weinigquote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Was absurd druk, ook mensen buiten eten, beetje overdreven allemaal.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wel terrasje gepakt gisteren neem ik aan?
Oke Dolfquote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het was een genotsvoorjaar gisteren. Ik heb een stukje hardgelopen met korte mouwen en een kort broekje
Even wat zon op dit bleke Fokkershoofd.
38.3c lichaam voelt alsof het een marathon gelopen heeft.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:12 schreef onlogisch het volgende:
Ik ga nog steeds gebukt onder de griep. Ik hoop dat het met mijn medestrijder @:Rambodirk inmiddels wat beter gaat
Ik voel je pijn, makker.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:20 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
38.3c lichaam voelt alsof het een marathon gelopen heeft.
@Wereldgozer mag ook wel een mentionquote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:04 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1344 5/6
⬛🟨🟨⬛⬛
⬛⬛🟨⬛⬛
🟨🟩⬛⬛⬛
🟩⬛⬛🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1140 5/6
⬛⬛⬛⬛🟨🟨
🟨⬛⬛🟨⬛🟨
⬛🟨⬛🟨🟨⬛
⬛⬛🟨⬛🟩🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:scrummie @:rambodirk @:alpeko @:vrijgevochten
Goedemorgen
Dat is een beetje verhoging kan je gewoon aan het werk.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:20 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
38.3c lichaam voelt alsof het een marathon gelopen heeft.
Dit is altijd zo treurig. ik moest overigens ook ontzettend hard lachen om het LC artikel over de Pers. Man, wat wordt dit genieten volgend seizoen.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:42 schreef onlogisch het volgende:
[ x ]
Ik moest hier hard om lachen.
@:maxi-mus
7-2 verloren als team. Op de momenten dat het moest, lieten we het afweten. Basisniveau was niet eens zo slecht van moi.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:40 schreef onlogisch het volgende:
@:Alaphilippe_ hoe ging het darten gisteren?
Oei, Gurney heeft het zich veroorloofd een kleine kritische noot bij Slot te plaatsenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:39 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:Caland geeft forumgebruiker @:Gurneyisbestoke een draai om de oren in het Feyenoord topic
Mooi om de copium aan het werk te zien over het artikel in de LC. Het is gewoon een mismatch, ligt niet aan Van Persie! Friezen zijn ook koppig! Zal wel overdreven zijn!quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oei, Gurney heeft het zich veroorloofd een kleine kritische noot bij Slot te plaatsen
Die kan zich voorlopig beter niet laten zien daar
Lachwekkend ja.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mooi om de copium aan het werk te zien over het artikel in de LC. Het is gewoon een mismatch, ligt niet aan Van Persie! Friezen zijn ook koppig! Zal wel overdreven zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |