abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216781506
Het Russische staatspersbureau Ria Novosti heeft een interview met Gideon van Meijeren gehouden.

https://ria.ru/20250212/meyeren-1998807320.html

quote:

Gideon van Meyeren: Het is realistisch om Oekraïne neutraal te maken onder Trump

Nadat Donald Trump in de Verenigde Staten aan de macht kwam, begonnen politieke partijen in Nederland te beseffen dat hun oproepen om Oekraïne te bewapenen niet langer aansloten bij de nieuwe realiteit. Experts begonnen te praten over de noodzaak om zich te richten op vredesonderhandelingen, aldus Gideon van Meyeren, lid van Forum voor Democratie en lid van de Nederlandse Tweede Kamer, in een interview met Anastasia Ivanova, hoofdcorrespondent bij RIA Novosti.
De parlementariër sprak ook over de reden waarom zijn partij nooit is gestopt met het bepleiten van een dialoog met Rusland, welk scenario voor een regeling voor Oekraïne onder Trump mogelijk is en wat tot de ineenstorting van de NAVO zou kunnen leiden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Dat denk ik wel. De NAVO zonder de VS is volkomen irrelevant. Ja, de Verenigde Staten leveren zeker de grootste bijdrage aan de alliantie. En Trump heeft af en toe gezinspeeld op een mogelijk vertrek uit de NAVO. Ik weet dat hij dit soort partnerschap niet steunt en dat hij kritiek heeft op de NAVO omdat de Europese landen niet genoeg bijdragen. Ik denk dat dit de koers van de NAVO echt zou kunnen veranderen en :) hopelijk zelfs zou kunnen leiden tot het einde van de alliantie.

De vertaling:
https://ria-ru.translate.(...)en-US&_x_tr_pto=wapp

Hopen op het einde van de Navo. Dan ben je wel echt een landverrader hoor. Geef Estland, Letland en Litouwen ook maar meteen weg.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 21 februari 2025 @ 15:07:52 #2
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_216781520
Ik hoop ook op het einde van de NAVO.

(en op het einde van Gideon van Meijeren)
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_216781550
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 15:06 schreef capricia het volgende:
Het Russische staatspersbureau Ria Novosti heeft een interview met Gideon van Meijeren gehouden.

https://ria.ru/20250212/meyeren-1998807320.html
[..]
De vertaling:
https://ria-ru.translate.(...)en-US&_x_tr_pto=wapp

Hopen op het einde van de Navo. Dan ben je wel echt een landverrader hoor. Geef Estland, Letland en Litouwen ook maar meteen weg.
De NAVO in zijn huidige opzet werkt niet. Dus laat dat maar ten einde komen ten faveure van een betere, slagvaardige, doortastend systeem.
  Forum Admin vrijdag 21 februari 2025 @ 15:10:27 #4
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_216781552
We leven werkelijk waar in bizarre tijden
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  vrijdag 21 februari 2025 @ 15:11:06 #5
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_216781559
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 15:07 schreef -XOR- het volgende:
Ik hoop ook op het einde van de NAVO.

(en op het einde van Gideon van Meijeren)
Ik in elk geval op het eerste. De invloed van de VS mag weleens afgelopen zijn hier. Tijd om de eigen broek op te houden en daar kunnen we de Russen prima bij gebruiken. Fijn dus dat er nog mensen zijn die de toenadering opzoeken.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_216781566
Tja, een mafkees was het altijd al, maar dit is echt minachting van het eigen vaderland.

[ Bericht 0% gewijzigd door recursief op 21-02-2025 16:07:29 ]
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  vrijdag 21 februari 2025 @ 15:11:43 #7
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_216781567
Graag deze collaborateur vastzetten.
  vrijdag 21 februari 2025 @ 15:11:52 #8
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_216781569
Gideon ziet er ook echt uit als een landverrader.
En als potloodventer.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_216781571
Vuile nsb'er
Zonder wrijving geen glans
pi_216781590
Hebben ze hem ook gevraagd of hij een blaastest nog steeds ziet als een 'intimiderend lichamelijk onderzoek'?
Of hebben ze hem gevraagd of hij na 2 keer gepakt te zijn met drank op in het verkeer dat nog vaker heeft gedaan als 'geheelonthouder'?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_216781609
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 15:12 schreef Haags het volgende:
Vuile nsb'er
NSB'ers waren juist meegaande NPC normans. Die zoals nu met alles wat het narratief is mee-ageren en lullen. Gideon is juist een verzetsheld.
pi_216781652
Nog wat mooie uitspraken van Gideon in dit artikel:
quote:
Nou, allereerst steunen wij de NAVO als geheel niet. Wij zijn van mening dat de NAVO niet langer moet bestaan.
[..]

Als je de geschiedenis kent, wordt het duidelijk waarom Rusland reageerde. De NAVO bleef maar uitbreiden. De alliantie verbrak haar belofte om zich niet naar Rusland uit te breiden. Bovendien onderdrukt de Oekraïense overheid de Russisch sprekende bevolking in de Donbass . Duizenden van hen werden gedood door het Oekraïense leger. Ik denk dat het heel logisch is dat Rusland dit als een directe bedreiging zag, een bedreiging voor zijn veiligheid. Maar het Westen bleef druk uitoefenen en weigerde te onderhandelen. Rusland bleef maar waarschuwen, maar wij negeerden al deze waarschuwingen. Naar mijn mening zou elk land reageren als de eigen bevolking en de nationale veiligheid in gevaar zijn. In plaats van ons af te vragen of de reactie van Rusland gerechtvaardigd was, zouden we ons moeten afvragen waarom het Westen al deze waarschuwingen negeerde en Rusland bleef onder druk zetten en provoceren. Dat was een heel slecht idee.
Rusland kon er niets aan doen. Eigenlijk zijn wij de oorlog begonnen. :')
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator vrijdag 21 februari 2025 @ 15:22:14 #13
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_216781714
Fascist heult met fascist.

Ach.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_216781927
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 15:11 schreef recursief het volgende:
posticon_0
Tja, een mafkees was het altijd al, maar dit is echt minachting van het eigen vanderland.
Waarom?
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_216782042
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 15:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
Fascist heult met fascist.

Ach.
Zelensky liet Oekraïense burgers actief oppakken om zonder training aan het front te vechten, wat resulteerde in vele dodelijke Oekrainse slachtoffers. Terwijl hij zelf profiteerde van een deel van de westerse hulpgelden en cocaïne gebruikte in zijn bunker (corrupte Oekraine drukt 100 miljard achterover, no receits). Wie speelt hier de rol van dictator?

tiktok
pi_216782095
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 15:36 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Waarom?
Weet ie niet.
pi_216782133
Fucking landverrader dat het is. Enkele reis Moskou met hem.
For great justice!
pi_216782174
Deze man is wat men 80 jaar geleden een NSB’er noemde. Bizar, koekoek.
U MAD?
pi_216782197
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 15:47 schreef Q. het volgende:
Fucking landverrader dat het is. Enkele reis Moskou met hem.
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 15:49 schreef de_boswachter het volgende:
Deze man is wat men 80 jaar geleden een NSB’er noemde. Bizar, koekoek.
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 15:12 schreef Haags het volgende:

Vuile nsb'er
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 15:11 schreef Hexagon het volgende:
Graag deze collaborateur vastzetten.
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 15:11 schreef Hyperdude het volgende:
Gideon ziet er ook echt uit als een landverrader.
Wel mooi hoe ultranationalistisch mensen nog blijken te zijn. De oorlogszuchtige Germaan, naarstig opzoek naar een vijand, is nog springlevend in Nederland.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  vrijdag 21 februari 2025 @ 15:51:56 #20
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_216782235
quote:
80s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 15:50 schreef Akathisia het volgende:

[..]
[..]
[..]
[..]
Wel mooi hoe ultranationalistisch mensen nog blijken te zijn. De oorlogszuchtige Germaan is nog springlevend in Nederland.
Ja wat vreemd als iemand een totaal kwaadaardig regime, dat onze vijand is, helpt op wat voor manier dan ook.

Dat soort mensen moeten uit onze samenleving worden verwijderd als gezwellen.
  vrijdag 21 februari 2025 @ 15:53:17 #21
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_216782266
O nee een interview knoop hem op
pi_216782276
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 15:51 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Ja wat vreemd als iemand een totaal kwaadaardig regime, dat onze vijand is, helpt op wat voor manier dan ook.

Dat soort mensen moeten uit onze samenleving worden verwijderd als gezwellen.
Precies. Vijand! Zwart-wit! Kwaadaardig! Divine Good! War machine goes brrrrt.

Teleurstellend zooitje globalisten hier.
pi_216782314
Rioolrat ontmaskerd (alweer).
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  vrijdag 21 februari 2025 @ 15:59:45 #24
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_216782384
quote:
9s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 15:53 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Precies. Vijand! Zwart-wit! Kwaadaardig! Divine Good! War machine goes brrrrt.

Teleurstellend zooitje globalisten hier.
Ja je kan lang of kort lullen. Het Poetin regime is totaal en absoluut kwaadaardig en onze vijand. Wie hen goedpraat is op zijn minst verdacht.
pi_216782391
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 15:59 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Ja je kan lang of kort lullen. Het Poetin regime is totaal en absoluut kwaadaardig en onze vijand. Wie hen goedpraat is op zijn minst verdacht.
Dat is hetzelfde slag volk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')