SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Scrummie op 21-02-2025 19:06:20 ]
Tegen Arsenal sowieso kansloos ja, tegen Inter iets minder kansloos.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:20 schreef Irritatie100 het volgende:
Beetje saai, maar lijkt me resultaattechnisch gezien gunstiger dan Arsenal.
Die van ons ook.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:24 schreef maxi-mus het volgende:
De keeper van Inter is in ieder geval geblesseerd.
Ditquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bayern of Leverkussen lijkt mij.
Saai, die hebben we allebei al gehad.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bayern of Leverkussen lijkt mij.
Inter heeft dit seizoen geen enkele keer gewonnen van AC.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:31 schreef Tjacka het volgende:
Haha lekker voor jullie. Alleen deze gasten zijn een stuk beter
Mwoahquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:31 schreef Tjacka het volgende:
Haha lekker voor jullie. Alleen deze gasten zijn een stuk beter
In ironische of oprechte zin?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Geen Azzenal.
Ik had Van Persie wel een warm onthaal gegund daar.
Vanaf Londen vlieg je best goedkoop naar Milaan.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daar gaat je vliegticket (lol)
Lekker Easyjet 45 euro gesponsord
Wat een verademing hier als je dat vergelijkt met bijvoorbeeld het Ajax topic.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:39 schreef Coco het volgende:
In het Ajax topic gaat het over Feyenoord.
Individueel misschien niet maar Inter is wel veel meer een team met een duidelijk tactisch plan. Maar kansloos ben je niet. Hup Feyenoord.quote:
Dat ben ik met je eens.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Individueel misschien niet maar Inter is wel veel meer een team met een duidelijk tactisch plan. Maar kansloos ben je niet. Hup Feyenoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |