Goedemorgen Chanelquote:
Echt welquote:
Ook, vies koud, nat, mistig en winderig. Niet het weer om even lekker naar buiten te gaan.quote:
Zal het helpen?quote:Op maandag 24 februari 2025 12:04 schreef Domnivoor het volgende:
Rangers van Yosemite National Park hebben een vlag op de kop gehangen.
Langzamerhand komen Amerikanen in verzet![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 februari 2025 20:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[..]
Uit de serie oorlogsboeken, de beste die ik de laatste x jaar gelezen heb.
Wel een bekende, dus misschien kennen jullie hem al.
't Hooge NestDat verhaal ken ik niet. Maar ik zal de titel onthouden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 december 2024 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Jij en Domni is een gevaarlijke combi... Dat rijmt *O*
Dit was ook de terechte opmerking in het AMV topic hieroverquote:Op maandag 24 februari 2025 12:04 schreef Domnivoor het volgende:
Rangers van Yosemite National Park hebben een vlag op de kop gehangen.
Langzamerhand komen Amerikanen in verzet![]()
[ afbeelding ]
Hopelijk wel.quote:
En zo hadden mensen bij wie ik werk ratten in de tuin.quote:Op maandag 24 februari 2025 12:42 schreef Dotteke het volgende:
Ik had net een andere 'vogel' in de tuin,![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja met zo een snoepwinkel in de tuin begrijp ik het welquote:Op maandag 24 februari 2025 12:42 schreef Dotteke het volgende:
Ik had net een andere 'vogel' in de tuin,![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja en heel veel vogeltjes, heel af en toe een klein muisje die ook wat komt snoepen.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:03 schreef drakin het volgende:
[..]
En zo hadden mensen bij wie ik werk ratten in de tuin.
Dit is veel beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |