zal de vrijstelling wel niet nemen. Hij heeft afgelopen week op Jordy gestemd, dus zal hem wel aan Keanu geven?
Hoor andere berichten, Volgens mij is dit zijn spel.....wel naar huis niet naar huis....net doen of hij in gedachten al thuis zit maar ondertussen duidelijk aan het spel meedoet.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:03 schreef Verity het volgende:
Als Pootje naar huis gaat, is het weer 1 persoon minder. Tuurlijk willen ze dat Pootje 'm neemt.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:06 schreef Koos1958 het volgende:
Terror twins zeggen dat Pootje zelf moet nemen
Het draait dus gewoon om de poen die hij kwijt is als hij zelf opstapt. Van mij zou hij een dikke vinger kunnen krijgen en als hij genomineerd wordt dan stem ik op hem om te blijven. Eng ventjequote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:06 schreef KinKiJan het volgende:
Pootje heeft gezegd dat hij gewoon zal strijden voor vrijstellingen enzo, maar dat áls het zo mocht zijn dat er genomineerd moet worden, dan moesten ze maar op hem stemmen.
Das alles.
Dat is idd de enige manier om geld voor jezelf uit te gevenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:06 schreef Verity het volgende:
[..]
Behalve als ze het mogen uitgeven in de kluis voor een gamechanger.
ja, liet ze al doorschemerenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze zal 'm zelf wel nemen denk ik .. gaat ze niet weggeven.
Waarom zou je willen dat hij blijft? Ik denk dat hij stiekem ook wel wil blijven. Hij zei ook dat hij op de bank wou om te kijken waar hij staat dus ik heb liever dat hij er dan ook uitvliegt. Hij lult van alles. Ik vertrouw hem voor geen cent.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het draait dus gewoon om de poen die hij kwijt is als hij zelf opstapt. Van mij zou hij een dikke vinger kunnen krijgen en als hij genomineerd wordt dan stem ik op hem om te blijven. Eng ventje
Precies dat. Zo doet hij al weken.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:06 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon de tactiek van Pootje
Zeuren dat je weg wil, terwijl je niet wilt
Denk dat een bank Jane, terror twins ook geen voordeel voor de terror twins zal zijnquote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:08 schreef Verity het volgende:
[..]
Als Pootje naar huis gaat, is het weer 1 persoon minder. Tuurlijk willen ze dat Pootje 'm neemt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |