abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216776524
Slechte wedstrijd, maar toch door en dat telt. Snel herstellen en door naar zondag.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_216776526
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 09:38 schreef Simmertje het volgende:
Achja voor de rest floot die scheids echt dramatisch, zijn grensrechters deden daar vrolijk in mee. Echt meerdere malen een bal over de lijn niet goed beoordeeld en Ajax kreeg wel heel snel geel terwijl Union heel vaak wegkwam. Snap wel dat ze in de PL klagen over hun scheidsrechters.
Hij was idd dramatisch van beide kanten. Spaarde Godts nog wel een keertje opzichtig, maar verzuimde vervolgens die Belgen nog een paar gele kaarten te geven. Ook reden waarom het zo volledig uit de hand escaleerde soms. Had de wedstrijd niet onder controle.
pi_216776536
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 09:30 schreef Caland het volgende:

[..]
De keeper heeft bijzonder veel privileges in zijn vijf meter, maar volledig de bal missen om vervolgens iemand op zijn gezicht te slaan is bij elke andere scheids wel een penalty natuurlijk.

[ x ]

Wel weer gelachen. Stukje opa _O-
Dit soort situaties gebeuren in vrijwel iedere wedstrijd wel bij een standaardsituatie of voorzetten. Hij raakt 'm nu toevallig eens vervelend op de neus anders kraait er geen haan naar.
pi_216776545
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 09:37 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Komende van een Feyenoorder die nog meer biased is voor zijn eigen clubje dan Trump biased is ten opzichte van Putin is dit een hilarische doch fantastische opmerking ouwe reus.
Ik zou vooral lachen en een klein bedankje sturen naar de scheids waarvan je gewoon iemand een gebroken neus mag slaan. Een poging doen om net te doen alsof het geen overtreding is zou ik dan eerder Trumpiaans noemen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_216776574
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 09:40 schreef Wotte het volgende:

[..]
Dit soort situaties gebeuren in vrijwel iedere wedstrijd wel bij een standaardsituatie of voorzetten. Hij raakt 'm nu toevallig eens vervelend op de neus anders kraait er geen haan naar.
Echt niet bij elke wedstrijd wordt iemand vol op z'n gezicht geslagen. Pasveer is gewoon flink te laat daar, geen opzet uiteraard.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_216776597
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 09:41 schreef Caland het volgende:

[..]
Echt niet bij elke wedstrijd wordt iemand vol op z'n gezicht geslagen. Pasveer is gewoon flink te laat daar, geen opzet uiteraard.
Ja joh het was een poging tot moord. Ik zou aangifte doen. Schijnt dat Pasveer ook een boksbeugel in zijn handschoen had zitten.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 21-02-2025 09:43:10 ]
pi_216776612
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 09:42 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Ja joh het was een poging tot moord. Ik zou aangifte doen. Schijnt dat Pasveer ook een boksbeugel in zijn handschoen had zitten.
Dat zeg ik volgens mij nergens.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 21 februari 2025 @ 09:45:26 #58
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_216776624
Hoe Ajax in de eerste helft te kijk werd gezet was overigens wel schrijnend.
pi_216776630
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 09:41 schreef Caland het volgende:

[..]
Minuut 62:57 (staat wel in de samenvatting) soortgelijke situatie raakt 'm niet op de neus. Niemand die klaagt. Dat gebeurd echt meerdere keren als hij daar met vuisten uitkomt zou ik zeggen dat het een bewust risico is.

Maar dit? In meer of mindere mate komt dit zo vaak voor dan blijf je aan de gang.
pi_216776658
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 09:45 schreef Wotte het volgende:

[..]
Minuut 62:57 (staat wel in de samenvatting) soortgelijke situatie raakt 'm niet op de neus. Niemand die klaagt. Dat gebeurd echt meerdere keren als hij daar met vuisten uitkomt zou ik zeggen dat het een bewust risico is.

Maar dit? In meer of mindere mate komt dit zo vaak voor dan blijf je aan de gang.
Ja als je dit echt helemaal niks vindt dan houdt het wel op. Dan ga je een beetje terug naar de situatie van 50 jaar geleden waar je als keeper ongestraft met een karatetrap mocht uitkomen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_216776661
De reden dat die Burgess geen geel kreeg voor hands is mij overigens wel onduidelijk.
pi_216776684
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 09:43 schreef Caland het volgende:

[..]
Dat zeg ik volgens mij nergens.
Nee, je zegt dat Pasveer hem in zijn gezicht slaat terwijl uit je eigen beelden die je gepost hebt notabene blijkt dat Pasveer zijn handen hoog houdt en nooit een slaande beweging maakt in die actie noch zijn gezicht aanraakt met zijn handen.

Sterker nog, als je het filmpje goed bekijkt zie je dat Pasveer hem hoogstwaarschijnlijk met zijn arm raakt bij het neerkomen waarbij hij de bloedneus oploopt.

@Wotte heeft dus eerder gelijk door te zeggen dat het meer op een botsing leek dan wat anders.

Maar goed, beetje bloed, paniek, iedereen boos, ik snap het wel. Lijkt heel erg natuurlijk.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-02-2025 09:50:30 ]
pi_216776688
Niet de avond waar we op hoopte, maar we zijn door. Hopelijk prepareert Farioli's team ze weer goed, zaten er een paar volledig doorheen. Ach, Klaassen is tenminste goed uitgerust.

Ik heb ook nog wel een mening wie ik een "Pasveer behandeling" zou gunnen maar dat zal ik maar braaf niet volledige uittypen.
pi_216776703
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 09:47 schreef Caland het volgende:

[..]
Ja als je dit echt helemaal niks vindt dan houdt het wel op. Dan ga je een beetje terug naar de situatie van 50 jaar geleden waar je als keeper ongestraft met een karatetrap mocht uitkomen.
Die van Union mochten ook ongestraft een karatetrap uitdelen dus wat dat betreft.

Dit soort situaties zijn volgens mij inherent aan het uitkomen van een keeper. Ik vind dit geen penalty nee zoals ik zei soortgelijke situatie in minuut 62.

Beetje bloed en het is een penalty.
pi_216776718
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 09:51 schreef Wotte het volgende:

[..]
Die van Union mochten ook ongestraft een karatetrap uitdelen dus wat dat betreft.

Dit soort situaties zijn volgens mij inherent aan het uitkomen van een keeper. Ik vind dit geen penalty nee zoals ik zei soortgelijke situatie in minuut 62.

Beetje bloed en het is een penalty.
Heeft weinig met bloed te maken, een seconde te laat zijn, compleet de bal missen en de speler raken is eigenlijk altijd een overtreding.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_216776737
quote:
6s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 09:49 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Nee, je zegt dat Pasveer hem in zijn gezicht slaat terwijl uit je eigen beelden die je gepost hebt notabene blijkt dat Pasveer zijn handen hoog houdt en nooit een slaande beweging maakt in die actie noch zijn gezicht aanraakt met zijn handen.

Sterker nog, als je het filmpje goed bekijkt zie je dat Pasveer hem hoogstwaarschijnlijk met zijn arm raakt bij het neerkomen waarbij hij de bloedneus oploopt.

@:Wotte heeft dus eerder gelijk door te zeggen dat het meer op een botsing leek dan wat anders.

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

Maar goed, beetje bloed, paniek, iedereen boos, ik snap het wel. Lijkt heel erg natuurlijk.
Het gaat ook minder om het gevolg, hij is gewoon te laat, mist compleet de bal en raakt de speler. Dat is met een simpele tackle ook een overtreding.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_216776781
Dat gejank over die misschien wel penalty.

Union kan alleen zichzelf blamen voor deze uitschakeling.
pi_216776797
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 09:53 schreef Caland het volgende:

[..]
Het gaat ook minder om het gevolg, hij is gewoon te laat, mist compleet de bal en raakt de speler. Dat is met een simpele tackle ook een overtreding.
Het is gewoon geen slaande beweging zoals je eerder zei.
pi_216776811
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 09:56 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Het is gewoon geen slaande beweging zoals je eerder zei.
Het is vooral pure onkunde inderdaad.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_216776812
Haters gonna hate :')
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  vrijdag 21 februari 2025 @ 09:57:58 #71
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_216776821
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 09:52 schreef Caland het volgende:

[..]
Heeft weinig met bloed te maken, een seconde te laat zijn, compleet de bal missen en de speler raken is eigenlijk altijd een overtreding.
Ja, dit had wel een penalty kunnen zijn.

Natuurlijk hebben we geweldig gestreden. Ik had nooit verwacht dat we het nog zouden redden na die 2-0 + rode kaart, maar je moet ook een beetje mazzel hebben.

Ook al doet Farioli het heel goed, en komt hij keer op keer goed weg met zijn beslissing om meerdere basisspelers op de bank te zetten om ze rust te gunnen, maar ik blijf er geen fan van.
pi_216776844
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 09:53 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik ben het oneens met je maar zoals ik zei ik vind het sowieso een dom systeem. Overtreding in het strafschopgebied zou mijns inziens niet gelijk moeten staan aan driekwart zekere goal.
  vrijdag 21 februari 2025 @ 09:59:15 #73
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_216776852
Grimmig sfeertje hier op de vrijdagmorgen.
pi_216776862
Wat een schertsvertoning en de media doet alsof 020 een wereldprestatie heeft geleverd tegen een 3e rangs clubje als ik de berichten zo lees :)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_216776880
quote:
19s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 08:46 schreef Tjacka het volgende:

[..]
ik heb geen zin in lyon

hoeveel uur slaap had je
nee ik ook niet. Frankrijk kutland

Uiteindelijk nog 5. Jij dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: