SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Psychopaten.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:20 schreef Dr_Flash het volgende: [..] Schijnen ook mensen te zijn die oliebollen met mayo eten.
Bedankt!!!quote:
Ik maak me zorgen om jequote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:22 schreef Moeraskat het volgende:
Mc flurry met knoflookaus
Oliebollen met mayo
Kiwi met schil.
Kei normaal. En lekker
Heb je even.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:23 schreef Moeraskat het volgende:
Noem eten wat niet lekker is met mayo of chocoladesaus
Een tictac.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:23 schreef Moeraskat het volgende:
Pepermuntquote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:23 schreef Moeraskat het volgende:
Heus wel met chocoladequote:
Jij bent afquote:
Nu gaan die viespeuken weer zeggen dat After Eight lekker is.quote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jij bent afchocolade en munt is hemels
Zo is het @LTVDK @essnhillsquote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Snelle leerlingquote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Nu gaan die viespeuken weer zeggen dat After Eight lekker is.
Het ging pijlsnel aldus de niet meer levende bestuurder.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:26 schreef Nattekat het volgende:
Hoe de neuk kan je midden in de nacht die gigantische pijlwagen met lichten en alles niet zien[ afbeelding ]
Lukte Tom Waes toch ook met drank op.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:26 schreef Nattekat het volgende:
Hoe de neuk kan je midden in de nacht die gigantische pijlwagen met lichten en alles niet zien[ afbeelding ]
Hij had een Waes voor z’n ogen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Lukte Tom Waes toch ook met drank op.
Gelachenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Schijnen ook mensen te zijn die oliebollen met mayo eten.
Hoi Robquote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:27 schreef Haags het volgende:
[..]
Het ging pijlsnel aldus de niet meer levende bestuurder.
Die telefoon was belangrijker.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:26 schreef Nattekat het volgende:
Lekker op je telefoon zittenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:26 schreef Nattekat het volgende:
Weet niet eens meer wie dat was. KingFlopland of zo'n andere driekwarter toch?quote:
Ik denk dat dat precies de reden is waarom die pijlwagen daar stond.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:31 schreef Haags het volgende:
Maar het punt waarop het gebeurde, de a4 bij Rijswijk, verbaasd me weer niet. Daar gebeuren echt teveel ongelukken.
Ze moeten echt eens kijken naar die weg en de veiligheid daar want het loopt daar echt uit de hand qua ongelukken.
Als dat zo is, Darwingenot.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die telefoon was belangrijker.
Ja leuk.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat dat precies de reden is waarom die pijlwagen daar stond.
Maar volle bak tegen een pijlwagen rijden? Daarvoor moet je eerst twee rode kruisen en de knipperende pijl op de matrixborden negeren, en vervolgens ook nog dat gigantische lichtgevende ding niet zien tot het te laat is. Het is nou ook niet zo dat ie vlak na een bocht staat.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:31 schreef Haags het volgende:
Maar het punt waarop het gebeurde, de a4 bij Rijswijk, verbaasd me weer niet. Daar gebeuren echt teveel ongelukken.
Ze moeten echt eens kijken naar die weg en de veiligheid daar want het loopt daar echt uit de hand qua ongelukken.
@Van_Poppelquote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet niet eens meer wie dat was. KingFlopland of zo'n andere driekwarter toch?
Nee het tijdstip is ook wat apart dus zal wel een andere reden hebben (drugs of drank ofzo)quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar volle bak tegen een pijlwagen rijden? Daarvoor moet je eerst twee rode kruisen en de knipperende pijl op de matrixborden negeren, en vervolgens ook nog dat gigantische lichtgevende ding niet zien tot het te laat is. Het is nou ook niet zo dat ie vlak na een bocht staat.
De horrorpoller @AirwiN @liesje1979quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon een poller bij de oprit. IQ onder de 100? PIEW ding omhoog. Niet de A4 op jij
Je bent zelf een viespeukquote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Nu gaan die viespeuken weer zeggen dat After Eight lekker is.
echt waar @fetXquote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik mis de interviews met een beteuterde Henk en Ingrid die er bovenop reden ondanks de lichtshow die er gebouwd was om dat ding.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:40 schreef Haags het volgende:
[..]
De horrorpoller @:airwin @:liesje1979![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik mis de interview met een beteuterde Henk en Ingrid die er bovenop reden ondanks de lichtshow die er gebouwd was om dat ding.
ja maar ud is ook heel fuwarrentquote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik mis de interview met een beteuterde Henk en Ingrid die er bovenop reden ondanks de lichtshow die er gebouwd was om dat ding.
Pisgeel toch wel ?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:48 schreef UitStraling het volgende:
Chocolade met munt is voor bejaarden met geel ondergoed, zo is het altijd al geweest.
Gaat ook op voor Advocaat met slagroom, kapot gekookte groentesoep, tomatensap, Boerenjongens en vanillevla uit een pak.
Ben je weer aan het slenteren door Budadorpquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |