Ik ook want hij zei dat hij hem aan Sharice zou geven dus .............quote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:56 schreef Verity het volgende:
Pootje heeft de vrijstelling gewonnen, benieuwd wie hem krijgt.
Ze heeft wel een beetje gelijk. Hij kijkt alsof hij van de meester op zijn kop krijgt en zo in janken kan uitbarsten....is mij vaker opgevallen als er iets is wat hem niet bevalt.....quote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:50 schreef Ynti het volgende:
Dit vind ik wel de grap van dit seizoen hoor.
Milena die tegen Axel zegt: ge hebt altijd zo'n droeve kop
Blijkbaar kijkt ze nooit ècht naar Sharice
Alweer??quote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:58 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ik ook want hij zei dat hij hem aan Sharice zou geven dus .............
Ow het gaat per pot van het team.?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:58 schreef Droopie het volgende:
500 pp erbij voor team Jordy, dat gaat snel nu
En nu afwachten wie de nominatietarget (waarschijnlijk Jane zelf) krijgt en de vrijstelling.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:00 schreef Kissingbird het volgende:
Pootje heeft gewonnen!!
500 euro voor hun 3
blokken aangeboden in een soort kluis..
midden was een sokkel
kunt kiezen wil hem of niet.. met wedden.. 1 coin inzetten, ander mag overbieden.
30 blokken in het spel
op het laatst waren er 5 blokken.
Toren van Matthie was het hoogst.... maar bij de laatste blok die hij plaatste viel zijn toren om.
consequentie: ieder team -1500 (-1000 nog.. want 500 al ingezet)
heb dit in het Sv gezet
klopt dit nu?
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:01 schreef Ynti het volgende:
Dat is wel minder.
Verliezende team een nominatie target, winnende team een vrijstelling?
En het middelste team met Matti, Milena en Sharice heeft niks. Geen voordeel en geen nadeel.
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:58 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ik ook want hij zei dat hij hem aan Sharice zou geven dus .............
1500 voor het team dat gewonnen heeft.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:00 schreef Kissingbird het volgende:
Pootje heeft gewonnen!!
500 euro voor hun 3
midden was een sokkel
kunt kiezen wil hem of niet.. met wedden.. 1 coin inzetten, ander mag overbieden.
30 blokken in het spel
Toren van Matthie was het hoogst.... maar bij de laatste blok die hij plaatste viel zijn toren om.
heb dit in het Sv gezet
klopt dit nu?
ze heeft al tegen Jolien gezegd dat ze hem zelf pakt.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:02 schreef Kodiak100 het volgende:
En jane nui een nominatie target uitdelen?
Zeker, maar Sharice kijkt echt continu het droevigst van allemaal.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze heeft wel een beetje gelijk. Hij kijkt alsof hij van de meester op zijn kop krijgt en zo in janken kan uitbarsten....is mij vaker opgevallen als er iets is wat hem niet bevalt.....
het staat ook in mijn verslagquote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:00 schreef Kissingbird het volgende:
Pootje heeft gewonnen!!
500 euro voor hun 3
midden was een sokkel
30 blokken in het spel
heb dit in het Sv gezet
klopt dit nu?
Denk ik ookquote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:03 schreef Verity het volgende:
Pootje wilt zelf naar huis, zal de vrijstelling wel niet nemen. Hij heeft afgelopen week op Jordy gestemd, dus zal hem wel aan Keanu geven?
Dat geld is niet zo belangrijk, komt toch in de vorm van eten/snoep terug of aan het einde als erfenisquote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:50 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nope. 10k kwijt
Vind dat je niet voldoende
Keanu vraagt weer wat over het spel.
dit is toch raar.. man zeurt de hele week dat hij weg wil..quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:03 schreef ledn81 het volgende:
ze gunnen Pootje de vrijstelling![]()
nog zeker een week met die gast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |