Ik moet zeggen, als ik dat weer eens terugzie, na ca. 45 jaar:quote:Op zondag 23 februari 2025 20:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik wilde de intro plaatsen van Maja de Bij omdat het zo'n heerlijke dag was.... kan ik die dus gewoon niet los vinden
Dan stop deze maar ná de song![]()
Bekijk deze YouTube-video
Logica en gezond verstandquote:Op zondag 23 februari 2025 19:08 schreef Aoibhin het volgende:
Wat valt eigenlijk onder 'mannelijke intuïtie' vraag ik me af?Of hebben mannen geen intuïtie?
Ja hè, heb ik toch graag gekeken als kind.quote:Op zondag 23 februari 2025 20:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, als ik dat weer eens terugzie, na ca. 45 jaar:
Het is erg mooi getekend
Maja?quote:Op zondag 23 februari 2025 20:29 schreef chufi het volgende:
Video niet beschikbaar
De gebruiker die de video heeft geüpload, heeft deze video niet beschikbaar gemaakt in jouw land
quote:
Uit de serie oorlogsboeken, de beste die ik de laatste x jaar gelezen heb.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Ach, het is moeilijk bescheiden te blijven.quote:Op zondag 23 februari 2025 20:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik wilde de intro plaatsen van Maja de Bij omdat het zo'n heerlijke dag was.... kan ik die dus gewoon niet los vinden
Dan stop deze maar ná de song![]()
Bekijk deze YouTube-video
Hier was het niet echt lekker. Slaap lekker en tot morge.quote:Op zondag 23 februari 2025 21:20 schreef tong80 het volgende:
Het was idd een heerlijke dag.Truste en tot merrege..........
Ik ga wel zo een poging ondernemen....quote:Op zondag 23 februari 2025 21:47 schreef chufi het volgende:
Lekker vroeg naar bed en dan niet kunnen slapen...
Dan kan je nu Gremlins 2 kijken.quote:Op zondag 23 februari 2025 21:53 schreef Domnivoor het volgende:
Moeite met slapen? Kijk naar Gremlins op Paramount.
Man, wat saaie film![]()
Vroeger vond ik het spannend. Nu valt het tegen.
Jaquote:Op zondag 23 februari 2025 22:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan kan je nu Gremlins 2 kijken.
Het is nog te vroeg om te gaan slapen.quote:Op zondag 23 februari 2025 22:10 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
JaMaar het is wel weer mooi geweest voor vanavond.
Slaap ze en zaag ze niet om Bossiequote:Op zondag 23 februari 2025 21:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ga wel zo een poging ondernemen....
Ik ben overgeschakeld op Contact. Dat vind ik een mooie film.quote:Op zondag 23 februari 2025 22:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is nog te vroeg om te gaan slapen.
Die is al bijna afgelopen.quote:Op zondag 23 februari 2025 22:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ben overgeschakeld op Contact. Dat vind ik een mooie film.
Tikkie jij bent hem?quote:Op zondag 23 februari 2025 22:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ben overgeschakeld op Contact. Dat vind ik een mooie film.
Goedemorgen Chanelquote:
Echt welquote:
Ook, vies koud, nat, mistig en winderig. Niet het weer om even lekker naar buiten te gaan.quote:
Zal het helpen?quote:Op maandag 24 februari 2025 12:04 schreef Domnivoor het volgende:
Rangers van Yosemite National Park hebben een vlag op de kop gehangen.
Langzamerhand komen Amerikanen in verzet![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 februari 2025 20:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[..]
Uit de serie oorlogsboeken, de beste die ik de laatste x jaar gelezen heb.
Wel een bekende, dus misschien kennen jullie hem al.
't Hooge NestDat verhaal ken ik niet. Maar ik zal de titel onthouden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 december 2024 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Jij en Domni is een gevaarlijke combi... Dat rijmt *O*
Dit was ook de terechte opmerking in het AMV topic hieroverquote:Op maandag 24 februari 2025 12:04 schreef Domnivoor het volgende:
Rangers van Yosemite National Park hebben een vlag op de kop gehangen.
Langzamerhand komen Amerikanen in verzet![]()
[ afbeelding ]
Hopelijk wel.quote:
En zo hadden mensen bij wie ik werk ratten in de tuin.quote:Op maandag 24 februari 2025 12:42 schreef Dotteke het volgende:
Ik had net een andere 'vogel' in de tuin,![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja met zo een snoepwinkel in de tuin begrijp ik het welquote:Op maandag 24 februari 2025 12:42 schreef Dotteke het volgende:
Ik had net een andere 'vogel' in de tuin,![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja en heel veel vogeltjes, heel af en toe een klein muisje die ook wat komt snoepen.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:03 schreef drakin het volgende:
[..]
En zo hadden mensen bij wie ik werk ratten in de tuin.
Dit is veel beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |