Hij vraagt zich ook niet af waar ze isquote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja en in het begin snapte ik dat 'blenden' zij zijn één etc
maar ik vind het maar een raar verhaal
Echte kroegbaas, allemansvriend waar je niks mee kanquote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Axel is een vriend, die je liever kwijt dan rijk bent, onbetrouwbaar. lekker beetje aanlummelen met iedereen. Heb nog geen echt gesprek van hem gehoord met iemand
Niet echt succesvol.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:09 schreef odie22 het volgende:
pfff probeer jolien te cappen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:09 schreef odie22 het volgende:
pfff probeer jolien te cappen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tijdens de live show draaien de streams ook echt live terwijl er normaal gesproken een paar minuten vertraging in zitten,dat wordt ergens na de liveshow weer zo' vandaar die timejumpquote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:03 schreef Ireth het volgende:
Huh? Jordy bij Peter, 1 seconde later jordy buiten bij pootje!
ik las milenaquote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:11 schreef Kodiak100 het volgende:
Mattie is echt een blad aan een boom
Ze zitten nog in de ontkenningsfase, dus ja ik denk het welquote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:06 schreef Ireth het volgende:
Krijgen we nou echt de komende dagen gezeik over Elsa die niet weg is
Nou ja , ik ben wel afgeknapt door zijn spel .quote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:11 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hij vraagt zich ook niet af waar ze is
Denk dat hij echt alleen voor hemzelf speelt en iedereen probeert te gebruiken om zijn doel te bereiken, wat natuurlijk zijn goed recht is
Alleen wel vreemd voor de kijker
Denk het ookquote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:14 schreef ledn81 het volgende:
Jordy, Jolien en Mattie zijn dus teamleaders
trallalalalalalalalalalalalalaquote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:14 schreef ledn81 het volgende:
Jordy, Jolien en Mattie zijn dus teamleaders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |