SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Psychopaten.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:20 schreef Dr_Flash het volgende: [..] Schijnen ook mensen te zijn die oliebollen met mayo eten.
Bedankt!!!quote:
Ik maak me zorgen om jequote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:22 schreef Moeraskat het volgende:
Mc flurry met knoflookaus
Oliebollen met mayo
Kiwi met schil.
Kei normaal. En lekker
Heb je even.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:23 schreef Moeraskat het volgende:
Noem eten wat niet lekker is met mayo of chocoladesaus
Een tictac.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:23 schreef Moeraskat het volgende:
Pepermuntquote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:23 schreef Moeraskat het volgende:
Heus wel met chocoladequote:
Jij bent afquote:
Nu gaan die viespeuken weer zeggen dat After Eight lekker is.quote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jij bent afchocolade en munt is hemels
Zo is het @LTVDK @essnhillsquote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Snelle leerlingquote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Nu gaan die viespeuken weer zeggen dat After Eight lekker is.
Het ging pijlsnel aldus de niet meer levende bestuurder.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:26 schreef Nattekat het volgende:
Hoe de neuk kan je midden in de nacht die gigantische pijlwagen met lichten en alles niet zien[ afbeelding ]
Lukte Tom Waes toch ook met drank op.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:26 schreef Nattekat het volgende:
Hoe de neuk kan je midden in de nacht die gigantische pijlwagen met lichten en alles niet zien[ afbeelding ]
Hij had een Waes voor z’n ogen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Lukte Tom Waes toch ook met drank op.
Gelachenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Schijnen ook mensen te zijn die oliebollen met mayo eten.
Hoi Robquote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:27 schreef Haags het volgende:
[..]
Het ging pijlsnel aldus de niet meer levende bestuurder.
Die telefoon was belangrijker.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:26 schreef Nattekat het volgende:
Lekker op je telefoon zittenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:26 schreef Nattekat het volgende:
Weet niet eens meer wie dat was. KingFlopland of zo'n andere driekwarter toch?quote:
Ik denk dat dat precies de reden is waarom die pijlwagen daar stond.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:31 schreef Haags het volgende:
Maar het punt waarop het gebeurde, de a4 bij Rijswijk, verbaasd me weer niet. Daar gebeuren echt teveel ongelukken.
Ze moeten echt eens kijken naar die weg en de veiligheid daar want het loopt daar echt uit de hand qua ongelukken.
Als dat zo is, Darwingenot.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die telefoon was belangrijker.
Ja leuk.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat dat precies de reden is waarom die pijlwagen daar stond.
Maar volle bak tegen een pijlwagen rijden? Daarvoor moet je eerst twee rode kruisen en de knipperende pijl op de matrixborden negeren, en vervolgens ook nog dat gigantische lichtgevende ding niet zien tot het te laat is. Het is nou ook niet zo dat ie vlak na een bocht staat.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:31 schreef Haags het volgende:
Maar het punt waarop het gebeurde, de a4 bij Rijswijk, verbaasd me weer niet. Daar gebeuren echt teveel ongelukken.
Ze moeten echt eens kijken naar die weg en de veiligheid daar want het loopt daar echt uit de hand qua ongelukken.
@Van_Poppelquote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet niet eens meer wie dat was. KingFlopland of zo'n andere driekwarter toch?
Nee het tijdstip is ook wat apart dus zal wel een andere reden hebben (drugs of drank ofzo)quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar volle bak tegen een pijlwagen rijden? Daarvoor moet je eerst twee rode kruisen en de knipperende pijl op de matrixborden negeren, en vervolgens ook nog dat gigantische lichtgevende ding niet zien tot het te laat is. Het is nou ook niet zo dat ie vlak na een bocht staat.
De horrorpoller @AirwiN @liesje1979quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon een poller bij de oprit. IQ onder de 100? PIEW ding omhoog. Niet de A4 op jij
Je bent zelf een viespeukquote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Nu gaan die viespeuken weer zeggen dat After Eight lekker is.
echt waar @fetXquote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik mis de interviews met een beteuterde Henk en Ingrid die er bovenop reden ondanks de lichtshow die er gebouwd was om dat ding.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:40 schreef Haags het volgende:
[..]
De horrorpoller @:airwin @:liesje1979![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik mis de interview met een beteuterde Henk en Ingrid die er bovenop reden ondanks de lichtshow die er gebouwd was om dat ding.
ja maar ud is ook heel fuwarrentquote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik mis de interview met een beteuterde Henk en Ingrid die er bovenop reden ondanks de lichtshow die er gebouwd was om dat ding.
Pisgeel toch wel ?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:48 schreef UitStraling het volgende:
Chocolade met munt is voor bejaarden met geel ondergoed, zo is het altijd al geweest.
Gaat ook op voor Advocaat met slagroom, kapot gekookte groentesoep, tomatensap, Boerenjongens en vanillevla uit een pak.
Ben je weer aan het slenteren door Budadorpquote:
Ik reageer hier maar even op, hebben we dat ook weer gehad.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:48 schreef UitStraling het volgende:
Chocolade met munt is voor bejaarden met geel ondergoed, zo is het altijd al geweest.
Gaat ook op voor Advocaat met slagroom, kapot gekookte groentesoep, tomatensap, Boerenjongens en vanillevla uit een pak.
Met mayo, allesquote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:23 schreef Moeraskat het volgende:
Dit is niet nodig.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik reageer hier maar even op, hebben we dat ook weer gehad.
Hierna had je moeten stoppen met typen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:48 schreef UitStraling het volgende:
Dat ding hield Den Haag veilig.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:46 schreef Haags het volgende:
[..]die vlaggetjes en zulks er ook bij. @:LIESJE1979 en ik hebben daar keihard om gelachen
Net als driekwart van jouw hele oeuvre. Doe je niks aan.quote:
Alleen als die bestuurders daarna hun rijbewijs permanent moesten inleverenquote:
De pure polemische schoonheid zit hem in het EQ van de lezer.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net als driekwart van jouw hele oeuvre. Doe je niks aan.
Is hier niet aanwezigquote:
weer en klimaat staan niet in mijn functieomschrijvingquote:Op vrijdag 21 februari 2025 07:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kun je beginnen met de buitentemperatuur? Met 11 graden schiet het niet op met de winter natuurlijk.
Dat we van het EQ van de schrijver weinig te verwachten hadden was allang duidelijk ja.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De pure polemische schoonheid zit hem in het EQ van de lezer.
Tijd om je functieomschrijving aan te passen danquote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
weer en klimaat staan niet in mijn functieomschrijving
nee dat werd gedaan door externe factoren toen ik even niet keekquote:
Krentenkakker.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alleen als die bestuurders daarna hun rijbewijs permanent moesten inleveren
Anders zorgt dat alleen voor een stijging in de premies van de autoverzekeringen
weet wat je vraagt, #teamlentezomer hierquote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tijd om je functieomschrijving aan te passen dan.
Gelukkig werk ik vandaag thuisquote:Aluminium platen vallen van vrachtwagen op A17, vijftien auto's beschadigd
Een vrachtwagen heeft vrijdagochtend op de A17 een grote lading aluminium platen verloren. Daardoor raakten volgens de politie tien tot vijftien auto's beschadigd. Niemand raakte gewond, wel is er veel materiële schade, zoals lekke banden, aldus de politie. Het ongeluk gebeurde bij Oud Gastel in de richting van Roosendaal.
De chauffeur van de verloren lading is doorgereden. De politie is op zoek naar de vrachtwagen. 'Ben jij de chauffeur of weet je wie dit is? Bel 0900-8844', roept de politie op.
https://www.omroepbrabant(...)ien-autos-beschadigd
Je moeder.quote:
Af en toe een gestoorde zenuwachtige OCD'er met hoog IQ en pure toversskilz op Excelgebied maar ja daar verongeluk je op het eerste de beste kruispunt mee.quote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Af en toe een gestoorde zenuwachtige OCD'er met hoog IQ en pure toversskilz op Excelgebied maar ja daar verongeluk je op het eerste de beste kruispunt mee.
in BE zitten er stootkussens etc omheeb, in NL is het boem en hemelenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:26 schreef Nattekat het volgende:
Oke Joop @Kukelecucktsju10quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
Terug uit de wijk. Bijna weekend
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik maak me zorgen om je
Is dit voor de samenvatting vanavond?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
[ afbeelding ] TSDC maakt zich zorgen.
Ja na Studio Sport komt het Foquevillejournaal. Opgelezen door @Budapestenaarquote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is dit voor de samenvatting vanavond?
Zijn vrouw doet de hele dag Bilatjes en teamsvergaderingen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:11 schreef UitStraling het volgende:
Militairen, bouwvakkers en straaljagerpiloten tekort en Bauke smeert de bammetjes.
https://www.telegraaf.nl/(...)ieel-afhankelijk-ben
Voor m’n dagboekquote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is dit voor de samenvatting vanavond?
Jij hebt zeker een abonnementquote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:11 schreef UitStraling het volgende:
Militairen, bouwvakkers en straaljagerpiloten tekort en Bauke smeert de bammetjes.
https://www.telegraaf.nl/(...)ieel-afhankelijk-ben
Als haar baas een keer stoer hoest springt ze over.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zijn vrouw doet de hele dag Bilatjes en teamsvergaderingen.
Is ook belangrijk.
Waarom link je er dan naartoequote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee ik lees geen plebskranten
Ik vind 48+ kaas lekker maar moet me altijd legitimeren daarvoor bij de kassa.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:23 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ] Oké 20+ kaas is minder lekker dan ik dacht.
Die van slankie vond ik nog wel okequote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:23 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ] Oké 20+ kaas is minder lekker dan ik dacht.
Moersleutel Fruit Blizzard?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:26 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil een fruitige IPA of rosé, tips iemand?
Een blok?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die van slankie vond ik nog wel oke
Hopla, nog 60 jaar gratis kost en inwoning ten laste van de taxpayer.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:31 schreef Moeraskat het volgende:
Erasmusschutter krijgt levenslang voor drievoudige moord.
Mooi.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:31 schreef Moeraskat het volgende:
Er gaat hier wel mee ten koste van de belastingbetaler.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hopla, nog 60 jaar gratis kost en inwoning ten laste van de taxpayer.
Klopt. Dan maar even wat uitkeringen intrekken van fraudeurs ter compensatiequote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, normaal houd ik het bij 1 kopje koffie, maar nu wil ik een 2equote:
quote:
https://vandestreekbier.n(...)-house-non-alcoholicquote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:26 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil een fruitige IPA of rosé, tips iemand?
Er is zo'n leuke nieuwslezeres emoticon.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:31 schreef Moeraskat het volgende:
De tweede is een stuk lekkerderquote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:34 schreef Moeraskat het volgende:
Ik wil ook koffie want de eerste was vies
geen tbs?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:31 schreef Moeraskat het volgende:
dat klinkt goedquote:
Weet niet of ze dat hebben, dit waren destijds plakjesquote:
konden we maar ruilen, echt oneerlijkquote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Non Alcoholicquote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:34 schreef Recce het volgende:
[..]
https://vandestreekbier.n(...)-house-non-alcoholic
Dat kan niet samenquote:
Ho ho daar ging de stemming niet overquote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:34 schreef Moeraskat het volgende:
Ik wil ook koffie want de eerste was vies
Dan moet je nu aan het bier toch?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Non Alcoholicdan kies ik wel een ander lekker drankje
![]()
maar heb er nu zin in want zon, kan ook dat ik vanavond moe ben en denk 'mwehhh, laat maar'
Sangriaaaaaaquote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:36 schreef Crack_ het volgende:
Non Alcoholic dan kies ik wel een ander lekker drankje
SPEKquote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb 3 gebakken eieren met SPEK op en 4 boterhammen
Excuusquote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ho ho daar ging de stemming niet over
Hadden ze toch bij die ene gast gedaan die dat meisje in het bos heeft verkracht en vermoord? Weet zijn naam niet meerquote:
Helemaal losgeslagenquote:
Dat is zooo lekker hequote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het is best redelijk weer
Gelijk mijn winterjassen naar buiten gegooid om te luchten
eitjesquote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:38 schreef AirwiN het volgende:
Ik ga maar eens een eitje koken voor de lunch. Of twee.
quote:
Dat drink ik echt nooit uit mezelfquote:
je moet dan eerst tbs volgen en daarna je straf, tegelijk kan niet (wat echt super stom is)quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hadden ze toch bij die ene gast gedaan die dat meisje in het bos heeft verkracht en vermoord? Weet zijn naam niet meer
Tbs is toch altijd na de straf?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
je moet dan eerst tbs volgen en daarna je straf, tegelijk kan niet (wat echt super stom is)
TBS is gericht op terugkeer in de samenleving.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hadden ze toch bij die ene gast gedaan die dat meisje in het bos heeft verkracht en vermoord? Weet zijn naam niet meer
Hij is vooral wat lichter qua alcoholpercentage, NEIPA vs DIPA (Double).quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:37 schreef Crack_ het volgende:
Is fruit blizzard iets heel anders dan fruit bomb@:ijsdraakje
SPEKquote:
jaquote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Tbs is toch altijd na de straf?
das toch bij volledig ontoerekensvatbaar. of hoe schrijf ik datquote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:43 schreef Crack_ het volgende:
Of eerst je straf en dan tbsDenk dit, want soms wordt er voor gekozen om geen straf te geven maar enkel tbs omdat therapie belangrijker is dan straf
Ik ook nietquote:
ahhh, thanksquote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij is vooral wat lichter qua alcoholpercentage, NEIPA vs DIPA (Double).
Daarom kan het dus niet samen jaquote:
Yolo.quote:
Klopt, is met beddengoed ook zo, dat ruikt zo heerlijk fris danquote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is zooo lekker he
[..]
eitjeseet je ze zo of met iets?
[..]lig ik om acht uur in bed vanavond
[..]
Dat drink ik echt nooit uit mezelf![]()
Nee want hij mag niet terugkomen in de maatschappijquote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:45 schreef bitterbal het volgende:
TBS en levenslang niet toegestaan
Het is een rechter niet toegestaan om naast een levenslange gevangenisstraf ook TBS met dwangverpleging op te leggen
nou oke. volgens mij hoort die Erasmus schutter tbs te krijgen
Ja maar als hij toch nooit meer terugkomt in de samenleving heeft die TBS ook niet echt nut.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:45 schreef bitterbal het volgende:
Het is een rechter niet toegestaan om naast een levenslange gevangenisstraf ook TBS met dwangverpleging op te leggen
ja maar levenslang is niet levenslangquote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee want hij mag niet terugkomen in de maatschappij
Jawelquote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar levenslang is niet levenslang
die sowieso jaquote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
das toch bij volledig ontoerekensvatbaar. of hoe schrijf ik dat
Dat kan toch nooit gekkie. "Oh over vijf jaar ga je dood. Kom nu maar even TBS volgen dan."quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:46 schreef bitterbal het volgende:
er was iemand en die had dan dacht ik 5 jaar korter gekregen dan levenslang en daarna tbs.
Nee, levenslang is levenslang. Echtquote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:46 schreef bitterbal het volgende:
de hoge raad had toch besloten dat levenslang onmenselijk was ?
heh?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat kan toch nooit gekkie. "Oh over vijf jaar ga je dood. Kom nu maar even TBS volgen dan."
Soms wel. Maar dacht dat er na 35 jaar werd gekeken of je nog kans maakte op terugkeer naar de samenleving?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar levenslang is niet levenslang
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ook nietAlleen als ik in Spanje in de zon zit maar ja wanneer gebeurt dat nou.
Ja of als ik met jou op een meet ben. Soms.
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:45 schreef bitterbal het volgende:
Oh ja?quote:
Blijkbaarquote:
ooh dacht dat het was teruggedraaidquote:In Nederland kent men geen regeling voor voorwaardelijke invrijheidstelling bij een levenslange gevangenisstraf.[8][9] Gratie kan verleend worden bij koninklijk besluit.
Nee. Maar goed sommige dingen had ik al gezegd en dan vraagt toch iemand het weer terwijl ik net iets zei. Maar okeeeeequote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee poes maar meerdere mensen quoten. ga niet iedereen quoten met dezelfde reactie
En die had ook levenslang.quote:Bouyeri komt op zijn vroegst in 2029 in aanmerking voor beoordeling tot gratie.
Waar heb je dat gelezen over die vent?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee. Maar goed sommige dingen had ik al gezegd en dan vraagt toch iemand het weer terwijl ik net iets zei. Maar okeeeee
is die van Theo?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:50 schreef CherryLips het volgende:
Maar:
[..]
En die had ook levenslang.
NOSquote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waar heb je dat gelezen over die vent?
Kouwe glühwein met fruit denk ik. Tenminste zo zou ik het maken. Denk ik. En misschien kom ik er dan wel achter dat sangria veel zoeter is. Maar ja zien we dan wel weerquote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:48 schreef Crack_ het volgende:
verse sangria is misschien wel lekker, heb eigenlijk geen idee wat het precies is
Ik wil mij dat niet voorstellenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:51 schreef Moeraskat het volgende:
Stel je voor dat ze na die járen lange processen die Holleeders en Taghi’s weer buiten laten lopen.
Klopt. Maar gratie wordt zelden tot nooit verleendquote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:50 schreef CherryLips het volgende:
Maar:
[..]
En die had ook levenslang.
(gaat over die knakker die Van Gogh had vermoord)
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil mij dat niet voorstellen
gatsie, nee joh dat is echt wat anders hoor (zou ik zeggen, straks blijkt het hetzelfde te zijnquote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kouwe glühwein met fruit denk ik. Tenminste zo zou ik het maken. Denk ik. En misschien kom ik er dan wel achter dat sangria veel zoeter is. Maar ja zien we dan wel weer
Denk eens aan alle engnekken die nog rondlopen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
gatsie, nee joh dat is echt wat anders hoor (zou ik zeggen, straks blijkt het hetzelfde te zijn)
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Denk eens aan alle engnekken die nog rondlopen.
En ook degenen die nooit gepakt zullen wordenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom post je dit?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:53 schreef Dotteke het volgende:
Zo de kleine (kleindochter 3 jaar) is weer naar huis, volgens mij zit ze in de warom fase
Oma ga je mee op de bank zitten, is goed schat zeg ik. Warom dan oma![]()
Wat doen die mensen, komen ze hierheen. Nee Luna en oma weet ook n iet waar ze heen gaan. O warom niet.
Omdat oma dat niet weet, o warom niet. Daar zijn die mensen weer, waar zijn ze geweest oma. Dat weet ik toch niet Luna, warom niet? pppffff Oma waarom gaan die meneer en die mevr de hond uitlaten die die kant en die die kant. Weet oma niet lieverd. O warom niet oma. Waarom staat die mevr stil met dat kleine hondje(puppie). Ik dacht, ja nu heb ik een antwoord. Omdat hij moet plassen of poepen Luna. Je raad het.... warom dan oma. Waarom gaat die mevr die kant op. Weet ik niet Luna. Warom nie. Warom gaan ze bij die auto kijken oma, Weet ik niet Luna. warom niet oma. Je snapt het al ze zit in de warom fase
En dit was nog maar een klein gedeelte van al die waarom vragen
Oma ga je mee op de bank zitten, is goed schat zeg ik. Warom dan oma
Wat gaf het weg dat ze in de waarom-fase zit?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:53 schreef Dotteke het volgende:
Zo de kleine (kleindochter 3 jaar) is weer naar huis, volgens mij zit ze in de warom fase
Oma ga je mee op de bank zitten, is goed schat zeg ik. Warom dan oma![]()
Wat doen die mensen, komen ze hierheen. Nee Luna en oma weet ook n iet waar ze heen gaan. O warom niet.
Omdat oma dat niet weet, o warom niet. Daar zijn die mensen weer, waar zijn ze geweest oma. Dat weet ik toch niet Luna, warom niet? pppffff Oma waarom gaan die meneer en die mevr de hond uitlaten die die kant en die die kant. Weet oma niet lieverd. O warom niet oma. Waarom staat die mevr stil met dat kleine hondje(puppie). Ik dacht, ja nu heb ik een antwoord. Omdat hij moet plassen of poepen Luna. Je raad het.... warom dan oma. Waarom gaat die mevr die kant op. Weet ik niet Luna. Warom nie. Warom gaan ze bij die auto kijken oma, Weet ik niet Luna. warom niet oma. Je snapt het al ze zit in de warom fase
En dit was nog maar een klein gedeelte van al die waarom vragen
Oma ga je mee op de bank zitten, is goed schat zeg ik. Warom dan oma
Zou er ook een FOK!-er tussenzitten?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:53 schreef Moeraskat het volgende:
Ongeveer 40 mensen hebben nu levenslang. Valt mee.
Vincent waarschijnlijk niet.quote:
Ik hou niet van gluhweinquote:
Wie missen wequote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou er ook een FOK!-er tussenzitten?
Ik vind dat die mensen ook mogen kiezen voor een vredige doodquote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:56 schreef bitterbal het volgende:
lijkt mij zo raar om te weten dat je nooit meer gevangenis gaat verlaten
Theo H?quote:
Omdat het kanquote:
Nee, Theo de dode.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Theo H?
Die had levenslang voor marteling en moord op drie meisjes, toch?
Ja, mij ook.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:56 schreef bitterbal het volgende:
ja een is van die koetsier moorden ofzo dacht ik. Die heeft mensen in een cafe vermoord. Al staat mij er iets van bij dat die tijdens zijn straf al naar buiten mocht, buiten de gevangenis mocht werken en zelfs een nieuwe relatie heeft gekregen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:55 schreef Moeraskat het volgende:
Slechts drie van de in Nederland tot levenslang veroordeelden met een veroordeling na 1970 hebben gratie gekregen. Een groter aantal heeft reeds om gratie gevraagd, maar dit is in alle andere gevallen afgewezen.
nah komen ze er mee wegquote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind dat die mensen ook mogen kiezen voor een vredige dood
Ja, dat zat ik mij ook af te vragen, warom denk ik dat ze in de waarom fase zitquote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat gaf het weg dat ze in de waarom-fase zit?
Nee het slachtoffer. Die regiseur.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Theo H?
Die had levenslang voor marteling en moord op drie meisjes, toch?
Keuze 1: voor eeuwig de gevangenis inquote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind dat die mensen ook mogen kiezen voor een vredige dood
ja maar volgens google is levenslang echt levenslang in nlquote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, mij ook.
Maar daarom hebben ze toch geen levenslang meer, als in dat je niet meer de gevangenis verlaat, want mensen moeten perspectief hebben op een toekomst
(niet mijn mening, maar dat was wel het uitgangspunt, dacht ik)
Ja…. En het is daar de hoge school voor criminaliteit. Dus beter wordt je er niet van.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:56 schreef bitterbal het volgende:
Oh gaat het daar over. Sorryquote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee het slachtoffer. Die regiseur.
nee maar als ze niet meer vrij komen maakt dat ook niet echt meer uit denk ikquote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja…. En het is daar de hoge school voor criminaliteit. Dus beter wordt je er niet van.
Ja klopt, wel met kans op vrijlating tegen bepaalde voorwaarden, maar goed om te weten iddquote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar volgens google is levenslang echt levenslang in nl
Edwin . S kreeg gratiequote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja een is van die koetsier moorden ofzo dacht ik. Die heeft mensen in een cafe vermoord. Al staat mij er iets van bij dat die tijdens zijn straf al naar buiten mocht, buiten de gevangenis mocht werken en zelfs een nieuwe relatie heeft gekregen.
Weet nou niet of hij wel of niet gratie heeft gehad
Er doet hier wel meer pijn aan mijn ogen, tbhquote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:58 schreef IJsdraakje het volgende:
"Warom" doet wel serieus pijn aan m'n ogen.
Wrom?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:58 schreef IJsdraakje het volgende:
"Warom" doet wel serieus pijn aan m'n ogen.
Zeker. Maar als je 25 jaar krijgt welquote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar als ze niet meer vrij komen maakt dat ook niet echt meer uit denk ik
..het felle licht?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er doet hier wel meer pijn aan mijn ogen, tbh
Denk dat als je 25 jaar krijgt, je niet heel veel meer verpest kan raken door zware criminelen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zeker. Maar als je 25 jaar krijgt wel
Die vrijwel nooit doorgaanquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja klopt, wel met kans op vrijlating tegen bepaalde voorwaarden, maar goed om te weten idd
ja oke das niet zo handigquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zeker. Maar als je 25 jaar krijgt wel
Oké 10 dan.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Denk dat als je 25 jaar krijgt, je niet heel veel meer verpest kan raken door zware criminelen.
quote:Het OM gaf aan geen levenslange gevangenisstraf te willen eisen, omdat bij een dergelijke strafoplegging de kans bestond dat hij na 25 jaar zonder behandeling in de maatschappij zou kunnen terugkeren.
Ja. o.a.quote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die vrijwel nooit doorgaan![]()
Vind dat wel goed. Levenslang opleggen en dan opties bieden zodat het toch niet levenslang hoeft te zijn. Die mensen lekker hoop geven en dan nooit toekennen.
De sadist in mij is tevreden.
Ik heb die zaak niet gevolgd dus daar durf ik geen uitspraken over te doen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:02 schreef CherryLips het volgende:
Maar die lul de behanger die Anne Faber had vermoord:
[..]
Touwtje om hun linkerschoen, vrijlaten, vrolijk nazwaaien en hard aan het touwtje laten trekken door een roedel negers.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die vrijwel nooit doorgaan![]()
Vind dat wel goed. Levenslang opleggen en dan opties bieden zodat het toch niet levenslang hoeft te zijn. Die mensen lekker hoop geven en dan nooit toekennen.
De sadist in mij is tevreden.
Die zaak is hoerigkut, echt van alle kanten (oke alle mensen die hebben geholpen met zoeken was echt fantastischquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb die zaak niet gevolgd dus daar durf ik geen uitspraken over te doen.
*Kijkt naar de schoen.quote:
Nou dan zijn we al best een heel eind tochquote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik hou niet van gluhweininternet zegt dat het rode wijn is trouwens, met fruit. Hmmm
Foodpics plsquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:06 schreef bitterbal het volgende:
waar gaan vanaaf bij een nieuwe zaak eten waar ze gerechten hebben met stamppot![]()
De watquote:
gaat met fruit heeeel snelquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dan zijn we al best een heel eind toch![]()
Ik denk ook dat je het fruit er een dag of zo van tevoren in moet doen zodat het marineert en alcohol opneemt. Zou het niet?
Heeft Sinterklaas ook gered hoor. Velen jaren aan een stuk. Bisschopswijn met veel kaneel.quote:
Volgens mij was het dat hij voor zijn stoornis behandeld MOET worden. En aangezien TBS niet met levenslang kan, is het daarom 25 jaar. Of zo.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die zaak is hoerigkut, echt van alle kanten (oke alle mensen die hebben geholpen met zoeken was echt fantastisch) maar politie heeft zich hier ook absoluut niet aan de regels gehouden
Twee touwtjes voor het mopshondenneuzen effect.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*Kijkt naar de schoen.
Even bepalen of hij links of rechts is.
Nou, arme schoenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Twee touwtjes voor het mopshondenneuzen effect.
ja dit was ook de reden, dat zei ik hier eerder. dat die minder celstraf had gekregen zodat die ook tbs kon krijgenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Volgens mij was het dat hij voor zijn stoornis behandeld MOET worden. En aangezien TBS niet met levenslang kan, is het daarom 25 jaar. Of zo.
Want stel je voor dat hij toch wel gratie krijgt… dan zou hij onbehandeld in de maatschappij terugkomen.
Maar vergeet niet dat TBS elke keer verlengd kan worden. Dus met een beetje geluk verlengen ze dat keer op keer en komt hij sowieso niet terug in de maatschappij.
Ik ben diverse keren in een tbs kliniek geweest. Waar ze dwangverpleging toepassen. En dat is ook gewoon net een gevangenis. Dus op zich.
Dat kan wel, priemquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Volgens mij was het dat hij voor zijn stoornis behandeld MOET worden. En aangezien TBS niet met levenslang kan, is het daarom 25 jaar. Of zo.
Want stel je voor dat hij toch wel gratie krijgt… dan zou hij onbehandeld in de maatschappij terugkomen.
Maar vergeet niet dat TBS elke keer verlengd kan worden. Dus met een beetje geluk verlengen ze dat keer op keer en komt hij sowieso niet terug in de maatschappij.
Ik ben diverse keren in een tbs kliniek geweest. Waar ze dwangverpleging toepassen. En dat is ook gewoon net een gevangenis. Dus op zich.
Moet die beste man weten.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heeft Sinterklaas ook gered hoor. Velen jaren aan een stuk. Bisschopswijn met veel kaneel.
+ politie had zich niet aan regels gehouden maar zal wel bijreden zijn ipv primairquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dit was ook de reden, dat zei ik hier eerder. dat die minder celstraf had gekregen zodat die ook tbs kon krijgen
Ja, maar wat was er mis gegaan bij de politie. Weet je dat? Ben benieuwdquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dit was ook de reden, dat zei ik hier eerder. dat die minder celstraf had gekregen zodat die ook tbs kon krijgen
Luie mensen dweil. Deze:quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
De wat
[..]
gaat met fruit heeeel snelik ben gevoelig voor oud eten, bij een dag krijg ik kriebels maar misschien is dat inderdaad wel beter en de bedoeling hoor
![]()
Ik wil dit nu testen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Maar dat geldt dan dus voor iedereen die levenslang krijgt.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:09 schreef Moeraskat het volgende:
Hard aangepakt en schouder uit de kom oidquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, maar wat was er mis gegaan bij de politie. Weet je dat? Ben benieuwd
Achossiequote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hard aangepakt en schouder uit de kom oid
Extra pijn gedaan tijdens de arrestatie, omdat het zo'n mooi meisje was, en om hem sneller te laten bekennen, en omdat die gozer een enorme Wajong kutkop heeft.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het verschil is dat sommige geen ‘stoornis’ hebben en bijvoorbeeld 13 mensen hebben gemarteld en vermoord. Of een sturing geven aan een terroristische organisatie. Die krijgen een gratie en die hoeven geen tbsquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dat geldt dan dus voor iedereen die levenslang krijgt.
niet op rechten gewezen, bedreigdquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Extra pijn gedaan tijdens de arrestatie, omdat het zo'n mooi meisje was, en om hem sneller te laten bekennen, en omdat die gozer een enorme Wajong kutkop heeft.
Is dat verkregen bewijs dan wel toelaatbaar of dat iets wat alleen in Law&Order wordt gezegd?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
niet op rechten gewezen, bedreigd
Snap de frustatie overigens wel, lijkt me echt een hele (hele) lastige situatie
Nou en. Moet hij maar meewerken.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
weet niet wat ze daarmee hebben gedaan.. Ik weet dat ze dna van Anne Faber in de auto van die gast hadden gevonden, dus ze wisten dat hij er iets mee te maken had maar hij wilde niet zeggen hoe/wat/waar.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is dat verkregen bewijs dan wel toelaatbaar of dat iets wat alleen in Law&Order wordt gezegd?
dat moet wel ja.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
niet op rechten gewezen, bedreigd
Snap de frustatie overigens wel, lijkt me echt een hele (hele) lastige situatie
ja zo werken wetten inderdaadquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou en. Moet hij maar meewerken.
ja geloof te hardhandig geweest op een bepaald momentquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als elke seconde telt....quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja geloof te hardhandig geweest op een bepaald moment
Ook buiten hangen?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Even kijken of de wasmachine klaar is, die jingled niet
Mijn ovenpiepje is kapot ofzo. Ook lekker irritant. Nu moet ik de timer van telefoon altijd maar gebruiken.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Even kijken of de wasmachine klaar is, die jingled niet
Je zal er maar staan.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja geloof te hardhandig geweest op een bepaald moment
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:17 schreef Ama het volgende:
Ik dacht laatst wat duurt het lang en toen liep ik daarheen en toen klonk het echt als een soort muis wat opgegeten was maar nog wel zachtjes piepte.
Het piepje van m'n vaatwasser is schorquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:17 schreef Ama het volgende:
Ik dacht laatst wat duurt het lang en toen liep ik daarheen en toen klonk het echt als een soort muis wat opgegeten was maar nog wel zachtjes piepte.
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:18 schreef UitStraling het volgende:
Martelen is wat anders dan een armpje uit de kom, haar gehele hoofdhuid is in razernij losgetrokken van haar kop.
Moet je je voorstellen dat je het lichaam hebt gevonden. Later daar staat en je die knakker moet aanhouden. Dan ben je wel een sterke man/vrouw als je niet even een extra kneveltje doet met een van je boeien en een armpje met bijvoegen even verkeerd boog.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:18 schreef UitStraling het volgende:
Martelen is wat anders dan een armpje uit de kom, haar gehele hoofdhuid is in razernij losgetrokken van haar kop.
Oh dat is net zo irritant of eigenlijk hetzelfde. Er valt ook niet zoveel aan te doen volgens mij.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het piepje van m'n vaatwasser is schor
Siquote:
Ik heb zo'n tringelbel op de oven, die vind ik onprettig, dus ik gebruik standaard mijn telefoonquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn ovenpiepje is kapot ofzo. Ook lekker irritant. Nu moet ik de timer van telefoon altijd maar gebruiken.
Het maakt me ook niet zoveel uit, maar het klinkt heel triestigquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh dat is net zo irritant of eigenlijk hetzelfde. Er valt ook niet zoveel aan te doen volgens mij.
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het piepje van m'n vaatwasser is schor
Oh ik vind het wel chill als ik die van de oven nog snel kan gebruiken maar ja dat is geen optie meer.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Si![]()
Het is nu echt lekker weer buiten
[..]
Ik heb zo'n tringelbel op de oven, die vind ik onprettig, dus ik gebruik standaard mijn telefoon
Ja die van mijn oven hoor je eigenlijk niet meer tenzij je er echt naast staat met alles uit.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het maakt me ook niet zoveel uit, maar het klinkt heel triestig
De timer van m'n oven is zo gevoelig dat je een tijd bezig bent met instellen, want hij schiet voortdurend voor, en dan moet je weer terug, en dan schiet ie weer door. Dus pak voor de oven sowieso een aparte kookwekker of m'n telefoon.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Si![]()
Het is nu echt lekker weer buiten
[..]
Ik heb zo'n tringelbel op de oven, die vind ik onprettig, dus ik gebruik standaard mijn telefoon
misschien verstandig om te doen. je weer maar nooit in de toekomstquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb sinds kort siri aangezet op m'n telefoon en vind het wel apartHeb de neiging om dank je wel te zeggen.
Slimquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien verstandig om te doen. je weer maar nooit in de toekomst
Dat klinkt allesbehalve handigquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De timer van m'n oven is zo gevoelig dat je een tijd bezig bent met instellen, want hij schiet voortdurend voor, en dan moet je weer terug, en dan schiet ie weer door. Dus pak voor de oven sowieso een aparte kookwekker of m'n telefoon.
Maar ik heb nu siri dus ik kan nu gewoon tegen m'n telefoon schreeuwenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat klinkt allesbehalve handig
ze hadden het lichaam niet gevonden maar wisten wel dat hij (hoogst waarschijnlijk) wist waar het lichaam was. LIjkt me zooo intensquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Moet je je voorstellen dat je het lichaam hebt gevonden. Later daar staat en je die knakker moet aanhouden. Dan ben je wel een sterke man/vrouw als je niet even een extra kneveltje doet met een van je boeien en een armpje met bijvoegen even verkeerd boog.
Het is niet proportioneel als hij enigszins meewerkt aan z’n aanhouding, volgens de wet. Maar ik begrijp het wel.
Hebben we het over PFEFFERMINZ?quote:
haha liefquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb sinds kort siri aangezet op m'n telefoon en vind het wel apartHeb de neiging om dank je wel te zeggen.
Absoluut !quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ze hadden het lichaam niet gevonden maar wisten wel dat hij (hoogst waarschijnlijk) wist waar het lichaam was. LIjkt me zooo intens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |