Een man als Trump als baas van de EU zou nooit al die syriers geaccepteerd hebben , nooitquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:21 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Wat dacht je van een factuur voor de vele honderden miljarden euro’s die Europese landen hebben gespendeerd aan de opvang van miljoenen vluchtelingen en migranten als gevolg van de Amerikaanse avonturen in het Midden-Oosten?
En dan heb ik het nog niet eens over de sociaal-maatschappelijke problemen die daar voor ons mee gepaard gingen.
Misschien moeten wij ook maar eens gaan denken als een zakenman. Overal iets voor terug eisen en voor niks gaat de zon op.
Dat je het voor elkaar krijgt om binnen ruim een maand al je bondgenoten te beledigen en schofferen, je reputatie als betrouwbare partner en al je goede betrekkingen door de plee te spoelen, is best een prestatie van formaat.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:17 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel tijd en goodwill sommige mensen nog nodig hebben voordat ze ook eindelijk tot de conclusie komen dat het een schadelijke randdebiel is.
Met of zonder Donbas? Hij bedoelt waarschijnlijk een Oekraïne zonder de Donbas heeft weinig zeldzame aardmineralen. Vuile pro-Russische gluiperd die Honcharenko.quote:
Even los van wat de voorwaarden zijn (die ik op voorhand bijzonder pessimistisch inschat) lijkt me dit wel een goed punt om als consequentie op te nemen in een mogelijke overeenkomst.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:51 schreef michaelmoore het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)nkomst-trump-schendt
[..]
Onder het Russische deel staat de Google vertaling.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:38 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Wat is het nieuws? Ik spreek geen Russisch.
Trump is door de KGB gerecruteerd. Zijn handelingsname is Krasnov.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:38 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Engels staat er onderquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:38 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
bron?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:42 schreef Discombobulate het volgende:
Het is wel definitief voorbij nu
De winter? Of wat?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:42 schreef Discombobulate het volgende:
Kut niet goed gekekenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:39 schreef capricia het volgende:
[..]
Trump is door de KGB gerecruteerd. Zijn handelingsname is Krasnov.
Staat er.
Wat?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:42 schreef Discombobulate het volgende:
Hopelijk vind je nu je rust.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:42 schreef Discombobulate het volgende:
Ik dacht hij was eerst nog redelijk, maar Trump, Hegseth en Vance zeggen gewoon nu allemaal hetzelfde en ze herhalen het ook steeds.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:47 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Vance is een brulaap die zelf ook alles en iedereen de maat neemt. Hypocriete zak hooi.
Het is meer de vraag hoe diep Trump er in zit. Heeft ie alleen geprobeerd wat hotels te bouwen, heeft ie iets te gek gaan met vrouwen in Moskou, of wordt hij nog steeds betaald door Rusland.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:41 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Engels staat er onder
Het is alleen weer iets van Isa dus ik neem het met een flinke korrel zout. Het past echter wel bij het decennialange plan van wat ooit de ussr was om Amerika er onder te krijgen.
Maar ik geloof het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |