SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gebrokenglas in ONZ / [ronde 78 Het Dodetopicspel #17873] zoek jezelf...Lach met een schone bips![]()
man ga ik vannacht nog slapen, ben helemaal hyper
vorig jaar sliep ik ook om 8u s'ochtens pas toen ik om 7u thuiskwam
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
als ik vandaag ook naar ASOT ging, liep ik wrs weer van stage naar stage te wisselen
Uw ADH vitamine Worst
ik vind maily er meer uitzien als een strenge schooljuffrouw
Uw ADH vitamine Worst
Zo snel ff geen picture van....quote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:11 schreef hemarookworst het volgende:
ik vind maily er meer uitzien als een strenge schooljuffrouwLach met een schone bips![]()
Groot gelijk kerelquote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Geen idee, heb weinig contact met ze. Alleen over mijn moeders toestand. Maar als je die kant ff op kan zwaaien voor me zou leuk zijn. Kutvolk, geld als water en wel constant via de mail vragen hoe en wat. Maar ff op en neer vliegen ho maar. Maar goed ik ben hun enig erfgenaam omdat ik zo goed voor moeke gezorgd heb al die tijd. Dus speel spelletje maar mee. Hypocriet kutvolk is het, dus ik naar hun toe net zo.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
mij ookquote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Verbaasde me dat het gelukt is![]()
![]()
![]()
ja pas maar opquote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:11 schreef hemarookworst het volgende:
ik vind maily er meer uitzien als een strenge schooljuffrouw![]()
![]()
ik alleen in mijn hoofdquote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zo snel ff geen picture van....Uw ADH vitamine Worst
Hier hebben we nog gevroten vorig jaar toen we ook bij 'm op bezoek waren. Dan heb je een beetje een idee van hoe afgelegen het is.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja dat had ik ook in Madrid, maar Barcelona nog nooit geweest![]()
Was ook maar een uurtje of 2 bergop wandelen om er te komen."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Huur je dan niet gewoon een quad?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hier hebben we nog gevroten vorig jaar toen we ook bij 'm op bezoek waren. Dan heb je een beetje een idee van hoe afgelegen het is.![]()
Was ook maar een uurtje of 2 bergop wandelen om er te komen.Lach met een schone bips![]()
Zero dayquote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Huur je dan niet gewoon een quad?
Nieuwe serieTrust nobody![]()
Niet altijd, dat is dus een misvatting. Ja tenzij je eindeloos geld hebt.quote:Lach met een schone bips![]()
Vrijwel altijd welquote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Niet altijd, dat is dus een misvatting. Ja tenzij je eindeloos geld hebt.
Gezeik is er ook zonder geldTrust nobody![]()
Maar alleen mensen met geld of geld in t vooruitzicht zeggen dat geld niet belangrijk is
Trust nobody![]()
Gewoon stiefelen. Ook geen quads gezien onderweg.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Huur je dan niet gewoon een quad?![]()
Lopen is goed voor de trek. En die trek is nodig want het zijn nogal grote porties
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Geld is een handig hulpmiddelquote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:23 schreef HappyCharly het volgende:
Maar alleen mensen met geld of geld in t vooruitzicht zeggen dat geld niet belangrijk isSame shit, different day
SC hopper present![]()
Gezeik is er altijd, maakt totaal geen verschil. Alleen kunnen de mega rijken alles lekker bijna belastingvrij doen. En wij betalen daardoor extra.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Vrijwel altijd wel
Gezeik is er ook zonder geld
Maar gezeik is er altijd.Lach met een schone bips![]()
Er is geen wij hierin.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gezeik is er altijd, maakt totaal geen verschil. Alleen kunnen de mega rijken alles lekker bijna belastingvrij doen. En wij betalen daardoor extra.
Maar gezeik is er altijd.Trust nobody![]()
Wat jij wilquote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, ik betaal me ook scheel. Ik kom ook nergens onderuit.Trust nobody![]()
SpijtigThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
ProostThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Belachelijk ditquote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Om het goed te maken, deze moet in mijn ogen net kunnen want de vagijn is niet te zien. Maar ging me meer om de achtergrond btw.
[ afbeelding ]
Trust nobody![]()
Ben jij blindquote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Om het goed te maken, deze moet in mijn ogen net kunnen want de vagijn is niet te zien. Maar ging me meer om de achtergrond btw.
[ afbeelding ]They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Is toch wel te zien?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
juist net wel te zien, op de grensquote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Uw ADH vitamine Worst
Niks grensquote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
juist net wel te zien, op de grensTrust nobody![]()
En toch plaatsenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Niet met mijn slechte ogen.
TypischTrust nobody![]()
lekker he @mario390quote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Uw ADH vitamine Worst
Daar zijn andere plekken voorquote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:34 schreef hemarookworst het volgende:
er zijn slechtere plaatjes om te zienTrust nobody![]()
Zoals ik al zei, het ging me om de achtergrond. Er staat ff iemand in de weg. Boehoequote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:34 schreef hemarookworst het volgende:
er zijn slechtere plaatjes om te zien
Lach met een schone bips![]()
ja zo kan je jezelf ook met je blote lul op de plaat leggenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, het ging me om de achtergrond. Er staat ff iemand in de weg. BoehoeUw ADH vitamine Worst
Momentquote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja zo kan je jezelf ook met je blote lul op de plaat leggen
quote:
Nee maar even serieus, dit plaatje zou hier niet mogen terwijl het op de Frontpage voor iedereen te zien is? Dan is het schijnbaar een goedgekeurd plaatje door Danny. Dus dan is de discussie snel klaar lijkt me.Lach met een schone bips![]()
Dan gaat ie tegen zijn eigen regels inquote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
Nee maar even serieus, dit plaatje zou hier niet mogen terwijl het op de Frontpage voor iedereen te zien is? Dan is het schijnbaar een goedgekeurd plaatje door Danny. Dus dan is de discussie snel klaar lijkt me.
Maar goed
Alles gaat toch al mis
Ik ga wel weerTrust nobody![]()
Een foto die goedgekeurd is op KPD maakt het nog niet goedgekeurd hierUw ADH vitamine Worst
Mario had van de week een hele groep van die grieten hier gepost.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
Nee maar even serieus, dit plaatje zou hier niet mogen terwijl het op de Frontpage voor iedereen te zien is? Dan is het schijnbaar een goedgekeurd plaatje door Danny. Dus dan is de discussie snel klaar lijkt me.
Van mij hoeft t ook niet![]()
Dat is een afgesloten forum, FP plaatjes is natuurlijk wat anders.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:40 schreef hemarookworst het volgende:
Een foto die goedgekeurd is op KPD maakt het nog niet goedgekeurd hierLach met een schone bips![]()
Blijkbaar staat t op de fpquote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:40 schreef hemarookworst het volgende:
Een foto die goedgekeurd is op KPD maakt het nog niet goedgekeurd hier
Die fok regels gelden dus eigenlijk gewoon niet als t om vrouwen gaatTrust nobody![]()
Dat het niet hoeft is een 2e, daar gaat het ook niet om. Gaat nu dus of het wel of niet mag terwijl het op de FP stond en daar iedereen het ook kan zien ongeacht leeftijd. Dus dan zal het plaatje an sich niks mis mee zijn in mijn ogen. Ik maak geen regels, maar wel benieuwd ernaar nu.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:41 schreef maily het volgende:
[..]
Mario had van de week een hele groep van die grieten hier gepost.
Van mij hoeft t ook nietLach met een schone bips![]()
Volgens de regels mag t nietquote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat het niet hoeft is een 2e, daar gaat het ook niet om. Gaat nu dus of het wel of niet mag terwijl het op de FP stond en daar iedereen het ook kan zien ongeacht leeftijd. Dus dan zal het plaatje an sich niks mis mee zijn in mijn ogen. Ik maak geen regels, maar wel benieuwd ernaar nu.
Maarja
Als de grote baas t ook.plaatst is er niks aan te doen
Heb jij ff mazzelTrust nobody![]()
ik had veel wildere plaatjes gepost in de begintijden van dts, maar toen was er nauwelijks moderatie
Uw ADH vitamine Worst
Tjaquote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:44 schreef hemarookworst het volgende:
ik had veel wildere plaatjes gepost in de begintijden van dts, maar toen was er nauwelijks moderatieTrust nobody![]()
In dit geval mij niet echt nee, als jij hier een kerel wil plaatsen die je lekker vind dan moet dat ook kunnen. Ik zie de problemen niet echt.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:46 schreef HappyCharly het volgende:
Ik win dit toch niet
T boeit niemand
Vroeger was alles beter....quote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:44 schreef hemarookworst het volgende:
ik had veel wildere plaatjes gepost in de begintijden van dts, maar toen was er nauwelijks moderatie
ja maar als die daar met een stijve tampeloeris in vol ornaat staat is het een ander verhaalquote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
In dit geval mij niet echt nee, als jij hier een kerel wil plaatsen die je lekker vind dan moet dat ook kunnen. Ik zie de problemen niet echt.Uw ADH vitamine Worst
Omdat we (ik) een afspraak hadden met een van de toenmalige mods dat we haar via DM moesten waarschuwen als het uit de hand ging lopen. Want dan hoefde ze zelf niet mee te lezenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:44 schreef hemarookworst het volgende:
Maar schaamlippen was toch wel net over de grens, daar zijn wel bans voor gegeven in het verleden.![]()
ik ben eerlijk gezegd wel blij dat ik vandaag niet naar asot ben geweest, er zijn wel wat leuk maar toch lichtjes tegenvallendUw ADH vitamine Worst
als je het over flippie had, ik had het echt over nog een heel stuk daarvoorquote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Omdat we (ik) een afspraak hadden met een van de toenmalige mods dat we haar via DM moesten waarschuwen als het uit de hand ging lopen. Want dan hoefde ze zelf niet mee te lezen
Maar schaamlippen was toch wel net over de grens, daar zijn wel bans voor gegeven in het verleden.Uw ADH vitamine Worst
Klopt, net als open gesperde vagina's lijkt me ook niet echt wenselijk.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja maar als die daar met een stijve tampeloeris in vol ornaat staat is het een ander verhaalLach met een schone bips![]()
Er waren geloof ik 3 mods rond die tijd, geen van alle echt actief bezig in ONZquote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
als je het over flippie had, ik had het echt over nog een heel stuk daarvoor![]()
Wat had je op de BBQ vandaag om even belangrijkere zaken te horen?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Er waren geloof ik 3 mods rond die tijd, geen van alle echt actief bezig in ONZLach met een schone bips![]()
Nog niets, want ben net pas thuis. Om 16:00 besloot iemand in mijn team om boos ontslag te nemen, dus moest een hoop formulieren de bureaucratie in sturen om een nieuw iemand aan te gaan nemen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wat had je op de BBQ vandaag om even belangrijkere zaken te horen?![]()
Kutzooi!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Nog niets, want ben net pas thuis. Om 16:00 besloot iemand in mijn team om boos ontslag te nemen, dus moest een hoop formulieren de bureaucratie in sturen om een nieuw iemand aan te gaan nemen.Lach met een schone bips![]()
heb nu opeens een heel zeldzame nostalgische hang naar die tijd, dat ik daar met mijn ouwe laptop die hele tijd met vol vermogen draait in de UB waar ik ging bolken ipv scriptie schrijvenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Er waren geloof ik 3 mods rond die tijd, geen van alle echt actief bezig in ONZ
Uw ADH vitamine Worst
Slapen jullie al?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
2005 kwam ik met oude naam op forum en ww totaal kwijt, maar had net huis gekocht in Duitsland met kut internet. Zat soms minuten te wachten tot een pagina geladen was.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb nu opeens een heel zeldzame nostalgische hang naar die tijd, dat ik daar met mijn ouwe laptop die hele tijd met vol vermogen draait in de UB waar ik ging bolken ipv scriptie schrijvenLach met een schone bips![]()
Die heeft nie zo heel lang meer, alleen hoe lang weet niemand. Maar is iig geregeld nu dat als ze niet meer normaal te verzorgen is ze in slaap gaat en gaat uitslapen tot ze naar mijn vader zweeftquote:Maar moet dan wel weer externe arts bij komen kijken of het "al mag"... Idioterie.
Wat heftig! Sterktequote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die heeft nie zo heel lang meer, alleen hoe lang weet niemand. Maar is iig geregeld nu dat als ze niet meer normaal te verzorgen is ze in slaap gaat en gaat uitslapen tot ze naar mijn vader zweeftMaar moet dan wel weer externe arts bij komen kijken of het "al mag"... Idioterie.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik heb mijn afscheid al lang genomen hoor, het is nu de idioterie waarom het voor haar niet sneller kan. Daar maak ik me boos om. En soms ook echt boos, weet dat ze in verzorgingshuis niks mogen/kunnen zonder "goedkeuring" Maar ook daar hebben ze zoiets van "waar zijn we mee bezig". Maar ja regels.quote:Lach met een schone bips![]()
Ja het is goed dat er regels zijn maar in dit soort situaties zijn ze om op te kotsen.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb mijn afscheid al lang genomen hoor, het is nu de idioterie waarom het voor haar niet sneller kan. Daar maak ik me boos om. En soms ook echt boos, weet dat ze in verzorgingshuis niks mogen/kunnen zonder "goedkeuring" Maar ook daar hebben ze zoiets van "waar zijn we mee bezig". Maar ja regels.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
HallonOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
tegenover elkaar ipv naast elkaar ook weer ff wat anders
Uw ADH vitamine Worst
Ik weet precies wat je bedoelt. Voel met je mee.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb mijn afscheid al lang genomen hoor, het is nu de idioterie waarom het voor haar niet sneller kan. Daar maak ik me boos om. En soms ook echt boos, weet dat ze in verzorgingshuis niks mogen/kunnen zonder "goedkeuring" Maar ook daar hebben ze zoiets van "waar zijn we mee bezig". Maar ja regels.![]()
![]()
Serie afgekeken. Vermakelijk maar niet goedWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Liever een banensplitWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Jaquote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:06 schreef hemarookworst het volgende:
of vinden jullie dat ik romane schrijv?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Jup, en ik neem ze in verpleeghuis niks kwalijk hoor. Die mensen zijn zo lief voor moekequote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja het is goed dat er regels zijn maar in dit soort situaties zijn ze om op te kotsen.Als ze eenmaal weg is gaan daar serieus een paar grote taarten heen. Ze proberen mee te denken, en de verzorging is echt top. Nooit kom je in een kamer waar ze zich weer onder gescheten heeft of gepist. Moeke is altijd schoon en bed ook. Dus dat is echt Chapeau voor wat ze daar doen.
Maar de regelgeving is gewoon kut. Maar gelukkig kunnen ze als het echt niet meer gaat het verzorgen de normale behandeling qua medicatie totaal stoppen met aanbieden (die neemt ze toch nog maar zelden, en eten weigert ze ook steeds). Maar dan kan het humaan inslapen worden met pijnmedicatie erbij en wachten tot ze het dan opgeeft. Maar zo ver is het nog niet.
Ach ze ligt al meer dan een jaar ook aan de fentanyl pleisters, kan ik iig zeggen dat mijn moeder als junk gestorven is. Maar het is belachelijk dat het zo lang door moet gaan.Lach met een schone bips![]()
ik heb die "high" natuurlijk niet zoals ik dat heb als ik bij die event benUw ADH vitamine Worst
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
feestje is al uren aan de gang, maar heb nu pas een echte trance gevoel
Uw ADH vitamine Worst
eindelijk een artiest die niet is over genomen door de technohypeUw ADH vitamine Worst
sow voor het eerst vanavond dat ik even stil was geworden van de muziek
Factor B
Uw ADH vitamine Worst
Dat is wel erg fijn in elk geval, dat ze zo goed voor haar zijn.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jup, en ik neem ze in verpleeghuis niks kwalijk hoor. Die mensen zijn zo lief voor moekeAls ze eenmaal weg is gaan daar serieus een paar grote taarten heen. Ze proberen mee te denken, en de verzorging is echt top. Nooit kom je in een kamer waar ze zich weer onder gescheten heeft of gepist. Moeke is altijd schoon en bed ook. Dus dat is echt Chapeau voor wat ze daar doen.
Maar de regelgeving is gewoon kut. Maar gelukkig kunnen ze als het echt niet meer gaat het verzorgen de normale behandeling qua medicatie totaal stoppen met aanbieden (die neemt ze toch nog maar zelden, en eten weigert ze ook steeds). Maar dan kan het humaan inslapen worden met pijnmedicatie erbij en wachten tot ze het dan opgeeft. Maar zo ver is het nog niet.
Ach ze ligt al meer dan een jaar ook aan de fentanyl pleisters, kan ik iig zeggen dat mijn moeder als junk gestorven is. Maar het is belachelijk dat het zo lang door moet gaan.
Ja, het is te bizar voor woorden dat het zo moet. Ik hoop dat het niet meer al te lang hoeft te duren voor jullie.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Gezondheidquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Niet hierquote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:20 schreef HappyCharly het volgende:
Niet hier typen dan
En lekker dansenUw ADH vitamine Worst
Bepaal ik zelf welWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik dans lekker niet
Of ik dans en niet typequote:
Dan maar doodquote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Een dag niet gedanst, is een dag niet geleefdWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Er zat inderdaad een verborgen bericht in verstopt.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hoho
Worsten mogen dan weer niet![]()
Ze mochten vanuit de verzekering niks meer veranderen qua medicatie of wat dan ook zonder mijn handtekening, Was bij noodopvang toen ze echt uit huis moest omdat het niet meer ging een drama geworden. De dokter in die instelling dacht wel wat met de medicatie te kunnen gaan goochelen om het beter te maken. Psychoses, Wanen, en weet niet wat. Menzis heeft toen in samenspraak met de Neuroloog gezegd dat alleen ik nog over verandering van medicatie ga in samenspraak met de neuroloog. Heeft Menzis ook best veel gekost die fuck up van een wannabe dokter. Heb afgelopen week getekend dat nu het verzorgingshuis mag beslissen wanneer het tijd is haar in slaap te brengen. Er viel een last van mijn schouders daarna. Na 7 jaar die zorg en beslissingen moeten nemen voelt het voor mij nu als afwachten en klaar.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat is wel erg fijn in elk geval, dat ze zo goed voor haar zijn.
Ja, het is te bizar voor woorden dat het zo moet. Ik hoop dat het niet meer al te lang hoeft te duren voor jullie.Lach met een schone bips![]()
Wat een verhaal… heel veel sterkte![]()
Het is een feestje geweestquote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:32 schreef Moeraskat het volgende:
Wat een verhaal… heel veel sterkte![]()
Maar ik heb het wel met alle liefde gedaan
Ja dat geloof ik gelijk. Heb je nog broers of zussen?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het is een feestje geweestMaar ik heb het wel met alle liefde gedaan
Daar heb ik het hier ook al vaker over gehad, geen zin meer in. Al moet ik wel zeggen mijn broer gaat braaf langs bij moeke. Dus die gun ik nog wat. Zusje, laat maar.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik gelijk. Heb je nog broers of zussen?Lach met een schone bips![]()
Oké..quote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Daar heb ik het hier ook al vaker over gehad, geen zin meer in. Al moet ik wel zeggen mijn broer gaat braaf langs bij moeke. Dus die gun ik nog wat. Zusje, laat maar.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ondanks dat ik vind dat je meermaals stom deed net leef ik uiteraard wel met je mee in deze situatie. Fijn dat je nu wat rust ervaartquote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ze mochten vanuit de verzekering niks meer veranderen qua medicatie of wat dan ook zonder mijn handtekening, Was bij noodopvang toen ze echt uit huis moest omdat het niet meer ging een drama geworden. De dokter in die instelling dacht wel wat met de medicatie te kunnen gaan goochelen om het beter te maken. Psychoses, Wanen, en weet niet wat. Menzis heeft toen in samenspraak met de Neuroloog gezegd dat alleen ik nog over verandering van medicatie ga in samenspraak met de neuroloog. Heeft Menzis ook best veel gekost die fuck up van een wannabe dokter. Heb afgelopen week getekend dat nu het verzorgingshuis mag beslissen wanneer het tijd is haar in slaap te brengen. Er viel een last van mijn schouders daarna. Na 7 jaar die zorg en beslissingen moeten nemen voelt het voor mij nu als afwachten en klaar.Trust nobody![]()
om 1 uur is het feessie vandaag al weer klaar, maar morgen hele nacht, hoop dat ik minder teleurgesteld raakUw ADH vitamine Worst
Vond niet dat ik stom deed, ik gaf gewoon reply'squote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ondanks dat ik vind dat je meermaals stom deed net leef ik uiteraard wel met je mee in deze situatie. Fijn dat je nu wat rust ervaart![]()
Maar dank je wel.Lach met een schone bips![]()
te weinig trance muziek op a state of trance, op zich wel lekker dansbare muziek maar veel kan uit anywhere dancefestival zijnquote:Uw ADH vitamine Worst
Zet je toch spotify opquote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
te weinig trance muziek op a state of trance, op zich wel lekker dansbare muziek maar veel kan uit anywhere dancefestival zijnWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
nee, livestream festival, het leuke is dat je je daar laat verrassen wat voor nieuwe muziek er komtquote:Uw ADH vitamine Worst
![]()
R.I.P DTS.![]()
naja gelukkig geen 90 euro plus nog tientallen erbij met eten drinken verspild vandaagUw ADH vitamine Worst
Scheelt weer geld ja.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja joh met Barca Bayern Borussia Lille Leverkussenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Lucky Feyenoord wel met de kant van de loting op weg naar de finale
Jij hebt er kijk op
R.I.P DTS.![]()
Waarom staat dit topic niet in in dat spellen gedeelte maar in onzWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Kijk ff waar PSV tegen moet ALS ze al van Arsenal winnenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja joh met Barca Bayern Borussia Lille Leverkussen
Jij hebt er kijk op
Waarom wel.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Omdat het een spel isssssWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
omdat de SPL mods het niet aankunnenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:44 schreef Moeraskat het volgende:
Waarom staat dit topic niet in in dat spellen gedeelte maar in onzUw ADH vitamine Worst
En club brugge en aston villa aan die kantquote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kijk ff waar PSV tegen moet ALS ze al van Arsenal winnenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
omdat de SPL mods het niet aankunnen![]()
Owja, want die gaan een ronde verder komen met hun tegenstandersquote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En club brugge en aston villa aan die kant
Ik denk dat deze CL setup niet lang zo blijft vinden grote clubs niet leuk PSV Feyenoord Aston Villa en Brugge zo ver door.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Lekker ramen flink open vannachtWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Eerst zienquote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:47 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Vanaf morgen wordt het weer koudWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat is niet waarquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ik zie allemaal max temperaturen van 10 graden, kan je je bier niet eens goed mee koelenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:47 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Vanaf morgen wordt het weer koudUw ADH vitamine Worst
Preciesquote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik zie allemaal max temperaturen van 10 graden, kan je je bier niet eens goed mee koelenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
90 is niet veel voor zo'n festival. En de sfeer zorgt er meestal wel voor dat matige acts, toch leuk klinken 😅quote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:42 schreef hemarookworst het volgende:
naja gelukkig geen 90 euro plus nog tientallen erbij met eten drinken verspild vandaag
Maar ja, dat veel te dure eten en drinken is toch weer minder.![]()
In principe vind ik het een mooie setup, maar om het spannender te maken zouden ze dan de teams uit de "zwakkere" landen de laatste wedstrijd thuis moeten laten spelen. Al is na de voorronde de zooi al geregeld ook kut en doe dan loting met alle clubs in de koker.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik denk dat deze CL setup niet lang zo blijft vinden grote clubs niet leuk PSV Feyenoord Aston Villa en Brugge zo ver door.Lach met een schone bips![]()
Psies, Op het blikje staat 5 -7 °Cquote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik zie allemaal max temperaturen van 10 graden, kan je je bier niet eens goed mee koelen“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Wat je ziet is condens, heeft niets met temp te makenquote:“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Het was 19 graden hier vandaagWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Mwah psg vergane glorie alweer.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Owja, want die gaan een ronde verder komen met hun tegenstandersThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wat jij wil, makker.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:49 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Wat je ziet is condens, heeft niets met temp te makenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik heb de motor onder het kleed vandaan gehaald vandaagquote:Ben ruim 1,5u op pad geweest!
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
nouja wat ik nu zie op de stream vind ik het niet waard, ben blij dat ik niet gegaan benquote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:49 schreef devzero het volgende:
[..]
90 is niet veel voor zo'n festival. En de sfeer zorgt er meestal wel voor dat matige acts, toch leuk klinken 😅
Maar ja, dat veel te dure eten en drinken is toch weer minder.
was vorig jaar veel beter, dit is echt te veel bigroom techno en hard technoUw ADH vitamine Worst
Ik zou sowieso niet gaan naar die herriequote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nouja wat ik nu zie op de stream vind ik het niet waard, ben blij dat ik niet gegaan ben
was vorig jaar veel beter, dit is echt te veel bigroom techno en hard techno
is goed makkerquote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:51 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Makker?! Het is meneer StoorzendertUw ADH vitamine Worst
Wat jij wilquote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:51 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Makker?! Het is meneer StoorzendertWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Is goed meneerquote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:51 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Makker?! Het is meneer Stoorzendert![]()
Hoi makker, je tuinbouw de winter overleefd?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:51 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Makker?! Het is meneer StoorzendertLach met een schone bips![]()
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:51 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Makker?! Het is meneer Stoorzendert![]()
![]()
Wat mag jijquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Aww zal ik er even op gaan zitten?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Geeft niet. Geniet ervanquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik kan de burgemeester van Nijmegen wel vragen om dat te doen?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Aww zal ik er even op gaan zitten?Uw ADH vitamine Worst
Zeker! In de omgeving zijn er zelfs daken afgewaaid, maar mijn constructie staat nogquote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hoi makker, je tuinbouw de winter overleefd?Niet zo heel gek ook als je ziet wat voor balken ik gebruikt heb
Ben ik niet goed genoeg?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik kan de burgemeester van Nijmegen wel vragen om dat te doen?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oké!quote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee doe ik niet, I wanna be a real boy!Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Neem die vorige minister van volksgezondheid in België dan ook ff mee. Ben de naam ff kwijt, maar lijkt op zusje van Hubert Bruls..... En dat als minister van volksgezondheid... Only in Belgium.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik kan de burgemeester van Nijmegen wel vragen om dat te doen?Lach met een schone bips![]()
Maggie de Block, voormalig huisartsquote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Neem die vorige minister van volksgezondheid in België dan ook ff mee. Ben de naam ff kwijt, maar lijkt op zusje van Hubert Bruls..... En dat als minister van volksgezondheid... Only in Belgium.Uw ADH vitamine Worst
Ja man dat weet ik toch, maar dat is bijna Putin's nukes waardig ookquote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:58 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zeker! In de omgeving zijn er zelfs daken afgewaaid, maar mijn constructie staat nogNiet zo heel gek ook als je ziet wat voor balken ik gebruikt heb
![]()
![]()
Ehhhquote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Aww zal ik er even op gaan zitten?Trust nobody![]()
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 01:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
die kan het extra effectief doenben weer te min
Jaaa die, sexy dame wel.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 01:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Maggie de Block, voormalig huisartsLach met een schone bips![]()
Tja het is wel wat bijzonder, vooral als minister van volksgezondheid en voormalig huisarts.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 01:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Maggie de Block, voormalig huisarts![]()
maar morgen gaat beter worden, dat weet ik bijna zekerUw ADH vitamine Worst
Tijd om tanden te poetsenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nu we het toch over politici hebben, mag ik zeggen dat die Femke Wiersma best wel een mooie vrouw is wanneer ze er niet als een gestresste kip uitziet?Lach met een schone bips![]()
Hoop het voor jequote:Op zaterdag 22 februari 2025 01:03 schreef hemarookworst het volgende:
maar morgen gaat beter worden, dat weet ik bijna zekerWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Daar doelde ik dus ook opquote:Op zaterdag 22 februari 2025 01:03 schreef Shii het volgende:
[..]
Tja het is wel wat bijzonder, vooral als minister van volksgezondheid en voormalig huisarts.Only in Belgium
Dat magquote:Op zaterdag 22 februari 2025 01:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
Nu we het toch over politici hebben, mag ik zeggen dat die Femke Wiersma best wel een mooie vrouw is wanneer ze er niet als een gestresste kip uitziet?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Als ze nukes gaan schieten geef ik je adresquote:Op zaterdag 22 februari 2025 01:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja man dat weet ik toch, maar dat is bijna Putin's nukes waardig ook![]()
![]()
Neehoorquote:Op zaterdag 22 februari 2025 01:03 schreef hemarookworst het volgende:
maar morgen gaat beter worden, dat weet ik bijna zekerTrust nobody![]()
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 01:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ze is gewoon een mooie vrouw om te zien. There I said it.
Is goed, heb 2 keldersquote:Op zaterdag 22 februari 2025 01:04 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Als ze nukes gaan schieten geef ik je adres![]()
Oh je muziekquote:Op zaterdag 22 februari 2025 01:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
voor mij wel als ik de line-up zie
Ja dat kan welTrust nobody![]()
En dan hou ik nog niet eens van witte mensenquote:Maar nee ze is gewoon een mooie vrouw.
Pardonquote:Op zaterdag 22 februari 2025 01:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En dan hou ik nog niet eens van witte mensenMaar nee ze is gewoon een mooie vrouw.
Wat is er mis met witte mensen?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 01:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En dan hou ik nog niet eens van witte mensenMaar nee ze is gewoon een mooie vrouw.
Trust nobody![]()
Die ‘:r’ erbij is echt achterlijkWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ook dat geldt dat het morgen altijd beter is, dat is mijn strevenquote:Uw ADH vitamine Worst
Ja ik ben een politiek correct mens, witte mensen en zwarte mensen. Ik wil niet weer de hele woke community op mijn dakquote:
Het gaat om dat gekots erbij. Doe even lekker normaal.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 01:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja ik ben een politiek correct mens, witte mensen en zwarte mensen. Ik wil niet weer de hele woke community op mijn dak
Helemaal niet politiek correct.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Blij voor jouquote:Op zaterdag 22 februari 2025 01:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ook dat geldt dat het morgen altijd beter is, dat is mijn strevenTrust nobody![]()
Owwww, dan had ik daar verkeerde emo aangekliktquote:Op zaterdag 22 februari 2025 01:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het gaat om dat gekots erbij. Doe even lekker normaal.
Helemaal niet politiek correct.
Toevallig weerquote:Op zaterdag 22 februari 2025 01:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Owwww, dan had ik daar verkeerde emo aangekliktTrust nobody![]()
Niet iedereen zit goed in z’n velquote:Op zaterdag 22 februari 2025 01:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat klinkt niet heel overtuigend maar goedWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ongeloofwaardig vooralquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik ben altijd blij als een ander een fijne dag heeftquote:Op zaterdag 22 februari 2025 01:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat klinkt niet heel overtuigend maar goed
Trust nobody![]()
Ik ken de afkortingen niet, dat weet iedereen ook hier dat ik een noob ben. Ik klik gewoon aan in lijstje onder wat ik typequote:![]()
![]()
Nee en daar kan ik over meepratenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 01:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Niet iedereen zit goed in z’n velUw ADH vitamine Worst
Ik gun ze jou ookquote:Op zaterdag 22 februari 2025 01:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik ben altijd blij als een ander een fijne dag heeft
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: