quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Ik moet hem idd nog drinkenquote:
Die ene van MAFS Jeppe oid die bekend maakte dat t uit was met dat meisje van 'm krijgt tientallen insta berichten zelfs van moeders die hun dochter met 'm willen daten.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of mensen via insta dan nog na de aflevering reacties krijgen van mensen die wel interesse hebben en dat het dan een succes wordt
mijn insta staat open damesquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:03 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die ene van MAFS die bekend maakte dat t uit was met dat meisje van 'm krijgt tientallen insta berichten zelfs van moeders die hun dochter met 'm willen daten.
Is dat die sympathieke rooie zeker. Naam even kwijt. Foppe wopke Boppe.quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:03 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die ene van MAFS die bekend maakte dat t uit was met dat meisje van 'm krijgt tientallen insta berichten zelfs van moeders die hun dochter met 'm willen daten.
Jij had geen oproepje meer geplaatst toch?quote:
quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat die sympathieke rooie zeker. Naam even kwijt. Foppe wopke Boppe.
Jeppe oid heet diequote:Op donderdag 20 februari 2025 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat die sympathieke rooie zeker. Naam even kwijt. Foppe wopke Boppe.
Ik ga stuk!quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:05 schreef Benny het volgende:
"Wat doe je voor werk?"
"Ik sta achter de kassa"
"Ooooookk? Ik sta ook achter de kassa"
Oh. My. God. Dagboekstory!
Misschien vinden ze het wel leuk, waren ze stiekem bang iemand te krijgen die met een masters bezig is.quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:05 schreef Benny het volgende:
"Wat doe je voor werk?"
"Ik sta achter de kassa"
"Ooooookk? Ik sta ook achter de kassa"
Oh. My. God. Dagboekstory!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |