Jammer dat ze dat dan pas twee dagen later verteldquote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:07 schreef marky het volgende:
[..]
Nee dat is geen mes in de rug. Ze heeft het ook eerlijk aan Axel verteld omdat het voor haar niet goed voelt. Axel heeft dat ook geaccepteerd. Vroeg alleen om het voortaan eerder te melden.
En pas nadat er vreemd hier en daar werd gereageerd dat het 5-5 was. Dat klopte niet.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:15 schreef lojanda het volgende:
[..]
Jammer dat ze dat dan pas twee dagen later verteld
Ze mogen niet praten over op wie ze gestemd hebben.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:15 schreef lojanda het volgende:
[..]
Met zijn ongewassen handen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
Pootjestaat een brood te slachten/vermoorden![]()
Goedemorgen Cos
Waarschijnlijk omdat de kijker meer ziet dan Jane.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:12 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Jaha maar Jane neemt Axel niks kwalijk waarom de kijker dan wel?
Precies dat..quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:11 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
En dat harde lachen wat er uit ziet als nep vind ik vaak ook overdreven.
En dat hard en stoer zijn tegenover zielig janken over niks vind ik wat vreemd.
Zeggen wat je dwars zit vind ik overigens een goede kwaliteit.
En ze kan ook bijzonder boos kijken met die ogen.
Ik ook.. vind hem viezigquote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:13 schreef Frummelie het volgende:
Ik krijg echt rillingen als ik Pootje zie, kan er niks aan doen...brr
Omdat de kijker daar wel een mening over heeft.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:12 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Jaha maar Jane neemt Axel niks kwalijk waarom de kijker dan wel?
Ik dacht het niet.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:23 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat de kijker meer ziet dan Jane.
En dat wist ze nog niet toen ze met Axel die afspraak maakten?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:14 schreef -river- het volgende:
[..]
Met de reden dat Jordy wel wilt blijven en pootje niet en dat zei ze ook.
Pootje mopperde al lang dat hij weg wil al voor de andere David ging.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:25 schreef lojanda het volgende:
[..]
En dat wist ze nog niet toen ze met Axel die afspraak maakten?
Jammer dan wel weer dat ze dit dan doet zonder haar handen te wassen. Heeft de hele nacht aan haar flamoes liggen krabben en dan nu zo aan het eten en bestekquote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:14 schreef Rhosyn het volgende:
Zo. Milena is als eerste op en haalt spullen op in de voorraadkamer en hup naar de keuken.
Dat is de eerste keer dat ze dat doet.
Je mag pas na de bekendmaking vertellen op wie je gestemd hebt. De sessie waar er werd afgesproken op Jordy te gaan was dinsdagavond laat woensdag ochten moesten ze stemmen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:15 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze moest het nu wel zeggen want anders had ze dat niet gedaanquote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:16 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
En pas nadat er vreemd hier en daar werd gereageerd dat het 5-5 was. Dat klopte niet.
Gelukkig houden ze zich daar allemaal aanquote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:20 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze mogen niet praten over op wie ze gestemd hebben.
Das jammerquote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:24 schreef Rhosyn het volgende:
Charice is aan het lachen. Lijkt vrolijk te zijn.
En de psych dus ook heel veel SL en twinstreamsquote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:25 schreef spapaars het volgende:
Vrijdag, dus de hele dag wat hangen en optutten voor dat kwartiertje live.
Idd dus waarom zegt ze dat dan niet voordat ze met Axel die afspraak maakt dat ze op Pootje gaat stemmen?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:27 schreef -river- het volgende:
[..]
Pootje mopperde al lang dat hij weg wil al voor de andere David ging.
Ik snap dat niet van Jane want Jordy wil helemaal niet in gesprek met Sharice of hij moet op een wonderbaarlijke manier veranderd zijn van gedachten...quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:25 schreef ledn81 het volgende:
Sharice alweer mopperen op Jane, dat ze al paar keer gevraagd heeft of ze in gesprek wil (met Jordy) ...
Ja wat denk je nou zelf dan is ze zelf de lul want hij verteld dat weer door aan die meidenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Idd dus waarom zegt ze dat dan niet voordat ze met Axel die afspraak maakt dat ze op Pootje gaat stemmen?
Nou dat gaat het dan niet wordenquote:
Ik kan niet in haar hoofd kijken en waarom is het fout te stemmen op wie je wilt stemmen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Idd dus waarom zegt ze dat dan niet voordat ze met Axel die afspraak maakt dat ze op Pootje gaat stemmen?
in gesprek in de groep dan misschien ofzo. Ik heb het ook niet zo letterlijk kunnen verstaan want het was Sharice in haar westvlaamsquote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:34 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik snap dat niet van Jane want Jordy wil helemaal niet in gesprek met Sharice of hij moet op een wonderbaarlijke manier veranderd zijn van gedachten...
Ja want hij zou zijn mattie wel even gaan verradenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:34 schreef Blizzindy het volgende:
[..]
Ja wat denk je nou zelf dan is ze zelf de lul want hij verteld dat weer door aan die meiden
Jordy vindt het wel prettig die tweedeling, kan hij lekker op door gaan.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:34 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik snap dat niet van Jane want Jordy wil helemaal niet in gesprek met Sharice of hij moet op een wonderbaarlijke manier veranderd zijn van gedachten...
Matti is een andere zaak maar ik denk dat Jane zich gewoon senang voelt in het kartel. Dat gaat de komende weken lastig worden zeker als vanavond blijkt dat Axel en Elsa minder populair zijn dan ze denken. Ik hoop echt dat ze de wilkekeurige volgorde vanavond niet benoenen maar Jordy en Keanu het eerst safe stellen. Ik ben heel benieuwd wat de acties dan de komende week gaan zijn. Wie gaat waarheen bewegen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk dat Jane bij dat groepje soms is omdat Mattheus het vriendje is van haar vriendin. Als dat niet was dan denk ik dat Jane niets zou hebben met zo’n gast zonder ruggengraat
Dat zegt toch niemand?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:35 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik kan niet in haar hoofd kijken en waarom is het fout te stemmen op wie je wilt stemmen.
Dat, of een haarband om de kale plekjes te verhullen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:38 schreef lojanda het volgende:
Elsa loopt ook nog met haar badmuts op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |