abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216792355
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 11:15 schreef xzaz het volgende:

[..]
Niet mijn mening = onzin. Dan maar de oorlog lekker door laten gaan.
Er zijn geen twee walletjes, en je hoeft niet te spreken namens je broodheer.
Dat gezegde is een verwijt richting personen die hun financierder naar de mond spreken en geen verplichting, wat jij er van maakt.
  zaterdag 22 februari 2025 @ 11:22:11 #102
-1 #ANONIEM
Geverifieerd.
pi_216792395
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 11:14 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Wat is überhaupt dat gekoppel van Musk en een drugsverslaving? Waar gaat dat over? Dat ene jointje dat hij niet eens inhaleerde bij Joe Rogan?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yea, she's on crack.
  zaterdag 22 februari 2025 @ 11:23:34 #103
-1 #ANONIEM
Geverifieerd.
pi_216792414
Zo zie ik ze ook weleens met een pak gele vla bij het centraal station liggen.
Yea, she's on crack.
pi_216792447
quote:

[..]
Wat is überhaupt dat gekoppel van Musk en een drugsverslaving? Waar gaat dat over? Dat ene jointje dat hij niet eens inhaleerde bij Joe Rogan?
https://www.cnn.com/2024/(...)interview/index.html

quote:
Elon Musk details his prescription ketamine use, says investors should want him to ‘keep taking it’
pi_216792457
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 23:08 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Maffiapraktijken.

Op dit moment is militaire steun aan rusland niet eens uit te sluiten.
Trump is een net zo'n onbehouwen beer, onvoorspelbaar, wispelturig en rücksichtslos als Alexander I op het Congres va Wenen in 1814 en 1815.
pi_216792460
quote:

[..]
Er is geen link. Het komt gewoon omdat mensen lastig kunnen omgaan met een hekel hebben aan iemand waarmee het heel goed gaat. Als coping is het dan fijner om te denken dat diegene ergens verslaafd aan is, of dat hij vanzelf wel tegen de muur aanloopt enz.

Ik vind Musk ook een klootzak,en zou hem graag morgen al in de goot zien. Maar gaat niet gebeuren :)
pi_216792478
Wow! Musk gebruikt wel eens ketamine !

Anti-drugs boomerisme is niet de manier om Musk te verslaan, mensen.
pi_216792490
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 09:45 schreef Lospedrosa het volgende:
en ik denk dat de mensen in de EU ook hun perceptie op de oorlog moeten bijstellen. Naar een perceptie dat het beter is te stoppen.
Dat gaat nooit gebeuren. Ook niet als je niks geeft om het lot van Oekraïne. Nu stoppen en de Russen geven wat ze willen betekent een onaanvaardbaar veiligheidsrisico voor sommige Europese landen. De oorlog kan alleen stoppen
met bepaalde veiligheidsgaranties als minimum voorwaarde. En die willen Trump en Poetin niet. Dus zal de strijd nog wel even doorgaan.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_216792502
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 11:26 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Er is geen link. Het komt gewoon omdat mensen lastig kunnen omgaan met een hekel hebben aan iemand waarmee het heel goed gaat. Als coping is het dan fijner om te denken dat diegene ergens verslaafd aan is, of dat hij vanzelf wel tegen de muur aanloopt enz.

Ik vind Musk ook een klootzak,en zou hem graag morgen al in de goot zien. Maar gaat niet gebeuren :)
Hij is verslaafd aan ketamine.

Dat heeft niets te maken met iemand een klootzak vinden.
Musk claimt 180 u per week te werken. En dat lijkt niet gelogen.
Dat is zonder middelen niet jarenlang vol te houden en sloopt mensen.
Ik heb 1 voorbeeld genoemd, maar dat werd weggewuifd.
Kom niet aan Musk.
pi_216792510
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 11:28 schreef theunderdog het volgende:

Verslaan?

Heb jij soms ketamine op?
pi_216792516
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 11:23 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Zo zie ik ze ook weleens met een pak gele vla bij het centraal station liggen.
Oei, nu ben je negatief over Musk :{w
  zaterdag 22 februari 2025 @ 11:33:36 #112
-1 #ANONIEM
Geverifieerd.
pi_216792522
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 11:32 schreef Wantie het volgende:

[..]
Oei, nu ben je negatief over Musk :{w
Boeie, Musk is een debiel.

Fact.
Yea, she's on crack.
pi_216792538
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 11:30 schreef Wantie het volgende:
En dat naast al die honderden uren per week die Musk in Path of Exile 2 steekt _O_
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_216792638
quote:

[..]
Ik denk dat je gelijk hebt en ik denk dat de mensen in de EU ook hun perceptie op de oorlog moeten bijstellen. Naar een perceptie dat het beter is te stoppen. Ook met navo expansie richting oosten, terugtrekken en wel een harde grens trekken. En enen groot EU leger maar niet meer meedoen met de landjepik.
:D

Als er gestopt moet worden, is dat omdat Europa en de Oekraïne zich moeten organiseren. Daarna vanuit een positie van macht Rusland opnieuw aan tafel slepen om de bezette gebieden, inclusief de Krim, terug te geven. Zo niet, dan moeten de gebieden worden terugveroverd.

Dat is de enige toekomst die wij zouden moeten nastreven als Europa. Elke andere toekomst betekent onze teloorgang.
Intolerant voor intolerantie
pi_216792683
quote:
Wel knap, een week heeft maar 168 uur.
pi_216792687
Trump beweert nu dat Biden en Zelensky beter op Poetin hadden moeten inpraten.

Iedereen en z’n moeder heeft hemel en aarde bewogen om de Russen ervan te weerhouden Oekraïne binnen te vallen maar met Poetin viel geen zinnig gesprek te voeren :')
  zaterdag 22 februari 2025 @ 11:56:50 #117
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_216792735
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 11:51 schreef Spablauw214 het volgende:
Trump beweert nu dat Biden en Zelensky beter op Poetin hadden moeten inpraten.

Iedereen en z’n moeder heeft hemel en aarde bewogen om de Russen ervan te weerhouden Oekraïne binnen te vallen maar met Poetin viel geen zinnig gesprek te voeren :')
Meneer is zelf ook president geweest in de periode dat de Russen al de Donbass en Krim waren binnengevallen :')
  zaterdag 22 februari 2025 @ 12:02:09 #118
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_216792772
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 11:17 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat deden de geallieerden ook tijdens WW2

Miljoenen onnodige slachtoffers.
Wanneer gaat de VS dat compenseren?
De geallieerden deden dat niet.

Mijn god wat een niveau.

De geallieerden pompten letterlijk mensen het strand op. Totaal andere situatie.
pi_216792907
quote:
Hij is verslaafd aan ketamine.
Verslaving is echt iets als iemands leven kapot gaat hé en hij daar bij heel veel in de problemen komt.

Protocol is één keer per week ketamine dacht ik. Dat kun je geen verslaving of afhankelijkheid noemen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_216792932
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 12:14 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Verslaving is echt iets als iemands leven kapot gaat hé en hij daar bij heel veel in de problemen komt.

Protocol is één keer per week ketamine dacht ik. Dat kun je geen verslaving of afhankelijkheid noemen.
Verslaving is wanneer iemand ergens fysiek en/of lichamelijk afhankelijk van iets is. Dat je leven eraan kapot gaat is geen criterium. Ook wanneer iemand het maar een keer per week neemt kan er sprake zijn van een verslaving.
pi_216792950
quote:

[..]
Ik denk dat je gelijk hebt en ik denk dat de mensen in de EU ook hun perceptie op de oorlog moeten bijstellen. Naar een perceptie dat het beter is te stoppen. Ook met navo expansie richting oosten, terugtrekken en wel een harde grens trekken. En enen groot EU leger maar niet meer meedoen met de landjepik.
Welke landjepik?

En is het niet verstandiger om Oekraïne te blijven steunen en op hetzelfde moment de Europese legers te versterken ipv Poetin een adempauze gunnen die hij kan gebruiken om de wapenwedloop met ons aan te gaan?
  Overall beste user 2022 zaterdag 22 februari 2025 @ 12:24:29 #122
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_216792979
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 11:28 schreef theunderdog het volgende:

Is dat alleen voor keta zo, of ook voor fentanyl?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zaterdag 22 februari 2025 @ 12:28:41 #123
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_216793035
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 12:19 schreef Wantie het volgende:

[..]
Welke landjepik?

En is het niet verstandiger om Oekraïne te blijven steunen en op hetzelfde moment de Europese legers te versterken ipv Poetin een adempauze gunnen die hij kan gebruiken om de wapenwedloop met ons aan te gaan?
Het landjepik wat de Russen doen. Je kan naar mijn idee beter het geld stoppen in een land wat al bij de EU hoort en daar een harde lijn in trekken. Die lijn is veel beter dan 'we stoppen heel veel geld en goederen in een land maar we zijn niet verantwoordelijk voor de gevolgen'
  zaterdag 22 februari 2025 @ 12:29:39 #124
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_216793049
Maar goed, lijnen trekken is de EU niet goed in; het is een monetaire fonds van oorsprong en dat merk je aan alles. Ze zijn te druk bezig met randzaken dan met de echte zaken die er nu toe doen.
  Overall beste user 2022 zaterdag 22 februari 2025 @ 12:30:53 #125
3928 Ulx
pi_216793060
quote:
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lir65rx3s22z

Second blackmail attempt by Trump failed?

Zelensky is not yet ready to sign a mineral agreement with the USA, — Sky News

It only contains unilateral commitments on the part of Ukraine.
Tweede chantagepoging mislukt ook. Trump is trouwens in overtreding, maar dat zal hem een rotzorg zijn. Met het afspraken veegt die onbetrouwbare Quisling gewoon zijn reet af.

quote:
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lir6p3744c2z
The United States appears to be in violation of the Budapest Memorandum which disarmed Ukraine of nuclear weapons in exchange for security guarantees.
The agreement signed by the US in 1994 specifically prohibits economic coercion against Ukraine.

I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 zaterdag 22 februari 2025 @ 12:31:39 #126
3928 Ulx
pi_216793066
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 12:29 schreef xzaz het volgende:
Maar goed, lijnen trekken is de EU niet goed in; het is een monetaire fonds van oorsprong en dat merk je aan alles. Ze zijn te druk bezig met randzaken dan met de echte zaken die er nu toe doen.
Welke randzaken? Wordt eens concreet. Noem ook even de hoofdzaken op.
pi_216793070
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 12:28 schreef xzaz het volgende:

[..]
Het landjepik wat de Russen doen. Je kan naar mijn idee beter het geld stoppen in een land wat al bij de EU hoort en daar een harde lijn in trekken. Die lijn is veel beter dan 'we stoppen heel veel geld en goederen in een land maar we zijn niet verantwoordelijk voor de gevolgen'
Als Oekraïne wordt overlopen door Rusland, ontstaat er een vluchtelingenstroom waar je u tegen zegt. Wat denk je wat het ons gaat kosten om die mensen hier allemaal op te vangen en van eten, gezondheidszorg en wat niet te voorzien? De kosten van de steun komen neer op een paar honderd euro per Nederlander. Een schijntje.

Dat we helemaal leeg zouden lopen op de steun is pure propaganda.
  zaterdag 22 februari 2025 @ 12:32:38 #128
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_216793076
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 12:30 schreef Ulx het volgende:

[..]
Tweede chantagepoging mislukt ook. Trump is trouwens in overtreding, maar dat zal hem een rotzorg zijn. Met het afspraken veegt die onbetrouwbare Quisling gewoon zijn reet af.
[..]

Trump doet maar wat; die denkt dat hij een soort van leverage heeft. Maar Oekraine sterft nog liever (volgens de peilingen) een dood dan dat ze het verkopen. Als de VS echt alle troepen weg gaat halen is dan de actie die gaat volgen ja of nee.
  zaterdag 22 februari 2025 @ 12:35:28 #129
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_216793097
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 12:31 schreef Ulx het volgende:

[..]
Welke randzaken? Wordt eens concreet. Noem ook even de hoofdzaken op.
- Eigen energie systeem
- Groot leger dat op EU niveau is geregeld
- Duidelijke grenzen aangeven
- Onafhankelijk van grote bedrijven worden die alles in de 'cloud' hebben staan
- Eigen satellietsystemen voor positiebepaling
- Raketlanceringen die veeel goedkoper moeten dan de Fransen nu doen
- Geen Chinezen meer bij ASML
- Voedselvoorziening in orde krijgen

Randzaken
- Wie in welke WC mag plassen

enz enz

edit: nog meer
- Investeren in AI
- Landgrenzen EU bewaken. Geen vluchteling komt er meer in; hard maar we kunnen ze niet gebruiken op dit moment.

[ Bericht 8% gewijzigd door xzaz op 22-02-2025 12:40:39 ]
  zaterdag 22 februari 2025 @ 12:36:51 #130
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_216793108
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 12:31 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Als Oekraïne wordt overlopen door Rusland, ontstaat er een vluchtelingenstroom waar je u tegen zegt. Wat denk je wat het ons gaat kosten om die mensen hier allemaal op te vangen en van eten, gezondheidszorg en wat niet te voorzien? De kosten van de steun komen neer op een paar honderd euro per Nederlander. Een schijntje.

Dat we helemaal leeg zouden lopen op de steun is pure propaganda.
In welke manier zal Oekraine overlopen worden? Ik zeg ook niet dat we er op leeg zouden lopen; we moeten het geld anders besteden, aan de grenzen die duidelijk zijn.
  zaterdag 22 februari 2025 @ 12:36:56 #131
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_216793109
quote:
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
  zaterdag 22 februari 2025 @ 12:38:23 #132
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_216793119
Die Musk is niet wijs jho. die zit echt aan de keta. De presentaties bij SpaceX die door Everyday Austronat zijn gegeven kan je het ook niet.
pi_216793131
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 12:28 schreef xzaz het volgende:

[..]
Het landjepik wat de Russen doen.
Losperosa wekte bij mij een andere indruk.

quote:
Je kan naar mijn idee beter het geld stoppen in een land wat al bij de EU hoort en daar een harde lijn in trekken. Die lijn is veel beter dan 'we stoppen heel veel geld en goederen in een land maar we zijn niet verantwoordelijk voor de gevolgen'
Ik zou beide lijnen doen.

Oekraïne die kapituleert heeft ook grote gevolgen.
Bovendien weet je niet zeker of Rusland niet jaren later alsnog heel Oekraïne probeert in te nemen.

Als je de harde lijn trekt buiten Oekraïne om geef je Poetin in feite dat land op een presenteerblaadje.

Verder geef je bij een beëindiging van de oorlog in Oekraïne Rusland de ruimte om te herstellen en een nieuw leger op te bouwen.
En Rusland heeft al laten zien daarvoor veel grotere concessies te willen doen dan Europa.
Bovendien beginnen we met een achterstand door de terugtrekking van de VS uit Europa.
  zaterdag 22 februari 2025 @ 12:42:13 #134
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_216793136
Oekraine hoeft niet te kapituleren; ze kunnen (waardeloze) besprekingen en afspraken met Rusland houden. Bij de EU / NAVO komen en dan kunnen we de grens opschuiven. De huidige gebieden moet je eigenlijk opgeven.
pi_216793137
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 12:38 schreef xzaz het volgende:
Die Musk is niet wijs jho. die zit echt aan de keta. De presentaties bij SpaceX die door Everyday Austronat zijn gegeven kan je het ook niet.
Jamaar hij is de rijkste man op aarde! Winning! Dus onsterfelijk! Drugs doen hem niets!
  zaterdag 22 februari 2025 @ 12:42:45 #136
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_216793142
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 12:40 schreef Wantie het volgende:
En Rusland heeft al laten zien daarvoor veel grotere concessies te willen doen dan Europa.
Bovendien beginnen we met een achterstand door de terugtrekking van de VS uit Europa.
Aan de bak dus :)
  zaterdag 22 februari 2025 @ 12:43:18 #137
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_216793146
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 12:42 schreef Wantie het volgende:

[..]
Jamaar hij is de rijkste man op aarde! Winning! Dus onsterfelijk! Drugs doen hem niets!
Persoonlijk denk ik dat Poetin veel rijker is maar goed, andere discussie.
pi_216793148
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 12:42 schreef xzaz het volgende:
Oekraine hoeft niet te kapituleren; ze kunnen (waardeloze) besprekingen en afspraken met Rusland houden. Bij de EU / NAVO komen en dan kunnen we de grens opschuiven. De huidige gebieden moet je eigenlijk opgeven.
Dit schreef je:

Je kan naar mijn idee beter het geld stoppen in een land wat al bij de EU hoort en daar een harde lijn in trekken

Dat is wat anders dan het restant Oekraïne bij de EU trekken.
pi_216793163
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 12:17 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Verslaving is wanneer iemand ergens fysiek en/of lichamelijk afhankelijk van iets is. Dat je leven eraan kapot gaat is geen criterium. Ook wanneer iemand het maar een keer per week neemt kan er sprake zijn van een verslaving.
Nee, dan noem je het afhankelijkheid. Als je leven er aan kapot gaat en al je aandacht er naar toe noemen we het verslaving. Nu kun je er wel een punt voor maken hoor. Iemand die ontwenningsverschijnselen krijgt als hij stop met bijvoorbeeld antidepressiva noemen we ook afhankelijk en niet verslaafd.

Een keer per week zou ik geen verslaving noemen. Paar keer per week ook niet. Ik neem twee biertjes in het weekend, maar ik ben ook niet verslaafd noch afhankelijk.
  Overall beste user 2022 zaterdag 22 februari 2025 @ 12:46:11 #140
3928 Ulx
pi_216793174
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 12:35 schreef xzaz het volgende:

[..]
- Eigen energie systeem
Zoals dat net waar de Baltische staten zich aan hebben gekoppeld? Of wat bedoel je precies?

quote:
- Groot leger dat op EU niveau is geregeld
Gaat niet gebeuren en is ook niet nodig en bovendien zijn de bevelhebbers verantwoording schuldig aan wie precies? Brussel? En wat als een Orban of Fico ineens een veto uitspreek over een geplande operatie?

quote:
- Duidelijke grenzen aangeven
Staan op de kaart

quote:
- Onafhankelijk van grote bedrijven worden die alles in de 'cloud' hebben staan
Alles on prem is een goed idee. Kost wel wat meer.

quote:
- Eigen satellietsystemen voor positiebepaling
Dat is er al.

quote:
- Raketlanceringen die veeel goedkoper moeten dan de Fransen nu doen
In zee gaan met Elon Musk en de techbro's?

quote:
- Geen Chinezen meer bij ASML
Lijkt mij een zaak voor de Nederlandse overheid.

quote:
- Voedselvoorziening in orde krijgen
Wegens de hongersnood hier in Europa of hoe bedoel je dat precies?

quote:
Randzaken
- Wie in welke WC mag plassen

enz enz
WC gebruik toestaan of verbieden is geen EU zaak AFAIK. Ik zie genderneutrale toiletten in vliegtuigen en treinen maar op stations en vliegvelden zijn ze weer gescheiden. Behalve dan die voor rolstoelgebruikers, die moeten het overal genderneutraal doen.
pi_216793187
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 12:45 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Nee, dan noem je het afhankelijkheid. Als je leven er aan kapot gaat en al je aandacht er naar toe noemen we het verslaving. Nu kun je er wel een punt voor maken hoor. Iemand die ontwenningsverschijnselen krijgt als hij stop met bijvoorbeeld antidepressiva noemen we ook afhankelijk en niet verslaafd.

Een keer per week zou ik geen verslaving noemen. Paar keer per week ook niet. Ik neem twee biertjes in het weekend, maar ik ben ook niet verslaafd noch afhankelijk.
Nee, dat is een verslaving. Mijn partner werkt in de verslavingszorg. Ik weet wel waar ik over praat.

Zie ook de site van Tactus

https://www.tactus.nl/tac(...)20of%20verhult%20het

Jouw definitie voor verslaving komt nergens terug.
pi_216793294
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 12:47 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Nee, dat is een verslaving. Mijn partner werkt in de verslavingszorg. Ik weet wel waar ik over praat.

Zie ook de site van Tactus

https://www.tactus.nl/tac(...)20of%20verhult%20het

Jouw definitie voor verslaving komt nergens terug.
Het is amper goed gedefinieerd en daar kun je een boel over discussiëren.

Overigens, die kenmerken zijn juist wat ik bedoelde: dan beïnvloed het in een mate iemands leven. Dat is bij Musk niet zo. Hij doet niet geheimzinnig over z'n gebruik, hij heeft niet steeds meer nodig, hij doet niet stiekem doen, etc. Dus niet verslaafd, ook niet afhankelijk. Iemand die antidepressiva slikt noem je ook niet verslaafd, maar afhankelijk.

En iemand die paar keer biertjes per week drinkt is ook niet verslaafd, wat een onzin om alles verslaving te noemen.
  zaterdag 22 februari 2025 @ 13:00:12 #143
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_216793303
quote:
Schoof verzekert Zelenski na uitspraak Faber opnieuw van Nederlandse steun Oekraïne

Oekraïne kan blijven rekenen op "militaire, financiële en politieke steun" van Nederland.

Dat heeft minister-president Dick Schoof zaterdag in een telefoongesprek laten weten aan president Volodimir Zelenski, zo meldt hij op X.

Een van de leden van zijn kabinet, asielminister Marjolein Faber (PVV), oogstte een dag eerder nog felle kritiek door ten onrechte te beweren dat Zelenski "niet democratisch gekozen" zou zijn.

Faber deed deze uitspraak vrijdag voor aanvang van de wekelijkse ministerraad.
Zij werd volgens ingewijden direct terechtgewezen door defensieminister Ruben Brekelmans (VVD).
Na afloop van de kabinetsvergadering nam zij haar woorden terug.

In een bericht op X sprak zij achteraf van "een misverstand" dat zij zei te betreuren.
Schoof benadrukte tijdens zijn wekelijkse persconferentie "dat Zelenski een verkozen president is".

Schoof heeft in zijn gesprek met Zelenski benadrukt dat zowel Oekraïne als Europa betrokken moet worden bij de vredesonderhandelingen die de Amerikaanse regering in gang wil zetten.
"Een bestand zonder Oekraïne en Europa aan tafel is geen optie."

Ook is het volgens de premier zaak dat Oekraïne "vanuit de sterkste positie" aan eventuele onderhandelingen kan beginnen.
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_216793312
quote:
Poeh, daar moet ie blij mee zijn zeg, want wij kunnen echt iets significants leveren.
pi_216793314
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 12:59 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Overigens, die kenmerken zijn juist wat ik bedoelde: dan beïnvloed het in een mate iemands leven. Dat is bij Musk niet zo. Hij doet niet geheimzinnig over z'n gebruik, hij heeft niet steeds meer nodig, hij doet niet stiekem doen, etc. Dus niet verslaafd, ook niet afhankelijk. Iemand die antidepressiva slikt noem je ook niet verslaafd, maar afhankelijk.

En iemand die paar keer biertjes per week drinkt is ook niet verslaafd, wat een onzin om alles verslaving te noemen.
Hoe weet je dat terwijl Musk niks vertelt over zijn dosering en het voor ons ook niet te controleren valt of hij het daadwerkelijk maar een keer per week neemt en niet een steeds hogere dosering nodig heeft.
  zaterdag 22 februari 2025 @ 13:01:22 #146
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_216793318
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 13:00 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Poeh, daar moet ie blij mee zijn zeg, want wij kunnen echt iets significants leveren.
een miljard of 20, hebben we over
michaelmoore in POL / Kabinet krijgt de miljarden niet uitgegeven

Kan je een 2.000.000 drones mee kopen bij Helsing
Bekijk deze YouTube-video
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_216793319
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 12:45 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Afhankelijk is een wat vriendelijker woord voor verslaafd.
pi_216793359
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 13:00 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Hoe weet je dat terwijl Musk niks vertelt over zijn dosering en het voor ons ook niet te controleren valt of hij het daadwerkelijk maar een keer per week neemt en niet een steeds hogere dosering nodig heeft.
Dat weet ik niet, maar jij noemt het bij voorbaat al verslaafd. Het protocol voor ketamine is iig een keer per week dacht ik, via een recept van de apotheek. En medisch gebruik is anders dan recreatief gebruik.

Maar ik weet het niet. Ik weet wel dat genoeg mensen in de VS gewoon ketamine nemen voor hun somberheidsklachten en dat gaat in 95% van de gevallen gewoon goed.
pi_216793373
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 12:59 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Niemand behalve jij, noemt een paar biertjes per week een verslaving.
Het wordt wat anders als je afhankelijk bent van een paar biertjes per week en ontwenningsverschijnselen krijgt als je daarmee stopt.

Ketamine kent gewenning. Je hebt steeds meer nodig voor hetzelfde effect.

Bier kent ook gewenning, maar iemand die een paar biertjes in de week drinkt doet dat niet met als doel dronken te worden.
pi_216793379
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 13:01 schreef Wantie het volgende:

[..]
Afhankelijk is een wat vriendelijker woord voor verslaafd.
Afhankelijk < verslaving

Is niet hetzelfde.

Maar is offtopic. Laten we over Oekraïne praten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')