Ja daar hadden ze het gisteren constant over dat er een groepsgesprek moest komen maar ook daar paste Jordy voor..quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:35 schreef ledn81 het volgende:
[..]
in gesprek in de groep dan misschien ofzo. Ik heb het ook niet zo letterlijk kunnen verstaan want het was Sharice in haar westvlaams
Hij wil best een gesprek maar dan moet Sharice naar hem toekomen als zij een probleem heeft moet zij dat oplossen. Hij was er heel helder over als ik het probleem ben voor haar kan ik dat niet voor haar oplossen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Jordy vindt het wel prettig die tweedeling, kan hij lekker op door gaan.
Dat hoop ik, vooral omdat Jordy nogal uitbundig kan reageren. Lijkt me niet echt handig als hij dan bij de laatste twee zit. Gaan ze in huis hem daar weer voor afrekenen, omdat hij zichzelf is.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:37 schreef marky het volgende:
[..]
Matti is een andere zaak maar ik denk dat Jane zich gewoon senang voelt in het kartel. Dat gaat de komende weken lastig worden zeker als vanavond blijkt dat Axel en Elsa minder populair zijn dan ze denken. Ik hoop echt dat ze de wilkekeurige volgorde vanavond niet benoenen maar Jordy en Keanu het eerst safe stellen. Ik ben heel benieuwd wat de acties dan de komende week gaan zijn. Wie gaat waarheen bewegen.
Dat willekeurige gaat ook vanavond gewoon gebeuren dus over populariteit komen ze niets te weten en volgende kunnen de rollen weer helemaal omgedraaid zijn want als iemand één stap verkeerd zet gaan alle ballen weer op diegene.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:37 schreef marky het volgende:
[..]
Matti is een andere zaak maar ik denk dat Jane zich gewoon senang voelt in het kartel. Dat gaat de komende weken lastig worden zeker als vanavond blijkt dat Axel en Elsa minder populair zijn dan ze denken. Ik hoop echt dat ze de wilkekeurige volgorde vanavond niet benoenen maar Jordy en Keanu het eerst safe stellen. Ik ben heel benieuwd wat de acties dan de komende week gaan zijn. Wie gaat waarheen bewegen.
Probleem met hem is, dat hij zich intellectueel ver voelt verheven boven de rest.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:40 schreef marky het volgende:
[..]
Hij wil best een gesprek maar dan moet Sharice naar hem toekomen als zij een probleem heeft moet zij dat oplossen. Hij was er heel helder over als ik het probleem ben voor haar kan ik dat niet voor haar oplossen.
Ik vind het ook wel wat hebben eerlijk gezegd...quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Jordy vindt het wel prettig die tweedeling, kan hij lekker op door gaan.
a want hij zit in de reet van Pootje en sharise omdat de Davids hebben gezegd dat zij de populairste wasquote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:36 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja want hij zou zijn mattie wel even gaan verraden
Nee helemaal niet. Hij merkt natuurlijk wel dat hij communicatief veel sneller is dan andere in dat huis.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Probleem met hem is, dat hij zich intellectueel ver voelt verheven boven de rest.
Een oven en een wasbak zoveel is het niet.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:46 schreef spapaars het volgende:
Het wordt tijd dat ze die hele keuken tot hun beschikking krijgen.
Of is er alleen lucht achter die deuren?
Gespierde spijkerquote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:47 schreef Rhosyn het volgende:
Elsa beschuldigde Keanu van vals spelen door met bloot bovenlijf te lopen.
Ze heeft niet helemaal ongelijk.
Nou inderdaad nog even een dan is BB afgelopen... net zoals die spiegels... het is wel een keertje klaar nu...quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:46 schreef spapaars het volgende:
Het wordt tijd dat ze die hele keuken tot hun beschikking krijgen.
Of is er alleen lucht achter die deuren?
Willekeurige volgorde zeggen ze dan, maar meestal is het de stand van de polls, met af en toe een kleine aanpassing, dat ze 2 genomineerde omdraaien om het spannend te doen laten lijken. Het begrip willekeurig neem ik met een grote korrel zout in deze.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:42 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat willekeurige gaat ook vanavond gewoon gebeuren dus over populariteit komen ze niets te weten en volgende kunnen de rollen weer helemaal omgedraaid zijn want als iemand één stap verkeerd zet gaan alle ballen weer op diegene.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |